Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Camille Miceli pomaga Pucci odzyskać miejsce jako nowy dyrektor kreatywny włoskiego domu mody

Camille Miceli pomaga Pucci odzyskać miejsce jako nowy dyrektor kreatywny włoskiego domu mody

Miceli jest w pełni świadoma blasku mediów społecznościowych na jej marce i lojalnie pochyla się w kierunku zwoju. „Dzięki Internetowi rzeczy powinny być teraz na twojej twarzy, wiesz? Powinno się wyróżniać. Nie powinno się myśleć, kiedy patrzysz na to na ekranie. Chcę to dostać, chcę kliknąć.”

Capri była okazją do kliknięć, mówi. Ale był to także „chwila ucieczki, by być wolnym”. Miceli zatrzymał się. „I byliśmy na Capri. Chodź. Gdzie indziej wolałbyś być? ” Zobaczyła inną markę, która odmówiła podania nazwy, również pojawiająca się niedawno w mieście. „Ona nie miała takiej samej energii. Więc jest coś w Pucci.”

Dom Bucciego

naprawdę tam. Dom, założony przez Emilio Pucci na Capri w 1947 roku, jest natychmiast rozpoznawalny dzięki psychodelicznym geometrycznym nadrukom w odcieniach gumy balonowej. Podkładki dopaminy? Praktycznie wymyślony przez Bucci. Choć obecnie znana jako marka odzieży kurortowej, Pucci wprowadził na rynek kombinezon narciarski (sam mężczyzna był wyczynowym skaterem), który zyskał przyczepność, gdy został sfotografowany przez Bazar harfara Magazyn jest rok po pierwszym ukazaniu się.

Używając nowych, rozciągliwych tkanin, które otulały ciało i odzwierciedlały względne poczucie powojennej wolności kobiet, Pucci stała się synonimem Capri, gdzie ma siedzibę (obecnie z siedzibą w Mediolanie).

„Powinno się wyróżniać, nie powinno się myśleć, gdy patrzy się na to na ekranie”: Miceli przyjmuje zmiany, jakie w modzie wniosły zakupy online.

Pucci przez całe życie rozwijał swoją markę – m.in. projektując mundur stewardesy dla Braniff International Airlines, przechodząc na bieliznę. Ale załamał się po jego śmierci w 1992 roku.

Córka Laudomia przejęła inicjatywę w projektowaniu, z mieszanym sukcesem, a do 2000 r. LVMH nabyło 67 procent udziałów, co dało Laudomii tajemniczy tytuł „dyrektora obrazu”.

READ  Wyciekło nie jeden, ale pięć klasyków PlayStation

Seria projektantów próbowała wskrzesić swingową markę: Matthew Williamson, Christian Lacroix i Peter Dundas. W czerwcu ubiegłego roku LVMH zakończyło przejęcie domu, a trzy miesiące później zainstalowano Miceli.

„Zanim dowiedziałam się o roli, zostałam przyciągnięta do domu” – mówi. „Czuję, że to było nieuniknione. Historia pana Pucciego i to, za czym się reprezentuje, i sposób, w jaki żyje, wydawały się podobne do mojego podejścia do życia. Pucci tak naprawdę dotyczy stylu życia. Wartości Pucci są moimi wartościami. naturalny.”

„Nienawidzę ludzi, którzy robią rzeczy w połowie”

Miceli, urodzona w Paryżu, to rodzaj francuskiej książki dla kobiet, o której pisała. Louche, beztroski styl ukryty w jej DNA. Jej matka, stylistka fotografa Guya Bourdaina, zabrała małą Missy na sesję zdjęciową, a później zorganizowała dla niej trening z legendarnym projektantem Izz El Din Ali. „Był dla mnie twardy, bardzo silny” – mówi. Wytarłem jego surowy charakter na Miceli. „Jeśli mówisz, że wykonasz pracę, zrób to dobrze. Nienawidzę ludzi, którzy robią rzeczy na środku drogi.”

Jak dotąd kariera Micelego miała kształt zygzaka – takiego, który może wyglądać równie dobrze jak odbitka pucci. W Alai objęła urlop macierzyński w public relations, zanim pracowała w komunikacji w Chanel, a następnie w Louis Vuitton pod kierownictwem Marca Jacobsa. To Jacobs odkrył talent projektowy Miceli i wyznaczył ją do działu biżuterii modowej. W 2009 roku została dyrektorem ds. akcesoriów dla Diora, zanim wróciła do Louis Vuitton w 2014 roku.

Mówi, że projekt akcesoriów skłonił ją do myślenia komercyjnego. „Dla mnie największym sukcesem jest zobaczenie kogoś na ulicy noszącego coś mojego projektu” – mówi. „Zależy mi na tym, aby były wycenione prawidłowo, zależy mi na tym, co myśli konsument. Dużo się od niego nauczyłem [working for] To są duże firmy. Piękno jest oczywiście najważniejsze, ale tak. . . Chcę sprzedać „.

READ  Mozilla najwyraźniej tworzy i wycofuje wersję VR Firefoksa

Mówiła, że ​​były propozycje stworzenia własnej marki, ale Michele je odrzuciła. „Nie byłem zainteresowany. Uwielbiam być częścią domu i ma on historię.” Kiedy przybyła do Diora, przeczytała wszystko, co mogła o Christianie Dior, i to samo zrobiła w Pucci. Jak najszybciej odwiedziła domowe archiwum, aby zdobyć słynne druki. Aby dotrzymać terminu w kwietniu, zaledwie sześć miesięcy po osiągnięciu najwyższej pozycji, Missile mówi, że „pracowała mi w dupę, kochanie!”

„Wiedziałam, co chcę zrobić” – mówi. „Zestaw jest naprawdę oparty na pliku, który dałem Sidneyowi i Delphine. Byliśmy gotowi do pracy, pomysły były jasne. Nie było to łatwe, ale poszło gładko.”

Nastąpi seria „zrzutów”, wyłącznie ze sprzedawcą My Theresa, a wraz z planowanymi kolejnymi wydarzeniami w stylu Capri, marka będzie podążać za całkowicie nowym modelem Zobacz teraz, Kup teraz. „Największym wyzwaniem jest osiągnięcie prawdziwego sukcesu Pucci.com”, mówi.

„Sprzedajemy coraz więcej na Instagramie, to takie ważne. Kto by pomyślał, kilka lat temu, że można robić zakupy poza łóżkiem? Po prostu to uwielbiam. Chcę te filmy, tak?”

wiosenny numer Magazyn Vin Na zewnątrz w piątek, 19 sierpnia Wewnątrz Australijski audyt finansowy.