Napędzany 4-litrowym silnikiem V8 twin-turbo o mocy 552 kW (750 KM) i momencie obrotowym nie mniejszym niż 800 Nm, nowy McLaren 750S jest najlżejszym i najmocniejszym modelem produkcyjnym brytyjskiej serii supersamochodów w historii.
Ewolucja 750S to lżejsza, bardziej przyspieszona wersja odchodzącego flagowca 720S, oferowana w wersjach coupe i kabriolet Spider.
Ta rakietowa kolejka górska z napędem na tylne koła jest o 30 kg lżejsza niż pojazd, który zastępuje, dzięki dalszemu ulepszeniu monocoque z włókna węglowego, którego masa brutto (sucha) wynosi zaledwie 1277 kg.
Zdolny do sprintu od 0 do 100 km/h w 2,8 sekundy, 750S kontynuuje walkę McLarena z odwiecznym wrogiem Porsche, którego 911 Turbo S podobno trafiło w ten sam znak o 0,1 sekundy szybciej.
Aktualizacja wnętrza obejmuje wyświetlacz wskaźników montowany na słupku i dramatyczny górny środkowy wylot inspirowany supersamochodem P1.
Nowa generacja hydraulicznie połączonego zawieszenia McLarena PCC III ma zmienioną regulację akumulatora, lżejsze sprężyny i amortyzatory, a także zmienioną geometrię.
W międzyczasie udostępniono opcjonalne ulepszenie „hamulca gąsienicowego” z ceramicznymi tarczami i monoblokowymi zaciskami pochodzącymi z McLarena Senny.
the McLarena 750S Coupé Za 585 800 $, przed kosztami w dół, a Spider podskoczył do 654 600 $.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort