Niezależna agencja oferująca pełen zakres usług CX Lavender pozyskała dwóch nowych klientów: Allied Public Health Network, InterHealthcare i firmę Scenic World zajmującą się atrakcjami w Górach Błękitnych.
Agencja będzie pracować nad rozwojem platformy cyfrowej InterHealthcare, w tym zarządzaniem relacjami z klientami i programowaniem technicznym.
„Znalezienie agencji o specjalistycznym podejściu strategicznym i wystarczającym zakresie możliwości technicznych było kluczem do połączenia obszarów roboczych transformacji cyfrowej w naszej sieci” – powiedziała Kylie Wilkinson, dyrektor marki w InterHealthcare.
„CXL udowodniło jedno i drugie i jesteśmy podekscytowani potencjałem, jaki oferuje partnerstwo”.
reklama
Agencja ma świadczyć usługi w zakresie obsługi klienta cyfrowego i rozwoju, a także będzie wspierać ewoluujący merchandising i planowanie dla klientów Scenic World, a także rosnące potrzeby biznesowe.
„Nasza publiczność na całym świecie oczekuje, że zapewnimy klientom światowej klasy doświadczenia cyfrowe” – powiedział Aexl Moline, dyrektor ds. marketingu w Scenic World.
„Aby osiągnąć ten cel konsekwentnie, potrzebowaliśmy partnera posiadającego wiedzę specjalistyczną w zakresie globalnej obsługi klienta i znaleźliśmy to w zespole CXL”.
Adam Washington, dyrektor generalny CX Lavender, powiedział o nominacjach: „W CX Lavender kontynuujemy nasze celowe inwestycje w analizę danych i rozwój techniczny, aby zapewnić naszym klientom odpowiedzialny, włączający rozwój i wspaniale jest widzieć, że rynek nadal reaguje, gdy dziś witamy naszych dwóch nowych partnerów-klientów.” .
InterHealthcare i Scenic World dołączają do rosnącej listy klientów CX Lavender, która obejmuje również niedawno zdobyte konto Headspace Creative Account i konto cyfrowe BlueScope Australia.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
Czarne dziury są tajemnicze, ale też zwodniczo proste – nowa misja kosmiczna może pomóc fizykom odpowiedzieć na drażliwe pytania dotyczące tych obiektów astronomicznych.
„Musisz rzucić pracę”: młodzi Australijczycy zachęcają pracowników do rzucenia pracy
Bardziej „ludzki” GPT-4o robi wrażenie na entuzjastach sztucznej inteligencji na całym świecie