Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

General Motors jest częścią konsorcjum projektowego mającego na celu opracowanie nowego pojazdu na Księżycu

NASA rzuca wyzwanie branży, aby stworzyć nowy księżycowy łazik, a General Motors i Lockheed Martin wybrały tę kartę.

General Motors współpracuje z Lockheed Martin w celu opracowania nowej generacji pojazdów księżycowych Aby astronauci NASA Artemis badali wraz z nimi Księżyc.

Obie firmy są proszone o ich doświadczenie w lotnictwie i funkcje pojazdu, aby stworzyć kolejny księżycowy pojazd terenowy (LTV). Ta nowa generacja LTV pozwoli astronautom przemierzać powierzchnię Księżyca dalej niż kiedykolwiek wcześniej.

Lockheed Martin pokieruje zespołem, wykorzystując swoje 50-letnie partnerstwo (i doświadczenie) z NASA w budowaniu ludzkich i zrobotyzowanych statków kosmicznych. Doświadczenie GM w technologii akumulatorów elektrycznych będzie miało ogromne znaczenie dla partnerstwa, podobnie jak jego doświadczenia w technologii autonomicznej, która ma umożliwić bezpieczniejszą i wydajniejszą pracę łazika na Księżycu.

General Motors ma również historię związaną z NASA i przemysłem kosmicznym po tym, jak pod koniec lat sześćdziesiątych wyprodukowała i przetestowała systemy nawigacji inercyjnej i systemy nawigacyjne dla całego programu księżycowego Apollo. GM pomogło również w opracowaniu elektrycznego pojazdu Apollo Lunar Roving Vehicle (LRV), w tym podwozia i kół LRV, które były używane w misjach Apollo 15-17.

LTV nowej generacji będzie podróżować znacznie dalej niż łazik Apollo, który przebył tylko 7,6 km od miejsca lądowania. Powinien być solidny, niezawodny i wydajny do eksploracji południowej strony Księżyca, gdzie jest chłodniejszy, ciemniejszy i bardziej nierówny.

„Ten sojusz łączy innowacje w zakresie układów napędowych obu firm, aby stworzyć transformacyjną klasę pojazdów” – powiedział Rick Ambrose, wiceprezes wykonawczy Lockheed Martin Space. .

Tom Fraser

Tom rozpoczął swoją karierę w branży motoryzacyjnej, wykorzystując swoje umiejętności fotograficzne, ale wkrótce dowiedział się, że dziennikarze lepiej kończą tę transakcję. Rozpoczął pracę z CarAdvice w 2014 r., odszedł w 2017 r., aby dołączyć do tytułów Bauer Media, w tym Wheels i whichCar, a następnie powrócił do CarAdvice na początku 2021 r., przenosząc się na Drive. Jako członek zespołu ds. treści na Dysku Tom zajmuje się aktualnościami samochodowymi, recenzjami samochodów i poradami, ze szczególnym zainteresowaniem długimi historiami. . Rozumie, że każdy nabywca samochodu jest wyjątkowy i ma inne wymagania, jeśli chodzi o kupowanie nowego samochodu, ale istnieje również lojalna podgrupa odbiorców Dysku, którzy uwielbiają rozrywkę dla entuzjastów. Tom ma głęboki szacunek do wszystkich rzeczy związanych z samochodami, niezależnie od modelu, i jest dumny z tego, że dostrzega dokładnie to, co sprawia, że ​​każdy samochód działa. Nie ma dnia, żeby nie nauczył się czegoś nowego w ciągle zmieniającej się branży, co następnie zostaje przeniesione do jego bazy Reader Drive. Jest jednym z nielicznych szczęśliwców, którzy mogą powiedzieć, że kocha swoją pracę i jest wielkim fanem BMW – wystarczy go zapytać.

Przeczytaj więcej o Tomie Fraser