Zapomnij o kasowym pojedynku Barbie kontra Oppenheimer — kultowa lalka może po prostu uratować wsad Philipa Lowe’a.
Podczas gdy szef Banku Rezerw od miesięcy namawia Australijczyków do cięcia wydatków w celu kontrolowania inflacji, Barbie doprowadza konsumentów do wściekłości, gdy spieszą się, by wyciągnąć plastik szybciej, niż można powiedzieć, to jest fajne.
64-letnia lalka – za którą można cofnąć się od 13 do 60 dolarów lub dziesiątki tysięcy za starą lalkę w oryginalnym pudełku – zmieniła się o ponad miliard sztuk od czasu jej wprowadzenia na rynek w 1959 roku i nigdy nie była daleko od tego . pasy towarowe. Ale Barbie zyskuje nową falę popularności dzięki pierwszemu filmowi aktorskiemu, w którym główną rolę zagrała i wyprodukowała australijska supergwiazda Margot Robbie, a wyreżyserowała Greta Gerwig. I nie myl tej fali z kolorem Barbie Pink, chronionym prawem autorskim firmy Mattel (to Pantone 219C, gdybyś się zastanawiał).
Jeśli chodzisz po centrach handlowych z zamkniętymi oczami, być może nie zauważyłeś, że Barbie jest teraz wszędzie. Prawie nie ma sklepu, w którym nie ma produktów Barbie porozrzucanych po wystawie.
Marketing był intensywny, innowacyjny i nieunikniony.
Na arenie międzynarodowej firmy Mattel i Warner Bros. podpisały umowę. Ponad sto partnerstw biznesowych ze wszystkimi, od amerykańskich gigantów Bloomingdales po globalne koncerny Revlon, OPI, Vans i Crocs.
W pobliżu domu zobaczysz Dotti, Cotton On, Jay Jays i Peter Alexander oferujące ubrania o tematyce Barbie, piżamy, biżuterię i napoje w butelkach.
Zara nawet wpadła w szał i zamieniła swoje sklepy w Nowym Jorku i Paryżu w wciągające pop-upy Barbie i wypuściła klasyczną dwuczęściową kolekcję Barbie składającą się z różowego dżinsu, czarno-białych strojów kąpielowych w stylu retro i połyskujących sukienek wieczorowych.
Współpraca w zakresie mody i makijażu była nieco oczekiwana, ponieważ fani zaczęli podążać za modowym trendem Barbiekour, ale dodanie zapachów inspirowanych Barbie Glasshouse, Barbie Ruggable, Barbie XBox, Barbie Impala Rollerskates oraz Barbie i Ken wysunął się na pierwszy plan. Aplikacja randkowa Bumble dowodzi, że nacisk marketingowy wokół marki był wszędzie przełomowy. Możesz nawet udać się do Grill’d na Barbie Dreamburger z różowym majonezem.
Zasady dotyczące ubioru Barbicure zostały dobrze przyjęte przez Perthonitises, media i osoby wpływowe, które zebrały się na premierze filmu w Perth w poniedziałek wieczorem.
Można by pomyśleć, że cała rodzina Świnki Peppy spontanicznie spłonęła w holu Events Cinema Innaloo z fanami ubranymi w satynę, cekiny, taftę i koronki we wszystkich możliwych odcieniach różu. Włosy były prawdopodobnie perfekcyjnie ułożone zestawem Barbie Blowout firmy Mermade Hair, podczas gdy OPI było pod ręką, aby pomalować paznokcie mieszkańców miasta na różowo lakierem do paznokci Hi Barbie.
Dlaczego świat oszalał na punkcie Barbie? Nie ma wątpliwości co do niezliczonych powodów.
Oczekuje się, że sam film będzie miał szerokie zainteresowanie. Zarówno Robbie, jak i Gerwig są szanowanymi nazwiskami w branży, a film jest opisywany jako zabawny i nieszkodliwy, choć tylko trochę poważny, ze szturchnięciami kapitalizmu i seksizmu złagodzonymi sekwencjami muzycznymi w stylu lat 50. i popowym zespołem z udziałem Duy Lipy i Charli XCX. i Nicki Minaj.
Film może spodobać się głównie nastolatkom i nastolatkom, ale nostalgia oznacza, że ich miażdżące portfele mamy potajemnie chcą go zobaczyć. Podczas gdy młodzi dorośli są tam również dla musującej estetyki, która pasuje do TikTok i Instagram.
Od jakiegoś czasu widzom brakuje dobrej zabawy, lekceważących filmów, ponieważ najnowsze hity, takie jak Mission Impossible i niekończąca się oferta filmów o superbohaterach, przyciągają męską widownię.
W końcu kto nie ma już dość cyklu ponurych wiadomości, w których śmiertelny wirus oraz niestabilność gospodarcza i polityczna od lat dominują na pierwszych stronach gazet?
Czy naprawdę możesz winić kogokolwiek za to, że chce wskoczyć do różowego kabrioletu i pojechać nim do wymarzonego domu w Malibu, gdzie rzeczywistość nie może wkroczyć? Nawet jeśli kupisz parę kolczyków Barbie za 49,95 USD w Zarze, bluzę z kapturem za 69,99 USD w Cotton On lub bilet do kina za 27 USD to jedyny sposób, aby zostać dziewczynką Barbie w świecie Barbie.
Być może następny prezes RBA, Michel Pollock, zrozumie lepiej.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”
More Stories
Polski Instytut Sztuki Filmowej powołuje nowego prezesa po dymisji Radosława Śmijewskiego
Joanna Lisowska – droga do sławy na polskiej scenie
Ogłoszono tytuły Dni Polskich na rok 2024