Klienci jednej z największych sieci telekomunikacyjnych w Australii skarżyli się, że nie mogą wykonywać połączeń telefonicznych.
Skargi zaczęły się we wtorek o 6 rano, a klienci zgłaszali, że nie mogą wykonywać połączeń na telefony komórkowe również w sieci Telstra. Gdy wydaje się, że połączenie jest w toku, zostaje ono rozłączone, gdy tylko odbiorca odbierze połączenie.
W komentarzu do news.com.au rzecznik Telstra potwierdził problem,
„Pracujemy nad rozwiązaniem problemu, który wpływa na połączenia z niektórymi z naszych klientów mobilnych. Powiedzieli, że dane i SMS-y działają.
Pomóc może ponowne uruchomienie telefonu lub włączenie i wyłączenie trybu samolotowego.
„Wiemy, że to nie jest dobry początek dnia i dziękujemy wszystkim za cierpliwość”.
na stronie Downdetektor – który pokazuje awarie telefonów komórkowych, internetu i internetu – Użytkownicy powiedzieli, że próby nawiązania połączenia zostały odcięte.
Problem został zgłoszony przez klientów w Melbourne, Sydney, Perth, Brisbane i Adelaide.
W mediach społecznościowych klienci narzekali również na problemy z łącznością.
„Czy jest problem z telefonami komórkowymi #lanecove. Ludzie nie mogą zadzwonić ani odebrać – nie możesz zgłosić tego online, ponieważ mówi ci, że wyśle ci kod weryfikacyjny, ale nie możesz go otrzymać „, jeden z klientów tweetował.
„Telstra każdy inny, kto dzwoni z Telstra do Telstra, zawodzi w Sydney i w całym kraju” – powiedziała inna osoba.
W odpowiedzi na jeden tweet przedstawiciel obsługi klienta marki poradził użytkownikowi: „Włącz na minutę tryb samolotowy, a następnie wyłącz”.
W innych komentarzach stwierdzili, że są „świadomi” problemu i że „zespół techniczny pracuje nad jak najszybszym rozwiązaniem tego problemu”.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu