Jak to ujęła brytyjska wyborczyni Brenda z Bristolu: „żartujesz! nikt więcej?!„Mówiła o wyborach powszechnych, ale równie dobrze można to zastosować do dużych firm technologicznych zajmujących się muzyką AI.
Adobe jest najnowszy. Znany ze swoich narzędzi do tworzenia wizualizacji, zaprezentował „Project Music GenAI Control”.
Jak można wywnioskować z nazwy, jest to projekt badawczy, a nie produkt komercyjny, przynajmniej na razie.
Jest to model zamiany tekstu na muzykę, który generuje muzykę w odpowiedzi na podpowiedzi, a następnie umożliwia użytkownikowi modyfikowanie tempa, intensywności i struktury, a także tworzenie nieskończonej pętli.
Według TechCrunchaFirma Adobe nie podała, na jakiej muzyce uczono jej model, poza tym, że we wszystkich swoich narzędziach generatywnej sztucznej inteligencji preferuje korzystanie z materiałów licencjonowanych lub należących do domeny publicznej.
Na razie, To świetny (choć trochę niezdarnie napisany) film promocyjny. Daje wgląd w to, jak to wszystko działa.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort