DDB Melbourne ogłosiło nowego dyrektora generalnego.
W poniedziałek rano potwierdzono, że obecny dyrektor zarządzający Mike Napolitano został awansowany na stanowisko dyrektora generalnego Melbourne Group, aby wspierać trajektorię rozwoju agencji. Będzie raportował do Andrew Little, dyrektora generalnego i dyrektora generalnego DDB Australia i Nowa Zelandia.
Napolitano będzie nadal kierować markami Grupy DDB w Melbourne na stanowisku kierowniczym, w tym DDB, Mango, Tribal i Wrap.
„To wielki zaszczyt kierować tak niesamowitym zespołem w Melbourne. Wszyscy ciężko pracowaliśmy, aby pobyt w DDB Group w Melbourne był jednym z najlepszych w branży, co dotyczy także naszych pracowników i klientów” – powiedział. Napolitańczyk.
reklama
„W naszym zespole wciąż jest ogromny potencjał, jestem podekscytowany i zaangażowany w współpracę z tą niezwykle utalentowaną grupą przywódczą, aby rozwijać kariery ludzi i marki naszych klientów dzięki kreatywnej sile naszej firmy. Naprawdę mam jedną z najlepszych prac w przemyśle.”
Nominacja Napolitano wchodzi w życie natychmiast.
Little opisał go jako „genialnego przywódcę”.
„Ponieważ spędziłem większą część mojej kariery w DDB Melbourne, jestem niezwykle dumny z Mike'a i całego zespołu za to, co osiągnęli w ciągu ostatnich kilku lat” – powiedział.
„Mike jest genialnym liderem, który nie tylko prowadzi działalność Grupy Melbourne, ale znacząco przyczynia się do rozwoju innych naszych liderów i firm w całym regionie. To bardzo popularna i zasłużona decyzja”.
Wiadomość ta pojawia się tydzień po tym, jak DDB Melbourne mianowało byłego dyrektora generalnego Sunday Gravy, Khię Croy, na swojego nowego dyrektora generalnego, podlegającego Napolitano.
„Jestem zaszczycona możliwością bycia częścią tego światowej klasy zespołu i miałam zaszczyt pracować z nimi w poprzednim życiu” – powiedziała o swojej nominacji w zeszłym tygodniu.
„Uważam się za bardzo szczęśliwego, że ponownie jestem wśród nich i nie mogę się doczekać, aby dobrze wykorzystać nasze wspólne doświadczenie, aby osiągnąć najbardziej efektywną pracę na rynku”.
Również w zeszłym tygodniu DDB Sydney mianowało Vanessę Boyris, byłą partnerkę zarządzającą M&C Saatchi, na prowadzenie jej konta w Westpac.
Nastąpiło to wkrótce po tym, jak Fran Clayton, główna strateg z Sydney, ogłosiła jej odejście po prawie dziesięciu latach pracy w DDB i objęcie stanowiska dyrektora ds. strategii w Ogilvy ANZ.
Również na początku tego roku krajowy dyrektor zarządzający Tribal, Davy Rennie, przeszedł do agencji Digitas i Bance Publicis Groupe. W Grupie DDB spędził ponad sześć lat.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort