Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

CX Lavender poszerza swoją listę klientów o dwa nowe zwycięstwa biznesowe

CX Lavender poszerza swoją listę klientów o dwa nowe zwycięstwa biznesowe

Niezależna agencja oferująca pełen zakres usług CX Lavender pozyskała dwóch nowych klientów: Allied Public Health Network, InterHealthcare i firmę Scenic World zajmującą się atrakcjami w Górach Błękitnych.

Agencja będzie pracować nad rozwojem platformy cyfrowej InterHealthcare, w tym zarządzaniem relacjami z klientami i programowaniem technicznym.

„Znalezienie agencji o specjalistycznym podejściu strategicznym i wystarczającym zakresie możliwości technicznych było kluczem do połączenia obszarów roboczych transformacji cyfrowej w naszej sieci” – powiedziała Kylie Wilkinson, dyrektor marki w InterHealthcare.

„CXL udowodniło jedno i drugie i jesteśmy podekscytowani potencjałem, jaki oferuje partnerstwo”.

reklama

Agencja ma świadczyć usługi w zakresie obsługi klienta cyfrowego i rozwoju, a także będzie wspierać ewoluujący merchandising i planowanie dla klientów Scenic World, a także rosnące potrzeby biznesowe.

„Nasza publiczność na całym świecie oczekuje, że zapewnimy klientom światowej klasy doświadczenia cyfrowe” – powiedział Aexl Moline, dyrektor ds. marketingu w Scenic World.

„Aby osiągnąć ten cel konsekwentnie, potrzebowaliśmy partnera posiadającego wiedzę specjalistyczną w zakresie globalnej obsługi klienta i znaleźliśmy to w zespole CXL”.

Adam Washington, dyrektor generalny CX Lavender, powiedział o nominacjach: „W CX Lavender kontynuujemy nasze celowe inwestycje w analizę danych i rozwój techniczny, aby zapewnić naszym klientom odpowiedzialny, włączający rozwój i wspaniale jest widzieć, że rynek nadal reaguje, gdy dziś witamy naszych dwóch nowych partnerów-klientów.” .

InterHealthcare i Scenic World dołączają do rosnącej listy klientów CX Lavender, która obejmuje również niedawno zdobyte konto Headspace Creative Account i konto cyfrowe BlueScope Australia.

READ  Dział badawczo-rozwojowy Sony VASG Games wykorzystuje uczenie maszynowe do rejestrowania twarzy