Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Co 10 sekund sprzedaje się narzędzie oczyszczające, które twierdzi, że usuwa wieloletnie twarze

Uwielbiany przez celebrytów przyrząd kosmetyczny znika z półek od momentu wprowadzenia na rynek, a co 10 sekund sprzedaje się jeden produkt.

Miłośniczki piękna szwedzkiej marki Foreo, Firma, która sprzedaje swój charakterystyczny zestaw do pielęgnacji skóry w Australii, twierdzi, że produkt „ogolił go z twarzy”.

Środek oczyszczający zapewnia „doładowaną twarz” w zaledwie sześć minut, a koszt od 149 USD do 395 USD obiecuje pozostawić skórę promienną po usunięciu 99,5% brudu, oleju, potu i martwych komórek skóry.

Od czasu wprowadzenia na rynek w 2013 roku znanych na całym świecie urządzeń LUNA – masażu i urządzenia oczyszczającego 2 w 1 – marka produktów do pielęgnacji skóry przetrwała próbę czasu po sprzedaży jednego produktu co 10 sekund w 2020 roku.

Beauty Foreo jest tak popularne, że co 10 sekund sprzedaje jedno ze swoich narzędzi na całym świecie

Zapewniając „doładowane oczyszczanie twarzy” w zaledwie sześć minut, w cenie od 149 USD do 395 USD, środek czyszczący obiecuje pozostawić skórę promienną po usunięciu 99,5% brudu, oleju, potu i martwych komórek skóry.

Zapewniając „doładowane oczyszczanie twarzy” w zaledwie sześć minut, peeling kosztuje od 149 USD do 395 USD i obiecuje pozostawić skórę promienną po usunięciu 99,5% brudu, oleju, potu i martwych komórek skóry.

Pomimo globalnej pandemii koronawirusa firma odnotowała 30-procentowy wzrost sprzedaży online – ponieważ kobiety coraz częściej korzystają z domowych zabiegów pielęgnacyjnych w okresie blokady.

I nietrudno zrozumieć, dlaczego jest nieodzownym narzędziem roku.

Narzędzia do twarzy otrzymały niemal doskonałe recenzje online, a setki osób zachwycają się produktem, który pozostawia młodzieńczy blask.

Kupiłam ten niesamowity Foreo 3 i jestem w szoku – moja skóra wygląda 10 razy lepiej i z odrobiną blasku moja skóra jest wdzięczna, że ​​używam go codziennie i wieczorem – uwielbiam to. Nie wątp w zakup – po prostu spróbuj, nie pożałujesz.

Inny powiedział: Cóż za dobry wynik na mojej skórze. Nie czuję już martwej i matowej skóry, moja twarz jest świeża za każdym razem, gdy go używam.

READ  Technologia uratuje wschodzące rynki przed spowolnieniem wzrostu

Jeden z nich dodał: „Nie używałem niczego oprócz rąk do czyszczenia twarzy, dopóki tego nie znalazłem. Używam go rano i wieczorem z płynem do demakijażu i naprawdę głęboko czyści. Szczerze nie mogę uwierzyć, że żyłem bez niej, zanim ją znalazłem.

Ulubieniec celebrytów znika z półek na całym świecie, a co 10 sekund sprzedaje się jeden produkt.

Ulubieniec celebrytów znika z półek na całym świecie, a co 10 sekund sprzedaje się jeden produkt.

Pomimo wysokiej ceny wielu twierdziło, że jest to produkt kosmetyczny, w który warto zainwestować w codziennej pielęgnacji skóry.

“Foreo jest całkowicie warte inwestycji. Odkąd go używam, mój obszar podbródka, który ma tendencję do łuszczenia się, oczyścił się, a moja skóra wygląda ogólnie zdrowiej. Uwielbiam ten produkt i bardzo go polecam, jeśli jesteś miłośnikiem pielęgnacji skóry” jeden napisał.

Inny powiedział: Każdy cent! Moja wrażliwa, sucha skóra jest teraz pod kontrolą dzięki temu świętemu Graalowi. Używam go raz na noc z kremem oczyszczającym. W dni, w których zaczyna się pryszcz, to narzędzie pomaga zapobiegać jego wzrostowi. Tak bardzo to kocham.’

W ciągu ośmiu krótkich lat firma przeszła od zera do kilku miliardów, zdobyła 225 nagród na całym świecie, otworzyła 20 kolejnych centrów i biur na sześciu kontynentach i wspięła się po drabinie, aby stać się światową marką kosmetyków do pielęgnacji skóry.

Od czasu wprowadzenia na rynek w 2013 roku znanych na całym świecie urządzeń LUNA – masażu i urządzenia oczyszczającego 2 w 1 – marka produktów do pielęgnacji skóry przetrwała próbę czasu po sprzedaży jednego produktu co 10 sekund w 2020 roku.

Od czasu wprowadzenia na rynek w 2013 roku znanych na całym świecie urządzeń LUNA – masażu i urządzenia oczyszczającego 2 w 1 – marka do pielęgnacji skóry przetrwała próbę czasu po sprzedaży jednego produktu co 10 sekund w 2020 roku.

Kiedy wystartowaliśmy w 2013 roku, mieliśmy tylko wspaniały, przełomowy produkt w naszych rękach i nasze marzenie. Boris Tropsevich, dyrektor generalny Foreo, powiedział: „Okazuje się, że to wszystko, czego potrzebujesz, aby odnieść sukces.

Obecnie FOREO jest obecne w ponad 80 krajach, zatrudnia 3000 pracowników i jest uznawane za złoty standard przez 30 milionów klientów na całym świecie, co jest czymś godnym pochwały, ponieważ FOREO obchodzi swoje ósme urodziny.

READ  Polska jest gotowa do ratyfikacji we wtorek europejskiego funduszu stymulacyjnego

Od tego czasu marka Beauty-tech rozmawiała z setkami swoich wczesnych użytkowników w celu uzyskania opinii, zapewniając, że nadal będą korzystać z urządzenia do dziś.

„To był naprawdę emocjonujący moment, gdy usłyszałem historie o tym, jak nasze urządzenie LUNA stało się częścią ich życia” – powiedział.

„To, co uczyniło go naprawdę wyjątkowym, to fakt, że wszyscy stwierdzili, że ich produkty nadal działają bez zarzutu nawet po ośmiu latach użytkowania i nadal wyglądają tak pięknie i czysto jak nowe”.