Uwielbiany przez celebrytów przyrząd kosmetyczny znika z półek od momentu wprowadzenia na rynek, a co 10 sekund sprzedaje się jeden produkt.
Miłośniczki piękna szwedzkiej marki Foreo, Firma, która sprzedaje swój charakterystyczny zestaw do pielęgnacji skóry w Australii, twierdzi, że produkt „ogolił go z twarzy”.
Środek oczyszczający zapewnia „doładowaną twarz” w zaledwie sześć minut, a koszt od 149 USD do 395 USD obiecuje pozostawić skórę promienną po usunięciu 99,5% brudu, oleju, potu i martwych komórek skóry.
Od czasu wprowadzenia na rynek w 2013 roku znanych na całym świecie urządzeń LUNA – masażu i urządzenia oczyszczającego 2 w 1 – marka produktów do pielęgnacji skóry przetrwała próbę czasu po sprzedaży jednego produktu co 10 sekund w 2020 roku.
Beauty Foreo jest tak popularne, że co 10 sekund sprzedaje jedno ze swoich narzędzi na całym świecie
Zapewniając „doładowane oczyszczanie twarzy” w zaledwie sześć minut, peeling kosztuje od 149 USD do 395 USD i obiecuje pozostawić skórę promienną po usunięciu 99,5% brudu, oleju, potu i martwych komórek skóry.
Pomimo globalnej pandemii koronawirusa firma odnotowała 30-procentowy wzrost sprzedaży online – ponieważ kobiety coraz częściej korzystają z domowych zabiegów pielęgnacyjnych w okresie blokady.
I nietrudno zrozumieć, dlaczego jest nieodzownym narzędziem roku.
Narzędzia do twarzy otrzymały niemal doskonałe recenzje online, a setki osób zachwycają się produktem, który pozostawia młodzieńczy blask.
Kupiłam ten niesamowity Foreo 3 i jestem w szoku – moja skóra wygląda 10 razy lepiej i z odrobiną blasku moja skóra jest wdzięczna, że używam go codziennie i wieczorem – uwielbiam to. Nie wątp w zakup – po prostu spróbuj, nie pożałujesz.
Inny powiedział: Cóż za dobry wynik na mojej skórze. Nie czuję już martwej i matowej skóry, moja twarz jest świeża za każdym razem, gdy go używam.
Jeden z nich dodał: „Nie używałem niczego oprócz rąk do czyszczenia twarzy, dopóki tego nie znalazłem. Używam go rano i wieczorem z płynem do demakijażu i naprawdę głęboko czyści. Szczerze nie mogę uwierzyć, że żyłem bez niej, zanim ją znalazłem.
Ulubieniec celebrytów znika z półek na całym świecie, a co 10 sekund sprzedaje się jeden produkt.
Pomimo wysokiej ceny wielu twierdziło, że jest to produkt kosmetyczny, w który warto zainwestować w codziennej pielęgnacji skóry.
„Foreo jest całkowicie warte inwestycji. Odkąd go używam, mój obszar podbródka, który ma tendencję do łuszczenia się, oczyścił się, a moja skóra wygląda ogólnie zdrowiej. Uwielbiam ten produkt i bardzo go polecam, jeśli jesteś miłośnikiem pielęgnacji skóry” jeden napisał.
Inny powiedział: Każdy cent! Moja wrażliwa, sucha skóra jest teraz pod kontrolą dzięki temu świętemu Graalowi. Używam go raz na noc z kremem oczyszczającym. W dni, w których zaczyna się pryszcz, to narzędzie pomaga zapobiegać jego wzrostowi. Tak bardzo to kocham.’
W ciągu ośmiu krótkich lat firma przeszła od zera do kilku miliardów, zdobyła 225 nagród na całym świecie, otworzyła 20 kolejnych centrów i biur na sześciu kontynentach i wspięła się po drabinie, aby stać się światową marką kosmetyków do pielęgnacji skóry.
Od czasu wprowadzenia na rynek w 2013 roku znanych na całym świecie urządzeń LUNA – masażu i urządzenia oczyszczającego 2 w 1 – marka do pielęgnacji skóry przetrwała próbę czasu po sprzedaży jednego produktu co 10 sekund w 2020 roku.
Kiedy wystartowaliśmy w 2013 roku, mieliśmy tylko wspaniały, przełomowy produkt w naszych rękach i nasze marzenie. Boris Tropsevich, dyrektor generalny Foreo, powiedział: „Okazuje się, że to wszystko, czego potrzebujesz, aby odnieść sukces.
Obecnie FOREO jest obecne w ponad 80 krajach, zatrudnia 3000 pracowników i jest uznawane za złoty standard przez 30 milionów klientów na całym świecie, co jest czymś godnym pochwały, ponieważ FOREO obchodzi swoje ósme urodziny.
Od tego czasu marka Beauty-tech rozmawiała z setkami swoich wczesnych użytkowników w celu uzyskania opinii, zapewniając, że nadal będą korzystać z urządzenia do dziś.
„To był naprawdę emocjonujący moment, gdy usłyszałem historie o tym, jak nasze urządzenie LUNA stało się częścią ich życia” – powiedział.
„To, co uczyniło go naprawdę wyjątkowym, to fakt, że wszyscy stwierdzili, że ich produkty nadal działają bez zarzutu nawet po ośmiu latach użytkowania i nadal wyglądają tak pięknie i czysto jak nowe”.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu