Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Allen wprowadza na rynek nowe pastito Kirk, śmietankę sodową i lizaki z lemoniadą

Allen wprowadza na rynek nowe pastito Kirk, śmietankę sodową i lizaki z lemoniadą

Utworzono nowe kreatywne połączenie z dwiema współpracującymi markami, aby zapewnić Australijczykom wspaniałą ucztę.

Allen’s wypuścił nowe cukierki z galaretką inspirowane napojem gazowanym Kirksa.

Ta współpraca jest inspirowana napojami Kirks Classic Pasito, Creaming Soda i Lemonade.

Lizaki są dostępne w 170-gramowym opakowaniu za 3,60 USD we wszystkich domach towarowych i sklepach ogólnospożywczych od końca sierpnia 2022 roku.

Fani marek natychmiast ucieszyli się wiadomościami.

Jeden z nich skomentował: „Kupię to”.

Przekazuj wiadomości, które chcesz, kiedy tylko chcesz, dzięki Flash. Ponad 25 kanałów informacyjnych w jednym miejscu. Nowy we Flashu? Wypróbuj 1 miesiąc za darmo. Oferta kończy się 31 października 2022

Inny powiedział: „Wejdź w mój żołądek”.

Joyce Tan, szefowa marketingu słodyczy w Nestlé, powiedziała: „Jesteśmy bardzo podekscytowani mogąc zaprezentować Allen’s Inspired by Kirks jako celebrację imprezowych wspomnień.

„Wielu Australijczyków dzieli się chwilami smaków napojów bezalkoholowych Kirka i lizaków Allena podczas swoich imprez towarzyskich – a teraz ułożyliśmy te ikony razem, aby stworzyć idealny klasyczny zestaw imprezowy.

„Robimy lizaki tutaj, w Victorii od 1891 roku i mamy nadzieję, że każda nowa innowacja sprawi, że każdy kęs miłośnika lizaka przeniesie te wspólne chwile i wywoła uśmiech na ich twarzach”.

„Jesteśmy podekscytowani współpracą z Allenami, którzy świętują i uwielbiają dzielić wspólne chwile, tak jak Kirks”, powiedziała Catalina Passion, dyrektor ds. marek w Kirks.

„Ten nowy deser jest inspirowany ulubionymi smakami Kirksa, z których znane są pokolenia Australijczyków.

„Ta nowa współpraca celebruje miłość do tych smaków w nowy i pyszny sposób”.

To nie pierwsza twórcza współpraca, jaką Nestlé nawiązało w ostatnich tygodniach.

KitKat ogłasza nową współpracę z Milow którym zobaczymy tabliczkę czekolady wypełnioną napojem o smaku czekoladowo-czekoladowym, który wielu kojarzy się z australijskim dzieciństwem.

Tutaj od końca lipca w ofercie będą trzy różne bary – Chunky, Bar i Block.

READ  Chaos w Kosowie wstrząsa światowymi graczami, gdy wchodzą Rosja i Chiny - EURACTIV.com