Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

General Motors jest częścią konsorcjum projektowego mającego na celu opracowanie nowego pojazdu na Księżycu

General Motors jest częścią konsorcjum projektowego mającego na celu opracowanie nowego pojazdu na Księżycu

NASA rzuca wyzwanie branży, aby stworzyć nowy księżycowy łazik, a General Motors i Lockheed Martin wybrały tę kartę.

Tom Fraser

General Motors współpracuje z Lockheed Martin w celu opracowania nowej generacji pojazdów księżycowych Aby astronauci NASA Artemis badali wraz z nimi Księżyc.

Obie firmy są proszone o ich doświadczenie w lotnictwie i funkcje pojazdu, aby stworzyć kolejny księżycowy pojazd terenowy (LTV). Ta nowa generacja LTV pozwoli astronautom przemierzać powierzchnię Księżyca dalej niż kiedykolwiek wcześniej.

Lockheed Martin pokieruje zespołem, wykorzystując swoje 50-letnie partnerstwo (i doświadczenie) z NASA w budowaniu ludzkich i zrobotyzowanych statków kosmicznych. Doświadczenie GM w technologii akumulatorów elektrycznych będzie miało ogromne znaczenie dla partnerstwa, podobnie jak jego doświadczenia w technologii autonomicznej, która ma umożliwić bezpieczniejszą i wydajniejszą pracę łazika na Księżycu.

General Motors ma również historię związaną z NASA i przemysłem kosmicznym po tym, jak pod koniec lat sześćdziesiątych wyprodukowała i przetestowała systemy nawigacji inercyjnej i systemy nawigacyjne dla całego programu księżycowego Apollo. GM pomogło również w opracowaniu elektrycznego pojazdu Apollo Lunar Roving Vehicle (LRV), w tym podwozia i kół LRV, które były używane w misjach Apollo 15-17.

LTV nowej generacji będzie podróżować znacznie dalej niż łazik Apollo, który przebył tylko 7,6 km od miejsca lądowania. Powinien być solidny, niezawodny i wydajny do eksploracji południowej strony Księżyca, gdzie jest chłodniejszy, ciemniejszy i bardziej nierówny.

„Ten sojusz łączy innowacje w zakresie układów napędowych obu firm, aby stworzyć transformacyjną klasę pojazdów” – powiedział Rick Ambrose, wiceprezes wykonawczy Lockheed Martin Space. .

Tom Fraser

Tom rozpoczął swoją karierę w branży motoryzacyjnej, wykorzystując swoje umiejętności fotograficzne, ale wkrótce dowiedział się, że dziennikarze lepiej kończą tę transakcję. Rozpoczął pracę z CarAdvice w 2014 r., odszedł w 2017 r., aby dołączyć do tytułów Bauer Media, w tym Wheels i whichCar, a następnie powrócił do CarAdvice na początku 2021 r., przenosząc się na Drive. Jako członek zespołu ds. treści na Dysku Tom zajmuje się aktualnościami samochodowymi, recenzjami samochodów i poradami, ze szczególnym zainteresowaniem długimi historiami. . Rozumie, że każdy nabywca samochodu jest wyjątkowy i ma inne wymagania, jeśli chodzi o kupowanie nowego samochodu, ale istnieje również lojalna podgrupa odbiorców Dysku, którzy uwielbiają rozrywkę dla entuzjastów. Tom ma głęboki szacunek do wszystkich rzeczy związanych z samochodami, niezależnie od modelu, i jest dumny z tego, że dostrzega dokładnie to, co sprawia, że ​​każdy samochód działa. Nie ma dnia, żeby nie nauczył się czegoś nowego w ciągle zmieniającej się branży, co następnie zostaje przeniesione do jego bazy Reader Drive. Jest jednym z nielicznych szczęśliwców, którzy mogą powiedzieć, że kocha swoją pracę i jest wielkim fanem BMW – wystarczy go zapytać.

Przeczytaj więcej o Tomie Fraser