Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Gwiazda Marshalla z 31 stycznia 2024 r

Gwiazda Marshalla z 31 stycznia 2024 r

Marshall świętuje Dzień Pamięci NASA

Napisane przez Celine Smith

Członkowie zespołu z Centrum Lotów Kosmicznych Marshalla NASA zebrali się 25 stycznia w holu budynku 4221, aby zająć się kontrolą lotu NASA. dzień Pamięci.

Co roku w styczniu agencja robi przerwę, aby oddać cześć członkom rodziny NASA, którzy stracili życie, promując sprawę eksploracji i odkryć, w tym załogom Apollo 1 oraz promów kosmicznych Challenger i Columbia.

Bill Hill (po lewej), dyrektor Dyrekcji ds. Bezpieczeństwa i Zapewnienia Misji Marshalla, patrzy, jak Larry Leopard, zastępca dyrektora ds. technicznych firmy Marshall, zapala świecę ku czci osób zaginionych podczas ceremonii z okazji Dnia Pamięci.

Bill Hill (po lewej), dyrektor Dyrekcji ds. Bezpieczeństwa i Zapewnienia Misji Marshalla, patrzy, jak Larry Leopard, zastępca dyrektora ds. technicznych firmy Marshall, zapala świecę ku czci osób zaginionych podczas ceremonii z okazji Dnia Pamięci.

NASA/Cressdon A. Maniek

Ceremonia zorganizowana w ośrodku obejmowała przemówienia Larry'ego Leoparda, zastępcy dyrektora Marshalla ds. technicznych oraz Billa Hilla, dyrektora Marshalla ds. bezpieczeństwa i zapewnienia misji.

Leopard mówił o swoich wspomnieniach o wpływie firm Challenger i Columbii na jego etykę pracy w firmie Marshall.

„W przypadku każdej porażki i straty zadaniem tych, którzy pozostali, jest uczenie się i rozwój od tych, którzy byli przed nami, aby zapobiec tym samym błędom, gdy będziemy wspinać się na nowe wyżyny” – powiedział Leopard.

Hill podkreślił znaczenie silnej kultury bezpieczeństwa Marshalla dla powodzenia misji. Zachęcał także członków zespołu Marshalla do wzięcia udziału w warsztatach dotyczących bezpieczeństwa organizowanych w ośrodku i do pełnego szkolenia, aby wyeliminować jak najwięcej ryzyka w przyszłych misjach.

Od lewej Shannon Segovia, zastępca dyrektora ds. komunikacji w Marshall, Hill, Leopard i pełniący obowiązki dyrektora centrum Joseph Pelfrey zbierają się wokół wieńca i uroczystej świecy.

NASA/Cressdon A. Maniek

„17 odważnych astronautów zapłaciło najwyższą cenę za naszą porażkę” – powiedział Hill. „Ucząc się na naszych doświadczeniach, musimy stać się bardziej pokorni, bardziej zaangażowani w robienie wszystkiego we właściwy sposób, bardziej czujni i kwestionujący proces na każdym kroku”.

Po ich słowach, minutą ciszy zapalono świecę ku pamięci ofiar śmiertelnych w pogoni za badaniami i odkryciami.

Pełniący obowiązki dyrektora centrum, Joseph Pelfrey, powiedział później: „Wypadki, które miały miejsce w przeszłości, przypominają, jak trudna, niebezpieczna i ryzykowna jest eksploracja kosmosu”. „To przypomina nam, że powinniśmy sumiennie wykonywać swoją pracę. Wprowadzając na rynek pracy młodsze pokolenia, musimy także je nadal kształcić, abyśmy nie powtarzali tych błędów jako społeczeństwo”.

Smith, pracownik Media Fusion, wspiera Biuro ds. Komunikacji Marshalla.

> Powrót do góry

Narodowy Miesiąc Mentoringu: Rozwiązywanie problemów z Aaronem Comisem i Bradem Solomonem z NASA

Napisane przez Jessicę Barnett

Mentoring to cenne partnerstwo, które przynosi korzyści zarówno mentorom, jak i podopiecznym. Jak każdy związek, ten również niesie ze sobą sporo wyzwań.

