Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Dzięki najnowszym innowacjom w sztucznej inteligencji Adobe nie chce jeszcze wykluczać ludzi z obrazu

Dzięki najnowszym innowacjom w sztucznej inteligencji Adobe nie chce jeszcze wykluczać ludzi z obrazu

Adobe chce pokazać światu, że sztuczna inteligencja może zrobić więcej dla projektantów Twórz przerażające pliki JPEG.

Wyszukiwarki generatywne oparte na sztucznej inteligencji, takie jak DALL-E i Stable Diffusion, skradła serca entuzjastów sztucznej inteligencji od momentu ich uruchomienia. Niektórzy ostrzegali nawet, że może to być śmierć w PhotoshopieOprogramowanie do obrazowania podpisów firmy Adobe.

Ale po obejrzeniu najnowszych innowacji Adobe na konferencji MAX w Los Angeles w tym tygodniu, firma przyjmuje inne podejście do sztucznej inteligencji.

Podczas briefingu prasowego na konferencji w środę Scott Belsky, główny produkt i wiceprezes wykonawczy Creative Cloud, powiedział, że Adobe chce zapewnić profesjonalnym użytkownikom sztuczną inteligencję jako kompetentnego asystenta, jednocześnie umożliwiając osobom niebędącym projektantami tworzenie bez konieczności zakupu kopii „Creative Cloud for Dummies”.

Na przykład podczas corocznej prezentacji Sneaks firma Adobe zaprezentowała Project Blink, nowe narzędzie do edycji wideo oparte na sztucznej inteligencji, które pozwoli użytkownikom edytować wideo tak, jakby zmieniali dokument Microsoft Word.

Wykorzystując sztuczną inteligencję, Blink analizuje obrazy i dźwięk w pliku wideo, aby stworzyć edytowalny skrypt, w którym użytkownicy mogą wyszukiwać określone obiekty i dźwięki, wyciągać kluczowe momenty lub eliminować błędy wideo. Można to zrobić z przeglądarki internetowej bez konieczności posiadania umiejętności Premiere Pro.

Teledysk rozpocznie się o 46:58, demo Project Blink podczas pokazu „Sneaks”.

Kiedy wejdziesz do Photoshopa lub Premiere Pro [for the first time] I zacznij od pustej strony, po prostu nie czujesz się pewnie. Czujesz coś przeciwnego, czujesz strach. Czujesz się jak najgłupsza osoba na świecie. „Aby stać się biegłym w posługiwaniu się tymi produktami, trzeba przejść krzywą uczenia się” – powiedział Belsky.

„Musimy pomóc ludziom szybciej odnieść większy sukces. To jest coś, w czym historycznie nie byliśmy zbyt dobrzy”.

Podejście firmy Adobe do generatywnej sztucznej inteligencji

Podczas gdy DALL-E i Stable Diffusion pokazały potencjał sztuki generowanej przez sztuczną inteligencję, technologia również pokazała spór w sprawie własności własności intelektualnej.

Podczas konferencji firma Adobe ogłosiła, że ​​dołączy firmy Nikon i Leica jako partnerów do swojej inicjatywy uwierzytelniania treści. Projekt będzie polegał na dołączeniu referencji fotografa do metadanych obrazów, co będzie ważne, gdy obrazy generowane przez sztuczną inteligencję ożyją.

W oświadczeniu rzecznik Adobe napisał: „Wizja firmy Adobe dotycząca generatywnej sztucznej inteligencji pokazuje, w jaki sposób ta technologia może wzmocnić, a nie zastąpić kreatywność, oraz jak generatywną sztuczną inteligencję można połączyć z potężniejszymi narzędziami Adobe Creative”.

Podobnie jak DALL-E, użytkownicy Creative Cloud będą mogli korzystać z generatywnej sztucznej inteligencji, ale dla innych funkcji.

Na targach MAX Belsky zademonstrował przykład wykorzystania sztucznej inteligencji do tworzenia gotowych szablonów i unikalnych elementów tekstowych z monitów tekstowych. W przykładzie pokazanym podczas skradania się możliwe byłoby „zajęcie się widocznym” Twórz pełne 360-stopniowe zdjęcia panoramiczne Z jednego obrazu, bez konieczności nabywania przez twórcę nowego zestawu umiejętności.

Nie jest tajemnicą, że Adobe próbuje zdobyć nieprofesjonalnych twórców treści, marketerów i małe firmy dzięki Creative Cloud Express.

Ci użytkownicy w przeważającej mierze uczepili się serwisu Canva, który był pionierem w zakresie projektowania typu „przeciągnij i upuść”. Firma ma ponad 100 milionów użytkownikówliczba użytkowników jest czterokrotnie większa od liczby użytkowników Creative Cloud. Australijska firma projektowa jest wyceniana na 40 miliardów dolarów i spodziewa się przekroczyć miliard dolarów przychodów w 2022 roku. W 2019 roku firma Adobe szacowany Ten segment rynku designu może osiągnąć 41 miliardów dolarów do 2023 roku. Canva również Obecnie się rozwija Jej oferta produktów obejmuje projektowanie stron internetowych zgodnie z Adobe Przejęcie Figma.

Wiele z tej strategii dla Adobe koncentruje się wokół dużego popytu na treści w mediach społecznościowych, powiedział Belsky, dając wgląd w to, że Adobe obecnie wydaje ponad połowę swojego budżetu marketingowego na media społecznościowe. Creative Cloud Express dodał wbudowane narzędzie do planowania mediów społecznościowych Wcześniej w tym roku Aby poprawić przepływ pracy użytkownika.

Przynajmniej jeden dyrektor firmy Adobe przyznał, że Express ujawnił użytkownikom niektóre z koncepcji, które badali w Photoshopie, w tym układ warstw.

Niedawno przeprowadziliśmy badanie, które wykazało, że gdy użytkownik zrozumiał siedem podstawowych zadań lub cztery podstawowe pojęcia [on Adobe apps]„Mogą praktycznie używać Photoshopa” — powiedziała Maria Yap, wiceprezes ds. fotografii cyfrowej w Adobe.

Yap, który nadzoruje przywództwo produktowe i techniczne w Photoshopie i Lightroomie, ma nadzieję, że Creative Cloud Express posłuży jako pomost do innych profesjonalnych aplikacji Adobe.

„To właśnie staramy się teraz zrozumieć. Jak mogę cię tego nauczyć podczas pierwszych kilku eksperymentów, abyś nadal chciał rozwijać swoją kreatywność?”

READ  Akin Atelier mieści sklep Sydney Modern’s Gallery Shop w „przezroczystej bańce”