Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

BRING – Universal Music for Brands awansuje dwóch członków zespołu i dodaje nową rolę – Informacje o kampanii

BRING – Universal Music for Brands awansuje dwóch członków zespołu i dodaje nową rolę – Informacje o kampanii

| | Bez komentarza
BRING – Universal Music for Brands awansuje dwóch członków zespołu i dodaje nową rolę – Informacje o kampanii

Agencja kreatywna BRING – Universal Music for Brands ogłosiła awans dwóch kluczowych członków zespołu na nowo utworzone role.

Bella Zeno, która dołączyła do agencji dwa lata temu, została awansowana na stanowisko Senior Account Manager po wykazaniu się wszechstronnością w kierowaniu dwoma kluczowymi klientami BRING, BWS i Wild Turkey.

„Bella jest fantastycznym dodatkiem do zespołu BRING” – mówi Brooke Belton, dyrektor wykonawcza ds. partnerstw w BRING. „Reprezentuje nowe pokolenie talentów agencyjnych, które konsekwentnie dostarczają naszym klientom wyjątkową pracę. W pojedynkę stworzyła jednego z naszych największych klientów w BWS, a także będąc latarnią morską w ramach „Kultury naszej agencji. Chętnie ją promujemy”.

James Wilkinson, który dołączył do BRING nieco ponad dwa i pół roku temu i odegrał kluczową rolę w niektórych z największych kampanii agencji, został mianowany starszym dyrektorem kreatywnym.

Opowiadając o swoim czasie spędzonym w BRING, James Griffiths, wykonawczy dyrektor kreatywny BRING, mówi: „Od pomocy w rozbiciu The Veronicas, zdobywania wielu nagród dla Vodka Cruiser, po umieszczanie najbardziej kultowych zespołów muzycznych na najfajniejszych australijskich scenach dla BWS James nieustannie przesuwał granice w swoim twórczym myśleniu i rzucał wyzwanie naszym klientom, aby przyjęli nowe sposoby komunikowania się w kulturze muzycznej.

Wilkinson dodaje: „James wniósł nowy sposób myślenia i niewątpliwie wzmocnił możliwości społeczne agencji. Jestem podekscytowany możliwością wyniesienia go na wyższe stanowisko twórcze.

„Awans dwóch kluczowych osób w naszym zespole świadczy o naszym zaangażowaniu we wspieranie talentów i zapewnianie możliwości rozwoju w agencji, która jest obecnie podzielona na 50–50 osób na wszystkich poziomach” – mówi Adam Ireland, dyrektor zarządzający BRING.

Agencja świętuje także rozwój na nowo mianowanym stanowisku Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu, a Lucy Ruff dołącza do agencji, aby nawiązywać nowe relacje z markami, które chcą aktywnie działać w świecie muzycznym.

READ  Najnowsze słuchawki Sony złagodziły zazdrość wobec XM5, oferując komfort przez cały dzień i mnóstwo basów

„2023 był fantastycznym rokiem dla agencji i jesteśmy zdeterminowani, aby kontynuować ten rozwój w 2024” – mówi Ireland. „Lucy przenosi swoje doświadczenie sprzedażowe do nowego medium dzięki muzyce, a podczas jej krótkiego czasu pracy w agencji naprawdę osiągnęła rzuca wyzwanie naszemu sposobowi działania. Już się spodziewaliśmy To będzie kolejny ważny rok dla BRING z jedną z naszych największych kampanii w historii.