Frenzy będzie odpowiedzialny za produkcję polskiego internetowego i liniowego kanału telewizyjnego Polsat Games
ESE Entertainment Inc. poinformowało, że cel przejęcia Frenzy sp. z o.o. Zoo wyprodukuje transmisję z PGL Major Stockholm 2021, jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń e-sportowych na świecie dla Counter-Strike: Global Offensive (CS: GO).
Transmisja odbędzie się we współpracy z agencją gier Fantasyexpo, która nabyła prawa do transmisji wydarzenia.
ESE podała, że Frenzy będzie odpowiedzialne za produkcję polskiego nadawania internetowego i liniowego kanału telewizyjnego Polsat Games, którego właścicielem jest Cyfrowy Polsat SA. Znani europejscy nadawcy i analitycy gier będą relacjonować wydarzenie ze studia telewizyjnego w Warszawie.
Przeczytaj: ESE Entertainment twierdzi, że jej zespół z Digital Motorsports i zespół Ford World Rally opracowują symulator rzeczywistości wirtualnej
PGL Major Stockholm 2021 to jeden z najbardziej prestiżowych turniejów CS:GO na świecie. 24 najlepsze drużyny świata będą walczyć o tytuł mistrza świata i swój udział w puli nagród o wartości 2 milionów dolarów – jednej z największych w historii CS: GO.
ESE powiedziało, że tegoroczna edycja wydarzenia jest wyjątkowa, ponieważ po raz pierwszy od dwóch lat od pandemii koronawirusa będzie w niej uczestniczyć publiczność na żywo. Wydarzenie na żywo odbędzie się w Avicii Arena w Sztokholmie w Szwecji.
„Po dwuletniej przerwie najlepsze drużyny e-sportowe w końcu wracają do rywalizacji w Major. Cieszymy się, że Frenzy będzie częścią tego historycznego wydarzenia i dzięki współpracy z agencją Fantasyexpo wyprodukuje polskie transmisje” – powiedział Marcin Keeler, dyrektor zarządzający Frenzy, w oświadczeniu.
„Tak prestiżowy turniej zasługuje na najwyższe możliwe standardy produkcyjne. Już teraz możemy powiedzieć, że ten duży turniej będzie dostępny dla widzów zarówno w telewizji Polsat Games, jak i jednego z najsłynniejszych polskich komentatorów, Izaka.”
Frenzy to firma zajmująca się infrastrukturą produkcyjną i medialną skoncentrowana na branży gier wideo, która tworzy i wdraża e-sporty, wydarzenia związane z grami, transmisje i treści medialne. Obsługuje również przenośny i zautomatyzowany sprzęt telewizyjny, dzięki czemu może produkować programy typu reality show z każdego zakątka świata. Jej główne źródła przychodów to produkcja telewizyjna, imprezy, organizacje ligowe i kampanie reklamowe.
ESE zawarła wiążącą umowę zakupu udziałów w celu nabycia 100% Frenzy w gotówce i akcjach.
Skontaktuj się z autorem: [email protected]
Śledź go na Twitterze @PatrickMGraham
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”
More Stories
Polski Instytut Sztuki Filmowej powołuje nowego prezesa po dymisji Radosława Śmijewskiego
Joanna Lisowska – droga do sławy na polskiej scenie
Ogłoszono tytuły Dni Polskich na rok 2024