Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

BMW 3.0 CSL powróci jako ręcznie robiony raport urodzinowy o mocy 418 kW

BMW 3.0 CSL powróci jako ręcznie robiony raport urodzinowy o mocy 418 kW

BMW M przygotowuje się do zakończenia obchodów pięćdziesiątej rocznicy odrodzeniem jednego ze swoich najbardziej kultowych modeli, 3.0 CSL „Batmobile” z lat 70-tych.


Wygląda na to, że BMW M przygotowuje się do ożywienia jednego ze swoich najbardziej kultowych obrazów jeszcze w tym rokuŚwiętujemy 50 lat działalności.

Według wtajemniczonych BMW, dział M firmy ożywi w tym roku legendarny model 3.0 CSL Przydomek – zastosowany do ekskluzywnej wersji coupe BMW „E9” z lat 70., która została zaprojektowana jako specjalna homologacja do wyścigów samochodów turystycznych – do nowej edycji specjalnej opartej na M4 Coupe.

Podobnie jak oryginał, nowy 3.0 CSL ma oferować większą moc niż samochód dawcy, niższą masę, wytrzymałą konstrukcję, manualną skrzynię biegów i 3-litrowy sześciocylindrowy silnik – teraz z podwójnym turbodoładowaniem.



Zgodnie z przewidywaniami, silnik 3.0 CSL, który ma wejść do produkcji w listopadzie, będzie budowany ręcznie BMWBlogz nową oryginalną blachą inspirowaną latami 70. nałożoną na istniejącą obudowę M4 (wyobrażoną powyżej przez artystę cyfrowego) Umieść tweeta).

Jednak biorąc pod uwagę plotki o planowanej produkcji tylko 50 samochodów, tanio nie będzie; Niektóre raporty podają wysoką cenę od 700 000 do 750 000 euro, która okazuje się wynosić od 1,06 do 1,14 miliona dolarów australijskich.

Projektor Członek forum i renomowany informator BMW inolden Raporty wskazują, że 3.0 CSL będzie korzystać ze standardu M4 3.0-litrowy rzędowy sześciocylindrowy „S58” z podwójnym turbodoładowaniem Silnik dostrojony do rozwoju 418 kW (560 KM) – 13 kW więcej niż M4 CSL Limited Range lub 33 kW więcej niż zwykłe M4 Competition.



Dopiero okaże się, ile momentu obrotowego wytworzy nowy silnik 3.0 CSL, ponieważ uważa się, że standardowa manualna skrzynia biegów M4 jest ograniczona do 600 Nm (a więc 550 Nm dla samochodu drogowego) – chyba że korzysta z wewnętrznych wzmocnień. Automatyczny silnik M4 CSL (poniżej) dostarcza 650 Nm.

Podobno pod skórą pojawiają się nowe 20-calowe przednie i 21-calowe kute koła – o jeden cal większe niż standardowe M4.



Więcej szczegółów na temat hamulców i zawieszenia jeszcze nie wyszło – choć Projektor Źródło mówi, że nowy silnik 3.0 CSL będzie „w większości skonfigurowany tak, jak M4 CSL”, co sugeruje, że prześwit jest o osiem milimetrów niższy niż w przypadku M4 Competition i standardowych opon torowych oraz węglowo-ceramicznych hamulców.

Zgodnie z aspiracjami lekkiego pojazdu – z plotka Masa docelowa 1550 kg – Różne funkcje zwiększające komfort, w tym bezkluczykowy dostęp, czujniki parkowania i elektryczne fotele, zostaną pominięte.

Ten ostatni prawdopodobnie zobaczy elektrycznie regulowane fotele M Carbon M4 Competition, które zostaną zastąpione sztywnymi fotelami kubełkowymi M4 CSL, z kątami oparcia i wysokością siedziska, które można regulować tylko za pomocą kluczy w warsztacie.



Powyżej: BMW 3.0 CSL Hommage Concept 2015 (w kolorze zielonym) i jego potężna wersja „R”.

The 2023 BMW 3.0 CSL Plotka głosi, że zostanie w pełni ujawniona w ciągu najbliższych miesięcy – najprawdopodobniej do września – a produkcja ma się rozpocząć w listopadzie 2022 roku.

Wkrótce pojawienie się samochodu może zaskoczyć niektórych fanów BMW, ponieważ nie śledzono żadnych zakamuflowanych prototypów – chociaż niektóre spekulacje internetowe wskazują na prototyp M8 przypominający samochód bezpieczeństwa. Zrobione w Niemczech rok temu Być może był to testowy „muł” dla nowego 3.0 CSL.



Alex Misoyannis

Alex Misoyannis pisze o samochodach od 2017 roku, kiedy to założył własną stronę internetową Redline. Współpracował z Drive w 2018 roku, zanim dołączył do CarAdvice w 2019 roku, stając się stałym dziennikarzem zespołu informacyjnego w 2020 roku. Samochody odgrywały kluczową rolę w życiu Alexa, od nawigowania po magazynach motoryzacyjnych w młodym wieku po rozwój wokół samochodów wyczynowych w rodzinie Miłośnik samochodów.

Przeczytaj więcej o Alexie Misoyannis LinkIkona