Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Electronic Arts podkreśla funkcje ułatwień dostępu w całkowicie nowej odrodzonej grze Motive „Dead Space”

Electronic Arts podkreśla funkcje ułatwień dostępu w całkowicie nowej odrodzonej grze Motive „Dead Space”

W poście na blogu opublikowanym w tym tygodniukapitan gier wideo branży Electronic Arts (dalej zwany EA) przedstawił wiele funkcji ułatwień dostępu wbudowanych w popularny horror firmy Motive martwa przestrzeń. Ogłoszenie firmy z Redwood City zbiegło się z wydaniem zaktualizowanej gry pod koniec tego tygodnia.

Jak zaznaczono na stronie gry, fabuła martwa przestrzeń Film obraca się wokół „mrocznych tajemnic kryjących się za wydarzeniami na pokładzie USG Ishimura poprzez ostatnie zapisy nieszczęsnej załogi i twoje spotkania z kilkoma pozostałymi przy życiu”. Remake gry, dostępny na PlayStation 5, Xbox Series X/S i PC, to remake klasycznej wersji z tym, co deweloper nazywa „oszałamiającą wiernością wizualną, atmosferycznym napięciem i ulepszeniami rozgrywki”.

martwa przestrzeń Christian Simon, doświadczony starszy projektant, powiedział w oświadczeniu zawartym w poście:[It] Ożywienie tej gry i udostępnienie jej całemu nowemu pokoleniu miało sens. Ale gra pojawiła się 15 lat temu, kiedy ułatwienia dostępu były mniej powszechne. Rzeczy takie jak napisy, lista menu, resetowanie sterowania i tym podobne są teraz prawie oczekiwane [by the disability community]więc chcieliśmy się upewnić, że remake spełnia dzisiejsze najwyższe standardy”.

Informacje zwrotne od EA zapewniły motywację martwa przestrzeń Bardziej intuicyjny i wszechstronny, tworząc szereg „opcji dostosowywania z pewną szczegółową kontrolą”. Wśród wielu innych funkcji obejmuje ustawienia ślepoty barw, dostosowywanie sterowania i wspomaganie celowania. Istnieje również możliwość posiadania narracji podobnej do czytnika ekranu dla menu, a także opcji zmniejszania efektów animacji, włączania napisów do dialogów i wyświetlania ostrzeżeń dotyczących zawartości w oczekiwaniu na bardziej makabryczne momenty.

Jest wideo Zobacz ułatwienia dostępu martwa przestrzeń na jej kanale YouTube.

Wreszcie, Motive w pełni rozumie, że wspieranie dostępności to wiecznie zielone przedsięwzięcie, które nigdy się nie kończy. Firma zobowiązuje się do wykonania martwa przestrzeń Więcej integracji w przyszłości, a Cimon sprytnie wskazuje, że integracja ostatecznie przynosi korzyści graczom, ale pomaga również firmom. Powiedział, że funkcje ułatwień dostępu sprawiają, że gra wydaje się przystępna i przystępna, czyniąc ją atrakcyjną dla jak najszerszego przekroju potencjalnych graczy. Ergo, więcej graczy oznacza więcej biznesu dla studia deweloperskiego, które może włożyć w przyszłe innowacje.

Zgodnie z aksjomatem przypływ podnosi wszystkie łodzie.

„[Working on accessibility is] o rozwiązywaniu i usuwaniu barier, które pojawiają się między naszymi graczami a grami” — powiedział w poście Morgan Baker, szef programu EA ds. przyjemne doświadczenie. i pracę, którą wykonał martwa przestrzeń Zespół pokazuje, że zwiększanie dostępności jest dla nas priorytetem”.

Dla Baker pokrzepiające jest to, że Motive tak bardzo angażuje się w ułatwienia dostępu.

„To bardzo motywujące widzieć, jak studio takie jak Motive inwestuje w zapewnienie graczom większego wyboru, jak konsumują horrory” – powiedział Baker. „To inspirujące. Miejmy nadzieję, że więcej studiów spojrzy na to samo. Ponieważ w końcu, kiedy wszyscy gramy, wszyscy wygrywamy.”

READ  Nowe pralki ezDispense firmy LG obiecują wyeliminować zgadywanie podczas prania