Dyrektor generalny Twittera, Parag Agrawal, starał się uspokoić gniew pracowników podczas ogólnofirmowego spotkania, ponieważ pracownicy domagali się odpowiedzi na temat tego, jak menedżerowie planują poradzić sobie z oczekiwanym exodusem wywołanym publicznymi uwagami Elona Muska.
główne punkty:
- Pracownicy pytają kierownictwo Twittera o możliwe odejście pracownika
- Dyrektorzy twierdzą, że wskaźnik utraty klientów nie zmienił się od czasu, gdy zainteresowanie Elona Muska zakupem firmy zostało upublicznione
- Pracownicy wyrażają również zaniepokojenie, że nieobliczalne zachowanie pana Muska może zaszkodzić finansowo Twitterowi
Spotkanie odbyło się po tym, jak Musk, dyrektor generalny Tesli, który zawarł umowę o wartości 44 miliardów dolarów (61,4 miliardów dolarów), aby kupić firmę zajmującą się mediami społecznościowymi, wielokrotnie krytykował praktyki modyfikacji treści na Twitterze i dyrektora zarządzającego odpowiedzialnego za ustalanie zasad dotyczących mowy i bezpieczeństwa.
Na wewnętrznym posiedzeniu rady miejskiej, wysłuchanym przez Reuters, dyrektorzy powiedzieli, że firma będzie codziennie monitorować utratę personelu, ale jest zbyt wcześnie, aby powiedzieć, jak transakcja przejęcia z Musk wpłynie na retencję pracowników.
Musk wezwał pożyczkodawców do obniżenia wynagrodzeń członków zarządu i kadry kierowniczej, ale dokładne cięcia kosztów pozostają niejasne, według osób zaznajomionych z tą sprawą.
Jedno ze źródeł podało, że Musk nie podejmie decyzji o zwolnieniu miejsc pracy, dopóki nie przejmie na własność Twittera.
„Mam dość słuchania o wartości akcjonariuszy i obowiązku powierniczego. Jakie są twoje szczere przemyślenia na temat bardzo wysokiego prawdopodobieństwa, że wielu pracowników nie będzie miało pracy po zamknięciu transakcji?” Pracownik Twittera zadał panu Agrawalowi pytanie, które zostało odczytane na głos podczas spotkania.
Pan Agrawal odpowiedział, że Twitter zawsze dbał o swoich pracowników i nadal będzie to robić.
„Myślę, że przyszła organizacja Twittera będzie nadal dbać o swój wpływ na świat i swoich klientów” – powiedział.
Podczas spotkania, kierownictwo stwierdziło, że wskaźnik rotacji nie zmienił się w porównaniu do poziomów poprzedzających informację o zainteresowaniu Muska kupnem firmy.
W ostatnich dniach Musk opublikował na Twitterze krytykę głównego prawnika Twittera, Vijayi Jade, weterana Twittera, który jest powszechnie szanowany w Dolinie Krzemowej.
Atak Muska wywołał falę nękania w Internecie, które ją wymierzyło.
Powiedział także kadrze kierowniczej, że obawiają się, że nieobliczalne zachowanie Muska może zdestabilizować działalność Twittera i zaszkodzić finansowo, gdy firma przygotowuje się do wystąpienia ze światem reklamy podczas prezentacji w przyszłym tygodniu w Nowym Jorku.
Sarah Personnet, dyrektor ds. klientów Twittera, powiedziała, że firma pracuje nad częstymi kontaktami z reklamodawcami i zapewnieniem ich, że „sposób, w jaki obsługujemy naszych klientów, się nie zmienia”.
Po spotkaniu pracownik Twittera powiedział Reuterowi, że nie ma wiary w to, co powiedzieli szefowie firmy.
„Rozmowy o relacjach publicznych nie sprowadzają się. Powiedzieli nam, że nie ma przecieków i wykonujemy pracę, z której jesteś dumny, ale nie ma wyraźnej zachęty dla pracowników, aby to zrobili” – powiedział pracownik Reuterowi, odnosząc się do odszkodowania za nie- pracowników wykonawczych. Jest teraz identyfikowany z powodu tej transakcji.
Szacuje się, że Agrawal otrzyma 42 miliony dolarów, jeśli zostanie zwolniony w ciągu 12 miesięcy od zmiany kontroli w firmie zajmującej się mediami społecznościowymi, według firmy badawczej Equilar.
Podczas spotkania pan Agrawal zachęcał pracowników do przewidywania zmian w przyszłości pod nowym kierownictwem i przyznał, że firma na przestrzeni lat radziła sobie coraz lepiej.
„Tak, mogliśmy robić rzeczy inaczej i lepiej”, powiedział. „Mogłem robić rzeczy inaczej. Dużo o tym myślę”.
Twitter odmówił komentarza.
ABC / drut
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu