Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Business Class Mini Q-suite dla Boeinga 737 Max linii Qatar Airways?

Istnieje alternatywna rzeczywistość – wszechświat wielu linii lotniczych, jeśli wolisz – z Qatar Airways zaledwie kilka miesięcy od otrzymania pierwszego Airbusa A321neo, z czymś w rodzaju Q-Sweet na spiczastym końcu jednonawowego odrzutowca.

Ale w to jest Świat, zdumiewający spór między Airbusem a Qatar Airways o wady powierzchniowe w większym A350, a następnie roszczenia Gulf Air przeciwko Airbusowi w wysokości 618 milionów dolarów sprawiły, że producent samolotów podjął bezprecedensowy krok i anulował zamówienie Kataru na 50 odrzutowców A321neo. Samoloty.

Aby wypełnić lukę, Qatar Airways podpisały w tym tygodniu umowę na zakup 25 samolotów Boeing 737 Max 10 z opcją zakupu kolejnych 25 samolotów.

Ale czy 737 Max odziedziczy skrzydła klasy biznesowej pierwotnie planowane dla A321neo?

głośnik z Wykonawczy Podróżnik Przed kłótnią z Airbusem, który anulował zamówienie na A321neo, dyrektor generalny Qatar Airways Akbar Al-Baker opisał nadchodzące miejsce jako mniejszą wersję Qsuite, pomimo braku drzwi przesuwnych.

Al-Baker potwierdził, że „każde siedzenie będzie miało dostęp do przejścia” i zamieni się w całkowicie rozkładane łóżko.

I chociaż w przeciwieństwie do prestiżowych Qsuites „nie będą miały drzwi”, powiedział Al Baker, „będą mieć coś bardzo podobnego, więc będziesz miał trochę prywatności”.

Al Baker wcześniej wskazał, że ławka będzie wykorzystywała istniejący projekt znanego producenta, a nie całkowicie niestandardowy wysiłek — chociaż produkt końcowy będzie mocno spersonalizowany, z wysokiej jakości osprzętem i wykończeniami oraz mnóstwem drobnych, przemyślanych akcentów, gdy jest sprowadza się do osobistej przestrzeni, komfortu i wygody.

To, jak łatwo można przenieść to siedzenie do Boeinga 737 MAX, zależy od tego, ile miejsca zajmował A321neo: przy szerokości 3,53 m kabina MAXa jest nieco węższa niż 3,7 m dla Airbusa.

Chociaż spadek wynosi tylko 15 cm lub 7 cali, może się zdarzyć Mieszkaniec Wystarczająco, aby korytarz był bardzo wąski – co wymaga ponownego przemyślenia szerokości klasy biznesowej 737 MAX.

READ  Złota Strefa: Czy australijskiej gospodarce uda się dokonać cudu w 2024 roku? | Gospodarka australijska

Wszystko, co zobaczymy, to oczywiście zmiana w przestarzałej klasie biznes 2-2 z floty Airbusa A320, która zastąpi 737 Max.

Następną falą w katarskim przewodniku po klasach biznesowych będzie pierwsza fala Boeingów 777-9, o których Al Baker powiedział: „Pracujemy nad opracowaniem nowych foteli w klasie biznesowej” z możliwością „Bardzo ekskluzywna kabina pierwszej klasy” W przypadku niektórych dostaw Boeinga 777X później, które obsługiwałyby kilka ciężkich tras premium w Europie, preferowanych przez bogatych podróżnych z Kataru.

„Mamy tutaj w Katarze ogromne zapotrzebowanie na dwa lub trzy europejskie destynacje”, takie jak Londyn i Paryż – dwa godne uwagi miasta, które je teraz sponsorują Wysłano A380 – „Możemy więc zaoferować bardzo małą kabinę pierwszej klasy naszym pasażerom krajowym, którzy chcą bardzo ekskluzywnego produktu pierwszej klasy”.