Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Francuska publiczność upodobała sobie teatr okienny

(Paragraf 7 stwierdza, że ​​Cocero jest mężczyzną)

PARIS (Reuters) – francuska aktorka Isabelle Cagnat chętnie wraca na scenę po zakończeniu pandemii, ale w niedzielę musiała to zrobić zza witryn sklepu z modą.

Przed sklepem odzieżowym w centrum Paryża pod zimnym, szarym niebem zebrał się niewielki tłum kilkudziesięciu osób, niektórzy przechodnie i inni, którzy widzieli ogłoszenia w mediach społecznościowych. Organizatorzy wezwali publiczność do wyróżnienia się, aby uniknąć problemów z policją.

„Wyzwaniem jest powiedzenie:„ Jesteśmy tutaj, jesteśmy gotowi występować wszędzie ”- powiedział Cagnat po godzinnym seansie w Le Teller, na podstawie książki francuskiego pisarza Herve, po godzinnym seansie w Le Teller.

„(To jest), aby pokazać, że w życiu potrzebujemy sztuki, musimy myśleć, marzyć i płakać. Widać, że publiczność była emocjonalna. Wszyscy tęsknią za sceną”.

Teatry, kina, galerie sztuki i inne przestrzenie kulturalne są zamknięte od października, a ponieważ Francja jest trzecią ogólnokrajową blokadą, ponieważ infekcja koronawirusem rozprzestrzenia się w Europie, nie jest jasne, kiedy zostaną ponownie otwarte.

Na ulicy publiczność polegała na mówcy, który przekazał kwestie Cagnat i jej partnerki wykonawczej Etienne Coquereau.

Cockero powiedział, że wewnątrz sklepu wszelkie intymne relacje ze szklaną ścianą, która oddzielała go od publiczności, osłabły, ale nadal istnieje komunikacja.

„Mieliśmy ich miny i promienne twarze pełne radości, które można było zobaczyć” – powiedział 62-latek.

Cockero powiedział, że nadszedł czas, aby władze zezwoliły na ponowne otwarcie teatrów, wdrażając środki dystansowania społecznego – sentyment podzielany przez niektórych z ich widzów.

Sanitariusz Jean-Michel Petit powiedział: „To był magiczny moment, w którym wszystko się działo”. (Przygotowane przez Michaela Cabrera i Cloutier Achi; napisane przez Richarda Love; pod redakcją Barbary Lewis i Williama Macleana)

Nasze kryteria: Zasady zaufania Thomson Reuters.