Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Grill: Każdy widzi siebie w nowej Barbie

Grill: Każdy widzi siebie w nowej Barbie

Jeśli czujesz, że różowa Barbie jest teraz wszędzie, to dlatego, że tak jest.

Zainspirowany Gretą Gerwig lalka Barbie Film, który trafi do kanadyjskich kin 21 lipca, Barbicourt, ultrakobieca i przytłaczająco różowa estetyka, przejął największy trend 2023 roku. Wyszukiwania różu są na najwyższym poziomie w historii i osiągnęły szczyt w lipcu tego roku, zgodnie z Google TrendsA internetowa obsesja przeniknęła do realnego świata: bez względu na to, kto jest za to odpowiedzialny lalka Barbie Współpraca filmowa (tam Crocsy Barbiejasny OPI inspirowane Barbie linia lakieru do paznokci, a Barbie w wersji Unoby wymienić tylko kilka), sklepy zostały zalane różowymi produktami – od ubrań po buty, a nawet… żywność.

Główny czynnik napędzający atak na Barbicor? Fabrycznie nowa Barbie. od Po pierwsze lalka Barbie Wypuszczona na rynek w 1959 roku lalka od dawna kojarzona jest z jej rozwianymi blond włosami i nieosiągalnie delikatnym ciałem. Dopiero w 2016 roku pojawił się Mattel Moda na Barbie– lalki, które pojawiły się w czterech typach ciała i siedmiu kolorach skóry – wiele się zmieniło. Nowy film Gerwiga podąża śladami Fashionistek z obsadą, która odzwierciedla Barbie w XXI wieku. Zawiera wiele głównych postaci, w tym Issa Rae, Simu Liu i America Ferrera, a także Hari Nef, Pierwszy transseksualista Kobieta podpisała kontrakt z IMG Models. W Barbie nie chodzi już o chude, białe kobiety; Dziś każdy może zobaczyć siebie we wszechogarniającym Barbielandzie. Ten masowy apel sprawił, że marki wskoczyły na modę Barbiecore, aby dotrzeć do szerszej publiczności i przyciągnąć młodsze demo, które koncentruje się na ich wartościach w decyzjach zakupowych.

Zupełnie nowa siła dla Barbie

Mattel, firma macierzysta Barbie, która produkuje również popularne zabawki, takie jak Hot Wheels i American Girl Dolls, wie, że różnorodność jest kluczem do sprzedaży: 2011 i 2015, Sprzedaż Barbie spadła o jedną trzecią. Mattel przeprowadził badanie konsumenckie, które wykazało, że Barbie była postrzegana jako niechlujna, płytka i super biała, a jej nierealistyczne ciało odrzucało młode dziewczyny, których sprzedaż desperacko potrzebowała sądu. Więc odnowili starą lalkę i stworzyli lalki Barbie o różnych typach ciała, lalkę Barbie na wózku inwalidzkim i zróżnicowaną etnicznie lalkę Barbie pod linia mody. widziałem Mattela A Skok 16 proc W sprzedaży w 2016 roku po wprowadzeniu nowej kolekcji lalek.

READ  Jimmy Bringing komponuje piosenkę z udziałem australijskich muzyków

Nawet przy pierwszej fali promocji filmu – pamiętaj o tym tygodniu, kiedy wszyscy użyto „To jest Barbie…” filtr?-lalka Barbie Pokazuje, że każdy może postawić się na miejscu Barbie. Zupełnie nowa społecznie świadoma Barbie (i film nabiera kształtu Burzliwa historia lalki z feminizmem i różnorodność) sprawia, że ​​partnerstwo z blond bombą jest dla firm atrakcyjne.

„Marki przywiązują się do innej marki, gdy spodziewają się ogromnego zainteresowania i wielu dyskusji na jej temat” — mówi Joan McNish, profesor marketingu na Toronto Metropolitan University. W tym przypadku marki mają nadzieję przywiązać się do wizerunku nowej Barbie, aby zwiększyć sprzedaż (i reputację). I oczywiście „mają nadzieję, że film wypadnie naprawdę dobrze, co oznacza, że ​​towarzyszący mu wzrost sprzedaży utrzyma się dłużej”.

Przejrzyj swoje ulubione witryny zakupów online, a zobaczysz nieskończoną liczbę produktów inspirowanych Barbie. Tam Dom marzeń Malibu Notowane na AirBnb (we współpracy z Mattel), Zainspirowany Barbie Pontony do pływania Funboy, kompletny zestaw Barbicure Ubrania w Zarze (inne marki szybkiej mody, np Luka I 21 na zawsze Tego lata też masz kolekcje Barbie), w zestawie jasnoróżowa torba Barbie Marka herbaty Beis Mitchelljasny Linia Barbie Od cieni do powiek i błyszczyków do ust w NYX Cosmetics lalka Barbie Kolekcja do pielęgnacji jamy ustnej.

Marki wiedzą, że różnorodność jest dobra dla biznesu, zwłaszcza jeśli chcą przyciągnąć młodszych konsumentów. Sześćdziesiąt dwa procent pokolenia Z i 61 procent milenialsów mówi o różnorodności rasowej i etnicznej użyteczna dla społeczeństwa– i ten punkt widzenia przekłada się na ich decyzje zakupowe. Według Mintel, agencji wywiadu rynkowego, Konsumenci pokolenia Z Angażują się w różnorodność i integrację (nawet jeśli nie dotyczy to ich bezpośrednio), a dwie trzecie zgadza się, że tradycyjne role płciowe są przestarzałe. To pokolenie aktywnie poszukuje marek, które reprezentujesz w swoich działaniach marketingowych. według rekonesans Dysponując portfelem Deloitte obejmującym ponad 1000 dyrektorów generalnych na całym świecie, marki o największym wzroście dążą do osiągania uczciwych wyników w zakresie siły roboczej, rynku i społeczności w sposób, w jaki nie osiągają tego ich słabiej rozwijające się firmy. Nie ma sensu, aby marki prezentowały różnorodny wizerunek – a kolekcja Barbiecore jest na to łatwym sposobem.

READ  Charlotte została zwolniona z końcem kontroli Danny'ego i SJ.

Przyszłość grilla

Tylko dlatego, że Barbie ma chwilę, nie oznacza, że ​​marki mogą wskoczyć do różowego pociągu bez ryzyka. „Jeśli to nie pasuje do tego, kim jesteś, konsumenci zobaczą, że robisz to tylko po to, by być częścią tej mody” – mówi McNish. Uczestnictwo w modzie może krótkoterminowo zwiększyć sprzedaż, ale w ostatecznym rozrachunku może być stratą zarówno pieniędzy, jak i czasu — zwłaszcza jeśli prowadzi do wyobcowania podstawowej bazy klientów. „Konsumenci są wystarczająco inteligentni, aby wiedzieć, kiedy nie jesteś szczery” – mówi McNish. Na przykład korporacyjne kampanie dumy zostały wezwane do „prania tęczy”, ponieważ umieszczanie tęczowej flagi na produktach w czerwcu jest tymczasowym pokazem sojuszu, jeśli nie jest poparty działaniem. Na przykład, Kanadyjskie Linie Lotnicze Podobnie jak WestJet, spotkał się z krytyką za publiczne celebrowanie Pride, ale oferowanie rezerwacji wyłącznie dla kobiet i mężczyzn.

Poza tym, czy Barbiecore ma długi pas startowy, czy też ma zalegać na wysypiskach śmieci, dopiero się okaże. Zwłaszcza, że ​​krytycy zwracają uwagę, że Barbie jest symbol szalejącej nadkonsumpcji A najgorszym z ekscesów kapitalizmu jest to, że marki mogą chcieć dwa razy pomyśleć o przesłaniu, które wysyłasz za pomocą czcionki inspirowanej Barbie, zanim wskoczą w ten trend.

Jednak podczas gdy przesadna, kobieca i ekstremalna estetyka Barbiecore może pojawiać się i znikać, jedno jest pewne: nacisk, jaki marka kładzie na różnorodność, po prostu nie będzie. Ponieważ normy konsumenckie coraz częściej mówią o wspieraniu różnorodności, marki, które chcą zwiększyć sprzedaż, będą musiały informować, że ich firmy również są na tej samej stronie. W rzeczywistości, 59 procent kanadyjskich konsumentów Wolą być kojarzeni z markami, które są zgodne z ich wartościami – różnorodność jest jedną z nich. A dzięki nowemu naciskowi Barbie na integrację, który zapewnił firmie Mattel skok w sprzedaży i wizerunku, inne marki, które chcą przyciągnąć młodszych klientów, chętnie wyjmą stronę z podręcznika zabawkowej firmy.

READ  Alex Marks: Australijka wywołuje oburzenie po otwarciu restauracji sushi w Nowym Jorku