Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Globalny rynek API zamiany mowy na tekst (2021 do 2026) —

Dublin, 22 grudnia 2021 (GLOBE NEWSWIRE) – The „Globalny rynek API zamiany mowy na tekst według komponentów (oprogramowanie, usługi), aplikacji (wykrywanie i zapobieganie oszustwom, kopiowanie treści, generowanie tłumaczeń), tryb wdrażania, wielkość przedsiębiorstwa, branża i region – Outlook do 2026 r.” Raport dodany do ResearchAndMarkets.com Pokazać.

Oczekuje się, że światowy rynek API przetwarzania mowy na tekst wzrośnie z 2,2 mld USD w 2021 r. do 5,4 mld USD do 2026 r., przy łącznym rocznym tempie wzrostu (CAGR) wynoszącym 19,2% w okresie prognozy.

Segment chmury ma większy rozmiar rynku w okresie prognozy

Rynek Speech-to-Text API jest podzielony na segmenty w oparciu o tryb wdrażania, który obejmuje lokalnie i chmurę. Szacuje się, że wielkość rynku segmentu chmury będzie wyższa niż segmentu krajowego w okresie prognozy. Zalety technologii chmurowej w zakresie łatwości wdrożenia i minimalnych wymagań kapitałowych ułatwiają przyjęcie modelu wdrożenia w chmurze. Oczekuje się, że pandemia COVID-19 będzie wspierać wdrażanie rozwiązań API opartych na zamianie mowy na tekst, ponieważ blokady i praktyki dystansowania społecznego zachęcają firmy do przejścia na zdalnie zarządzane rozwiązania w chmurze. Oczekuje się, że rosnące zapotrzebowanie na skalowalne, łatwe w użyciu i opłacalne rozwiązania API zamiany mowy na tekst przyspieszy wzrost segmentu chmury na rynku API zamiany mowy na tekst.

Sektor MŚP utrzyma wyższą składaną roczną stopę wzrostu w okresie prognozy

Ze względu na wielkość przedsiębiorstwa, rynek API zamiany mowy na tekst został podzielony na duże przedsiębiorstwa oraz małe i średnie przedsiębiorstwa. Oczekuje się, że segment MŚP zarejestruje wyższą składaną roczną stopę wzrostu (CAGR) w okresie prognozy. Szacuje się, że segment dużych korporacji utrzyma większy udział w rynku w 2021 r. Wzrost tego segmentu wynika ze zwiększonej konkurencji w dużych firmach ze strony wschodzących MŚP. Dzięki dostępności opłacalnych rozwiązań w chmurze oczekuje się, że rozwiązania i usługi API zamiany mowy na tekst osiągną znaczny wzrost wśród MŚP w okresie prognozy.

Aplikacje do wykrywania oszustw i zapobiegania im powinny mieć największy rozmiar rynkowy w okresie prognozy

Na podstawie aplikacji rynek API zamiany mowy na tekst został podzielony na zarządzanie ryzykiem i zgodność, wykrywanie oszustw i zapobieganie im, zarządzanie klientami, replikację treści, zarządzanie call center, generowanie tłumaczeń i inne aplikacje (zarządzanie procesami biznesowymi, jakość kontrola, analiza telekonferencji). Oczekuje się, że segment wykrywania i zapobiegania oszustwom zajmie największy rynek w 2021 r. Wzrost ten jest związany z rosnącym zapotrzebowaniem na interfejsy API zamiany mowy na tekst w branży medialnej i rozrywkowej do transkrypcji treści audio i wideo na tekst, który można przeszukiwać i udostępniać.

Wśród regionów region Azji i Pacyfiku odnotował najwyższą składaną roczną stopę wzrostu w okresie prognozy

Oczekuje się, że region Azji i Pacyfiku utrzyma najszybsze tempo wzrostu w okresie prognozy. Rozwój regionu Azji i Pacyfiku można przypisać rosnącemu zaawansowaniu technologicznemu w krajach takich jak Chiny, Japonia i Indie. Szerokie zastosowanie połączonych urządzeń sterowanych głosem i szybka penetracja urządzeń inteligentnych to główne czynniki napędzające wzrost rynku API zamiany mowy na tekst w regionie Azji i Pacyfiku. Europa jest również drugim co do wielkości krajem pod względem wielkości rynku w okresie prognozy. Rosnące zapotrzebowanie na zmniejszenie obciążeń korporacyjnych związanych z zaangażowaniem i utrzymaniem klientów jest kluczowym czynnikiem w przyjmowaniu interfejsów API zamiany mowy na tekst w Europie.

READ  Data premiery Wolfa, aktorzy i fabuła

Główne poruszane tematy:

1 wstęp

2 Metodologia badań

3 Podsumowanie wykonawcze

4 różne wizje
4.1 Atrakcyjne możliwości rynkowe na rynku API zamiany mowy na tekst
4.2 Rynek: trzy najlepsze aplikacje
4.3 Rynek: według regionu
4.4 Rynek w Ameryce Północnej, trzy najważniejsze zastosowania i segmenty

5 Przegląd rynku i trendy branżowe
5.1 Wprowadzenie
5.2 Dynamika rynku
5.2.1 Kierowcy
5.2.1.1 Rosnące zapotrzebowanie na urządzenia głosowe w połączeniu z rozprzestrzenianiem się smartfonów
5.2.1.2 Surowe przepisy i zgodność z rosnącym zapotrzebowaniem na technologię mowy
5.2.1.3 Zwiększona użyteczność technologii mowy i głosu do transkrypcji
5.2.1.4 Rosnące zapotrzebowanie na uwierzytelnianie głosowe w aplikacjach bankowości mobilnej podczas COVID-19
5.2.2 Ograniczenia
5.2.2.1 Konwersja audio z wielu kanałów może utrudnić przyjęcie API zamiany mowy na tekst
5.2.2.2 Obawy dotyczące prywatności i bezpieczeństwa danych w związku z pandemią
5.2.2.3 Ogromne inwestycje i koszty poniesione podczas wdrażania technologii mowy
5.2.3 Możliwości
5.2.3.1 Innowacje w rozwiązaniach zamiany mowy na tekst dla uczniów z czasową i trwałą niepełnosprawnością
5.2.3.2 Rozwój interfejsu API zamiany mowy na tekst dla języków mikro i lokalnych
5.2.3.3 Rosnący trend w kierunku oprogramowania do przetwarzania mowy na tekst w chmurze
5.2.4 Wyzwania
5.2.4.1 Obsługa wielu języków dla adnotacji i tłumaczenia
5.2.4.2 Zbuduj niestandardowe słownictwo w różnych sektorach
5.2.4.3 Nadmierny szum lub echa w tle mogą zwiększyć współczynnik błędów
5.2.5 Analiza skumulowanego wzrostu
5.3 API zamiany mowy na tekst: ewolucja
5.4 Ekosystem
5.5 Analiza łańcucha dostaw
5.6 Rynek: wpływ COVID-19
5.7 Trendy/zakłócenia wpływające na kupujących/klientów rynkowych
5.8 Skutki regulacyjne
5.8.1 Ogólne rozporządzenie o ochronie danych
5.8.2 Ustawa o przeniesieniu ubezpieczenia zdrowotnego i odpowiedzialności
5.8.3 Kalifornijska ustawa o ochronie prywatności konsumentów
5.8.4 Ustawa o ochronie prywatności dzieci w Internecie
5.8.5 Ustawa o Amerykanach z Niepełnosprawnością
5.8.6 Biuro Komunikacji
5.8.7 Kodeks Cywilny
5.8.8 Federalna Komisja Łączności
5.9 Analiza studium przypadku
5.10 Analiza technologii
5.11 Analiza patentowa
5.12 Analiza modelu cenowego, 2021
5.13 Analiza pięciu sił Portera
5.14 Scenariusz

