Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

BMW M3 Touring to wozidło do spryskiwaczy o mocy 503 KM, o którym nigdy nie myślałem, że istnieje

BMW M3 Touring to wozidło do spryskiwaczy o mocy 503 KM, o którym nigdy nie myślałem, że istnieje

M3 Touring jest tak dobry, jak mogłem mieć nadzieję, ale najlepsze w tym samochodzie jest to, że tam jest

W dniu, w którym BMW ujawniło swoje warte 115 900 funtów, 542-konne G80 M3 CS, moje serce nie podniosło się zbytnio. Rzecz w tym, że jeśli chodzi o mnie, miałem już gotowe M3 siedzące przed moim domem, gotowe na kolejny dzień absurdalności o dużej mocy. Tym samochodem był nowy M3 Touring.

Możesz zachować włókno węglowe, moc wyjściową zgodną z CSL i modyfikacje podwozia, Mister CS, ponieważ M3 po prostu nie może być lepszy niż wersja kombi.

BMW – BMW M3 Touring to wozidło do spryskiwaczy o mocy 503 KM, o którym nigdy nie myślałem – Funkcje

Jeśli chodzi o jazdę, Touring jest bardzo podobny do sedana M3 xDrive, czyli doskonały. Tak, ma dodatkowe 85 kilogramów do ciągnięcia, ale biorąc pod uwagę, że czterodrzwiowy M3 z napędem na wszystkie koła jest na początku trochę gruby, nie jest to ogromny wzrost. Więc tego nie zauważasz. W każdym razie wszystkie wersje M3 bardzo dobrze ukrywają swoją wagę.

Jako taki, powózka M3 zmienia kierunek z rodzajem zapału, który nie wydaje się całkowicie odpowiedni dla samochodu, który przechyla szalę na prawie 1800 kg. Wydaje się, że prawie tańczy wzdłuż twojej ulubionej trasy, z systemem xDrive zapewniającym mnóstwo pewności siebie w szczerze obrzydliwej styczniowej pogodzie, która zbiegła się z moją pożyczką na samochód, dając mi zauważalne odchylenie do tyłu. Na ładniejsze pory roku dostępny jest bardziej „sportowy” tryb tylnego napędu na 4 koła i konfiguracja napędu na 2 koła, tak jak w sedanie.

BMW – BMW M3 Touring to wozidło do spryskiwaczy o mocy 503 KM, o którym nigdy nie myślałem – Funkcje

W ciągu dwóch lat od mojego pierwszego doświadczenia z S58 inline-6, moja opinia się nie zmieniła. Brakuje mu wysokiej klasy agresji starego S55, który można znaleźć w F80 M3 i nie brzmi tak dobrze. Ale jest brutalnie wydajny w średnim zakresie i pomimo tradycyjnej automatycznej skrzyni biegów z przemiennikiem momentu obrotowego zamiast starej dwusprzęgłowej skrzyni biegów, zmiana biegów na wyższy jest wciąż pełna agresywności.

READ  Samsung przedstawia Galaxy Z Flip5, Galaxy Z Fold5, serię Galaxy Watch6, serię Galaxy Tab S9 - Samsung Polska Newsroom

Wystarczy przejechać kilka metrów, aby poczuć, jak stabilny jest samochód, a rzeczy takie jak progi zwalniające i dziury okazują się dość irytujące. Daje to jednak fałszywe wrażenie kształtu M3 T — jedź szybciej, osiadaj i pięknie płyną po pofałdowanych nawierzchniach, oferując jednocześnie dużo ciszy na zakrętach. To znaczy, pod warunkiem, że amortyzatory adaptacyjne w Comfort-Sport i Sport Plus będą zbyt sztywne dla wszystkich dróg poza najgładszymi.

BMW – BMW M3 Touring to wozidło do spryskiwaczy o mocy 503 KM, o którym nigdy nie myślałem – Funkcje

Ponownie, to wszystko zgodnie z normalnym M3. Nie powinno dziwić, że wrażenia z jazdy są tak podobne, ponieważ część przyrostu masy o 85 kg można przypisać dodatkowemu wzmocnieniu BMW, aby upewnić się, że Touring jest równie solidny. Prawdziwa różnica polega na tym, jak czujesz się, patrząc w lusterko wsteczne i zastanawiając się, czym mógłbyś ją wypełnić. Pomysł na samochód, który może być zarówno bardzo ekscytujący, jak i bardzo funkcjonalny, a jednocześnie nie być kolejnym bardzo mocnym SUV-em, jest bardzo satysfakcjonujący.

To, co stworzyło BMW, nie jest wyjątkowe, ale prawie na pewno jest to najlepsza maszyna do jazdy w historii kombi. Na przykład Audi RS4 nie zbliża się. Jest też mnóstwo praktycznych szybkich samochodów, zwłaszcza w słabszej odmianie, takiej jak Skoda Octavia vRS, która ma dodatkowe 160 litrów przestrzeni bagażowej i lepiej otwieraną tylną klapę. Ale chętnie zainteresuję się dodatkowymi emocjami, jakie zapewnia M3. A poza tym udało mi się jeszcze zmieścić dużą pralkę i kilka rowerów górskich.

BMW – BMW M3 Touring to wozidło do spryskiwaczy o mocy 503 KM, o którym nigdy nie myślałem – Funkcje

Nie wszystko jest idealne. Opierając się na ulepszonym 3-łańcuchowym touringu, otrzymujesz zaktualizowany system iDrive 8, który jest znacznie bardziej funkcjonalny niż stara konfiguracja, między innymi dlatego, że musisz go używać do funkcji klimatyzacji. Tymczasem opcjonalne fotele kubełkowe, których tył jest wykończony błyszczącym włóknem węglowym, są głupią rzeczą w posiadłości, a klocki z włókna węglowego między nogami są głupie.

READ  Quordle wskazówki i odpowiedzi dzisiaj, w niedzielę, 25 lutego

I oczywiście jest że front-end, który jakimś cudem zrobiłem około 600 słów nawet nie wspominając. Myślałem, że już się do tego przyzwyczaiłem, ale wciąż wzdrygam się trochę za każdym razem, gdy widzę te dwa wielkie nozdrza. Wreszcie, M3 Touring jest bardzo drogi – samochód, który tu widzisz, kosztuje 103 135 funtów. Ale jestem w stanie wybaczyć jej to wszystko.

BMW – BMW M3 Touring to wozidło do spryskiwaczy o mocy 503 KM, o którym nigdy nie myślałem – Funkcje

To, co kocham w M3 Touring, to nie to, co potrafi, po prostu to, że tam jest. Ostatni raz BMW flirtowało z ideą tego samochodu dwie dekady temu, w którym to przypadku, o ile firma to zrozumiała, budowała prototyp oparty na E46 M3. W tych uprzywilejowanych czasach dla SUV-ów, z których BMW chętnie korzysta, M3 Touring wydaje się bardzo mało prawdopodobny. Jednak jest tutaj i jest absolutnie wspaniały.