Wyzwania te mogą obejmować źle określone oczekiwania, słabą komunikację, brak czasu, brak zaangażowania i wypalenie zawodowe. Pokonanie tych wyzwań jest możliwe, ale wymaga zaangażowania, komunikacji i elastyczności obu stron.

Oficjalne zdjęcie: Brad Solomon

Brad Solomon jest dyrektorem ds. informatyki w Biurze Zarządzania Technologią Informatyczną w Marshall Space Flight Center. Solomon zapisał się do programu mentorskiego w zakresie inżynierii systemów, aby pomóc młodszym pracownikom NASA w radzeniu sobie z życiem i karierą.

READ  Atmosfera ziemska jest kluczem do powstawania dużych burz, które wpływają na komunikację satelitarną

NASA/Daniel Pearl

Koncepcje te są dobrze znane Bradowi Solomonowi i Aaronowi Comisowi, którzy zostali zatrudnieni odpowiednio jako mentorzy i podopieczni. Solomon, który obecnie pełni funkcję dyrektora ds. informatyki w Marshall Space Flight Center w NASA, powiedział, że zapisał się do programu mentorskiego w zakresie inżynierii systemów i celowo został połączony z Commisem, byłym stażystą Pathways z Johnson Space Center, który obecnie pracuje jako główny inżynier cyfrowy w Goddard . Centrum Lotów Kosmicznych.

„Odkryliśmy, że mamy ze sobą więcej wspólnego, niż nam się wydawało, ponieważ oboje byliśmy zaangażowani w inicjatywę transformacji cyfrowej prowadzoną przez Jill Marlowe, a wyzwania, przed którymi stanęliśmy w tym przedsięwzięciu w Marshall i Goddard, były bardzo wspólne” – powiedział Solomon.

Aarona Comisa

Aaron Comis jest głównym inżynierem cyfrowym w Dyrekcji Inżynierii i Technologii w Goddard Space Flight Center. Komis powiedział, że mentorzy wywarli ogromny wpływ na całą jego karierę, od czasów stażysty w Johnson Space Center po dzień dzisiejszy.

NASA

Bycie w różnych ośrodkach NASA oznacza możliwość stawienia czoła dodatkowym wyzwaniom, ale zapewnia także dodatkową perspektywę i możliwości dla pary podczas ich podróży orientacyjnej. Gdy NASA kończyła tegoroczne obchody Miesiąca Mentorstwa, Commis i Solomon zebrali się, aby podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat wpływu mentoringu na ich życie i karierę, a także wskazówkami, jak pomóc wszystko pójść dobrze, oraz radami, gdy coś pójdzie nie tak.

Pytanie: Co oznacza dla Ciebie mentoring?

Comis: Dla mnie mentoring to nieoceniająca relacja rówieśnicza, która zapewnia bezpieczną przestrzeń do dyskusji na temat życia, z naciskiem na powiązanie rozmowy z konkretnym tematem, czy to zawodowym, edukacyjnym, osobistym itp. Wszyscy jemy, śpimy, wygrywamy, przegrywamy i stawiamy czoła wyzwaniom. Jedyną stałą jest wszystko, co jest związane z życiem.

Solomon: Bycie mentorem oznacza inspirowanie i pomaganie w tworzeniu kolejnego pokolenia liderów, którzy będą kontynuować dziedzictwo NASA. Miałem szczęście brać udział w budowie Międzynarodowej Stacji Kosmicznej (ISS) i wspierać program promów kosmicznych, ale dni, w których NASA realizowała główne programy będące sercem misji NASA, w dużej mierze minęły, biorąc pod uwagę rozwój komercyjnego sektora kosmicznego. Bardziej niż kiedykolwiek potrzebujemy innowacyjnej siły roboczej, posiadającej umiejętności posługiwania się nowoczesnymi technikami inżynieryjnymi. Ponieważ od początku pandemii w Marshall zatrudniono ponad 700 nowych pracowników, wszyscy powinniśmy czuć się zaangażowani w pomoc w rozpoczęciu ich młodych karier.

Pytanie: Jaki wpływ mentoring miał na Ciebie i Twoją karierę?

Komis: Mentorzy odegrali dużą, choć skromną, rolę w całej mojej karierze, począwszy od czasu, gdy pracowałem w Johnson Space Center jako stażysta w Pathways. Moi mentorzy przez lata zapewnili mi bezpieczną przestrzeń, w której mogę zadawać pytania, których nie czułem się komfortowo zadając publicznie, wspierali mnie w trudnych chwilach i świętowali ze mną wielkie zwycięstwa. Szczerze wierzę, że moja kariera nie byłaby tak udana i przyjemna, gdyby nie wielu mentorów, którzy pomagali mi po drodze.

READ  SpaceX wygrał kontrakt na wystrzelenie satelity radarowego Sentinel 6B

Solomon: Wszyscy możemy spojrzeć wstecz na nasze kariery i zobaczyć garstkę przywódców oraz rozmowy, które zmieniły bieg i nadawały kierunek naszej karierze. Miałem zaszczyt uczestniczyć w programie Boeinga na początku lat 90. XX w., który zapewnił doskonałe szkolenie w zakresie przywództwa i możliwość wysłuchania opinii liderów lotnictwa. Jonathan Pettus i Nile Rodgers zaszczepili dyscyplinę zarządzania projektami i etykę ciężkiej pracy podczas wdrażania pierwszych systemów zarządzania finansami przedsiębiorstw NASA. Bycie częścią Rady ds. Oceny Zasobów IT organizacji dało mi możliwość współpracy z liderami takimi jak Byron Butler i Walt Melton, którzy nauczyli mnie czytać i doceniać rygorystyczność w kontraktowaniu. Bez takich mentorów nie byłbym przygotowany na możliwości awansu, gdy zostały mi przedstawione.

Pytanie: Jak radzisz sobie z potencjalnymi konfliktami lub nieporozumieniami, aby zapewnić konstruktywne rozwiązanie?

Commis: Moja rola w Goddard koncentruje się na zarządzaniu zmianami, co może być wyzwaniem. Jeśli napotykam potencjalne konflikty lub nieporozumienia, zaczynam od samooceny i próbuję wycofać się z sytuacji. Czy przekazałem zamierzony komunikat jasno i skutecznie? Czy jest możliwe, że zamierzony przekaz nie został zrozumiany? Jeśli problemem jest problem, a nie komunikacja, warto mieć zaufanych mentorów ze wszystkich środowisk. W ten sposób istnieje większa szansa na znalezienie mniej lub bardziej konstruktywnego rozwiązania. Separacja geograficzna – na przykład lokalizacja w różnych ośrodkach NASA – również pomaga w omawianiu niektórych drażliwych tematów, ponieważ zapewnia każdemu dodatkową warstwę prywatności i ochrony oraz zapewnia obiektywne wskazówki.

Salomon: To ważna cecha skutecznego przywódcy. Po pierwsze, nigdy nie traktuj osobiście żadnej krytyki ani nieporozumienia, nawet jeśli jest przedstawiana z wrogością. Zawsze są ku temu powody i mogą one nie mieć nic wspólnego z Tobą. Po drugie, odłóż na bok wszelkie uczucia, potraktuj problem jako przeszkodę w udanym związku osobistym, a następnie w zadaniu. Zanim rozwiążesz problem, musisz uporać się z brakiem zaufania. Możesz wprowadzić humor i autodeprecję, aby zmniejszyć napięcie. Dzięki temu łatwiej będzie Ci zająć się kwestią zaufania i bieżącym problemem. Wreszcie, zawsze rozpoczynaj trudną rozmowę od powtórzenia i potwierdzenia słuszności stanowiska drugiej osoby (najpierw staraj się zrozumieć). W ten sposób będziesz przynajmniej na neutralnym gruncie, aby rozpocząć trudną rozmowę.

Pytanie: Jak sugerujesz, aby mentor lub podopieczny radził sobie z różnymi oczekiwaniami?

Commis: Oczekiwania są kluczem do skutecznego mentoringu i należy je uwzględnić podczas pierwszej interakcji pomiędzy mentorem a podopiecznym, zaczynając od pytania: „Dlaczego chcesz zostać mentorem/mentorem i co masz nadzieję zyskać dzięki temu doświadczeniu?” Jest to coś, czego nauczyłem się na podstawie mojego niedawnego formalnego doświadczenia w mentoringu i zamierzam to przenieść w moje przyszłe relacje mentor-podopieczny.

Solomon: Wszystkie wstępne spotkania mentora/podopiecznego powinny rozpoczynać się od określenia oczekiwań ze strony podopiecznego. Jako mentor nie krytykuj tego stwierdzenia. Potraktuj to jako punkt wyjścia do rozmowy. Mentorzy powinni słuchać, potwierdzać, a następnie uzupełniać oczekiwania, podając dodatkowe potencjalne kierunki dyskusji. Zapisz dodatkowe instrukcje na przyszłe spotkania. Zamiast tego poznajcie się. Gdzie jest stażysta w swojej karierze? Jakie są ich aspiracje? Dlaczego? Co sprawia im przyjemność poza pracą? Na koniec spotkania utwórz program mentoringu na następne spotkanie.

READ  Reakcja na COVID-19 nasila się w NSW w oczekiwaniu na liczbę skrajnych przypadków i hospitalizacji

Pytanie: Jaką masz radę dla kogoś, kto chce znaleźć mentora lub zostać mentorem?

Commis: Przejmij inicjatywę! Bycie mentorem lub podopiecznym może być wyzwaniem, ponieważ wiąże się z otwarciem na siebie, czy to poprzez proszenie o pomoc, czy oferowanie pomocy w obliczu rzeczywistych i ciągłych wyzwań innej osoby, ale jest także niezwykle satysfakcjonujące. Oczywiście ważne jest, aby kogoś poznać, zanim wyrzucisz na niego swoje problemy, ale w pewnym momencie istnieje tylko jeden sposób na nawiązanie relacji – poprzez zaufanie. Idealnie byłoby, gdybyś miał wielu mentorów przez całą swoją karierę, niektórzy lokalni, a niektórzy celowo nielokalni. W ten sposób w przypadku bardziej drażliwych kwestii uzyskasz dodatkową warstwę separacji, która zapewni spokój ducha. Radzę każdemu, aby poszukał kogoś, komu naprawdę ufa (potencjalnego mentora) lub kogoś, kogo widzi lub zna, kto może borykać się z trudnościami, i zaoferował pomocną dłoń (jako potencjalny mentor). Nigdy nie wiesz, jak dodatkowa perspektywa może pomóc Ci pokonać wyzwania, o których istnieniu nawet nie wiedziałeś!

Salomon: Do przewodnika: Po pierwsze, nie ma złego sposobu, aby to zrobić. Nie martw się o spełnienie oczekiwań. Lepiej być sobą i być szczerym. Bądź obecny w dyskusjach, a nie rozpraszany. Zmień termin, jeśli występuje konflikt w harmonogramie. Pomocne jest, aby na początku istniała bliskość pomiędzy mentorem i podopiecznym, dlatego należy popracować nad skutecznym pogodzeniem tych dwóch osób. Jeśli nie pasujecie do siebie, zakończcie związek po pierwszej sesji i podejmijcie działania, które pomogą znaleźć lepsze dopasowanie. Robić dobre notatki. Możesz rozważyć udostępnienie osobnego notatnika, aby móc przeglądać notatki z ostatniej sesji. Stażyści otwierają przed Tobą swoje drzwi, więc bądź godny zaufania. Zapamiętaj ostatnią rozmowę i przenieś ją do następnej. Bądź gotowy podzielić się także informacjami o sobie.

Do stażysty: Bądź szczery i otwarty. Wydawaj tylko to, w co chcesz zainwestować. Oznacza to, że wyjdziesz ze swojej strefy komfortu. Nie martw się; Czasami powinieneś czuć się niekomfortowo. Nie bój się zadawać pytań ani zadawać niewygodnych pytań, ponieważ każdy był w takiej samej sytuacji jak Ty i przeszedł przez podobne doświadczenia w swojej karierze. Wiedz, że nadejdzie Twój czas, gdy zostaniesz mentorem – być może wcześniej, niż się spodziewasz.

/Wydanie ogólne. Ten materiał od oryginalnej organizacji/autora(ów) może mieć charakter chronologiczny i został zredagowany pod kątem przejrzystości, stylu i długości. Mirage.News nie zajmuje stanowisk korporacyjnych ani stron, a wszystkie opinie, stanowiska i wnioski wyrażone w niniejszym dokumencie są wyłącznie opiniami autorów. Zobacz całość tutaj.