6 Rynek mowy na tekst API według komponentu
6.1 Wprowadzenie
6.1.1 Składniki: wpływ COVID-19
6.2 Oprogramowanie
6.2.1 Rosnąca tendencja do technologii głosowych w celu poprawy obsługi klienta w celu zwiększenia popytu na oprogramowanie i oprogramowanie do zamiany mowy na tekst
6.3 Usługi
6.3.1 Profesjonalne usługi
6.3.1.1 Szkolenia i doradztwo
6.3.1.1.1 Aspekty techniczne związane z wdrażaniem usług API zamiany mowy na tekst oraz interfejsów API w celu zwiększenia zapotrzebowania na usługi szkoleniowe i konsultingowe
6.3.1.2 Wdrażanie i integracja
6.3.1.2.1 Rosnąca potrzeba skutecznego rozwiązywania problemów związanych z systemem w celu zwiększenia popytu na usługi integracji i wdrażania systemów
6.3.1.3 Wsparcie i konserwacja
6.3.1.3.1 Rosnąca proliferacja API zamiany mowy na tekst i narzędzi programowych w celu zwiększenia zapotrzebowania na usługi wsparcia i konserwacji
6.3.2 Usługi zarządzane
6.3.2.1 Zwiększenie potrzeby monitorowania i utrzymywania operacji przyrządu oraz zmniejszenie kosztów ogólnych w celu zwiększenia popytu na usługi zarządzane

READ  Stephen Dorf uderza Scarlett Johansson, mówiąc, że jest zawstydzony jej grą w Black Widow

7 Rynek API zamiany mowy na tekst w trybie publikowania
7.1 Wprowadzenie
7.1.1 Tryby wdrażania: wpływ COVID-19
7.2 W miejscu pracy
7.2.1 Organizacje wrażliwe na dane przyjmują tryb wdrażania lokalnego w celu wdrożenia interfejsu API zamiany mowy na tekst na całym świecie
7.3 chmura
7.3.1 Rosnące zapotrzebowanie na skalowalny, łatwy w użyciu i opłacalny interfejs API zamiany mowy na tekst w celu przyspieszenia rozwoju trybu wdrażania chmury

8 Rynek interfejsu mowy do tekstu według wielkości organizacji
8.1 Wprowadzenie
8.1.1 Rozmiary organizacji: wpływ COVID-19
8.2 Duże firmy
8.2.1 Zwiększone wykorzystanie zaawansowanych technologii w celu promowania adaptacji API zamiany mowy na tekst w dużych firmach
8.3 MŚP
8.3.1 Dostępność opłacalnych rozwiązań opartych na chmurze, które wspierają wdrażanie interfejsu API zamiany mowy na tekst w MŚP

9 Rynek interfejsu mowy na tekst, według aplikacji
9.1 Wprowadzenie
9.1.1 Zastosowania: wpływ COVID-19
9.2 Zarządzanie ryzykiem i zgodność
9.2.1 Wysokie koszty niezgodności zmuszają firmy do przyjęcia API Speech-to-Text
9.3 Wykrywanie i zapobieganie oszustwom
9.3.1 Zwiększona liczba przypadków oszustw, które skłaniają banki i instytucje finansowe do przyjęcia zaawansowanego interfejsu API zamiany mowy na tekst
9.4 Zarządzanie klientami
9.4.1 Potrzeba wyodrębnienia znaczących danych z interakcji z klientami w celu zwiększenia zapotrzebowania na API zamiany mowy na tekst
9.5 Kopiowanie treści
9.5.1 Rosnąca potrzeba zapewnienia zrozumiałych i możliwych do przeszukiwania wersji danych audio i wideo w celu obsługi adaptacji interfejsu API zamiany mowy na tekst
9.6 Zarządzanie Call Center
9.6.1 Rosnąca potrzeba zarządzania codziennymi operacjami call center w celu wsparcia wdrożenia interfejsu API przetwarzania mowy na tekst
9.7 Generuj tłumaczenie
9.7.1 Rosnąca potrzeba generowania automatycznych napisów w celu zwiększenia adaptacji interfejsu API zamiany mowy na tekst w aplikacji do tworzenia tłumaczeń
9.8 Inne aplikacje

10 Rynek API mowy na tekst, według branży
10.1 Wprowadzenie
10.1.1 Aspekty wertykalne: wpływ COVID-19
10.2 Usługi bankowe, finansowe i ubezpieczeniowe
10.2.1 Rosnąca potrzeba zautomatyzowanej obsługi klienta i analizatora zapytań w celu wsparcia adaptacji interfejsu API zamiany mowy na tekst
10.3 Technologie informacyjne i komunikacyjne
10.3.1 Powszechne przyjęcie technologii 4G/5G w celu zwiększenia przyjęcia interfejsu API zamiany mowy na tekst w całym sektorze ICT
10.4 Media i rozrywka
10.4.1 Rosnące zapotrzebowanie na transkrypcję treści w celu promowania adaptacji API zamiany mowy na tekst w mediach i rozrywce
10.5 Opieka zdrowotna i nauki przyrodnicze
10.5.1 Rosnące wymagania prawne i zapotrzebowanie na dokumentację, aby przyspieszyć przyjęcie interfejsu API zamiany mowy na tekst w branży medycznej i nauk przyrodniczych
10.6 Handel detaliczny i e-commerce
10.6.1 Konieczność zapewnienia obsługi klienta w czasie rzeczywistym, aby przyspieszyć przyjęcie interfejsu API Speech-to-Text w sektorze handlu detalicznego i handlu elektronicznego
10.7 Podróże i gościnność
10.7.1 Rosnąca konkurencja między graczami w celu przyspieszenia przyjęcia interfejsu API zamiany mowy na tekst w branży turystycznej i hotelarskiej
10.8 Rząd i obrona
10.8.1 Rosnące inicjatywy rządowe mające na celu wprowadzenie interfejsu API zamiany mowy na tekst w sektorach rządowym i obronnym
10.9 Edukacja
10.9.1 Rosnące zapotrzebowanie na oprogramowanie do nauki online, aby przyspieszyć przyjęcie interfejsu API zamiany mowy na tekst w całym sektorze edukacyjnym
10.10 Inne pozycje pionowe

READ  Sally Axis Trial - Special Preview - Deadline

11 Rynek mowy na tekst API według regionu

12 scen konkursowych
12.1 Przegląd
12.2 Strategie kluczowych graczy
12.3 Analiza przychodów
12.4 Analiza udziału w rynku
Wycena spółki za 12,5 kwartału
12.5.1 gwiazdki
12.5.2 Wyłaniający się liderzy
12.5.3 Powszechne
12.5.4 Uczestnik
12.6 Test porównawczy konkurencji
12.6.1 Wpływ produktu firmy
12.7 Kwartalne uruchomienie / Ocena MŚP
12.7.1 Firmy progresywne
12.7.2 Pozwane firmy
12.7.3 Dynamiczne firmy
12.7.4 Bloki startowe
12.8 Benchmarking konkurencji dla start-upów / MŚP
12.8.1 Ślad produktu firmy
12.9 Scenariusz konkurencji i trendy
12.9.1 Uruchomienie produktu
12.9.2 Oferty

13 profili firm
13.1 Wprowadzenie
13.2 Główni gracze
13.2.1 Google
13.2.2 Microsoft
13.2.3 AWS
13.2.4 IBM
13.2.5 Vernet
13.2.6 Baidu
13.2.7 Lipiec
13.2.8 Teologia
13.2.9 Dźwięk w chmurze
13.2.10 Baza audio
13.2.11 Wpisy
13.2.12 Skarbnik
13.2.13 Nexmo
13.2.14 Kontus
13.2.15 Govivace
13.2.16 Komunikacja GL
13.2.17 z AI
13.2.18 Nauka o lisach
13.2.19 Rev
13.2.20 Badania Fokapii
13.3 Małe i średnie przedsiębiorstwa / Startupy
13.3.1 digram
13.3.2 Wydra AI
13.3.3 Zgromadzeniei
13.3.4 Esencja
13.3.5 Czasownik
13.3.6 Wskazówki behawioralne
13.3.7 kurs
13.3.8 Gnani.AI
13.3.9 Sayint.AI
13.3.10 Amberscript

14 Rynki sąsiednie i pokrewne

15 Dodatek

Więcej informacji na temat tego raportu można znaleźć na stronie https://www.researchandmarkets.com/r/nhv7mr