Dyrektor generalny Telstra, Andy Benn, określił zarzuty, że jego firma porzuciła region Australii jako „ofensywne”, gdy zastępca przywódcy obywateli, David Littlebraud, zintensyfikował swoją wojnę na słowa z szefem firmy telekomunikacyjnej.
Littlebraud zjadliwie krytykował usługi Telstry w Australii, argumentując, że brak inwestycji „zagraża życiu”.
„Musi nastąpić całkowity przegląd, nie tylko w przypadku telefonów stacjonarnych, ale także ich łączności komórkowej.
„Dostają 270 milionów dolarów rocznie na utrzymanie naszych telefonów stacjonarnych i nie są one utrzymywane”.
Członek Maranoa z południowo-zachodniego Queensland powiedział, że ludzie w jego okręgu wyborczym nie mieli telefonu stacjonarnego od miesięcy z powodu opóźnień w naprawach.
„Byłem w Enjuni w zeszłym tygodniu na głównej ulicy i nie odebrałem telefonu, ponieważ wieża pokrywająca Ingoni nie była konserwowana” – powiedział.
ABC News, Ian Katmur.
)W środowe popołudnie pan Ben odpowiedział, opisując pana Little Broad jako „cały kapelusz, bez bydła”.
„Szczerze mówiąc, uważam komentarze pana Littleprouda za obraźliwe” – powiedział ABC.
Frustracja w dżungli
Brigid Price, która prowadzi hodowlę bydła 70 kilometrów na północ od Ingony, powiedziała, że ludzie w dżungli nie dbają o politykę.
Powiedziała, że ludzie w jej społeczności często opowiadają historie o czasach, kiedy usługi Telstra zostały przerwane.
Ludzie często mówią „Czy masz internet? Czy to jest wyłączone? „… a potem przez większość czasu ludzie odpowiedzą ponownie i powiedzą„ Słuchaj, nie, wyszliśmy ”.
„(To jest) bardzo frustrujące”.
Dostarczone: cena Brigid
)Pani Price powiedziała, że w jej obiekcie niedawno zmodernizowano linię telefoniczną.
„Nie zrobili żadnych innych części, (oni) musieli pochodzić z Australii Zachodniej, a my zawsze byliśmy miesiącami bez telefonu”.
Powiedziała, że ludzie w buszu zasługują na podobne usługi, jak ich odpowiednicy w mieście.
„Jesteśmy sfrustrowani, że kwalifikujemy się do tak wspaniałych usług, możemy sprzedawać nasze produkty, rozmawiać z klientami i weryfikować krewnych”.
Naprawa połączeń
Sercem ataku pana Littleprouda jest USG, gwarancja zapewniająca ludziom dostęp do podstawowego poziomu usług komunikacyjnych niezależnie od ich lokalizacji.
Ładowanie
Wiceprzewodniczący obywateli powiedział, że obecna umowa jest przestarzała i nie uwzględnia rozszerzonej technologii mobilnej stosowanej w całym kraju.
Kiedy poruszył sprawę z panem Bennem, powiedział, że odpowiedź brzmiała: „dużo rozmów korporacyjnych, ale nie wiele działań”.
„Skorzystajmy ze zdrowego rozsądku i rozszerzmy go na sieć komórkową, aby w przyszłości chronić tę infrastrukturę, aby chronić telekomunikację w dżungli” – powiedział Little Proud.
„Australijski podatnik zainwestował dużo pieniędzy w infrastrukturę mobilną, a teraz musimy się zorganizować, aby mieć pewność, że wszyscy ją zatrzymają – nie tylko podatnicy, ale także firmy telekomunikacyjne”.
Wymagana aktualizacja
Prezes Telstra powiedział, że dyskusje trwają od 2015 roku.
„[The USG] Musi stać się neutralny technologicznie, ponieważ w tej chwili jesteśmy zobowiązani do świadczenia tej usługi z miedzią ”.
Ben powiedział, że pan Littlebrud zrobiłby dobrze, gdyby „przestał wyrzucać błoto” i pozwolił negocjacjom kontynuować.
Przyznał, że opóźnienia w naprawach są ciągłym problemem, ale przekonywał, że pokrycie przez Telstrę 2,5 miliona kilometrów kwadratowych stanowi wyzwanie.
„Dokładamy wszelkich starań, aby to naprawić, zachować i wykorzystać – jako pierwszy zaakceptuję fakt, że nie zawsze robimy to dobrze”.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu