Indonezyjska marynarka wojenna poinformowała, że znaleziono obiekty z zaginionego okrętu podwodnego, co wskazuje, że statek z 53 członkami załogi zatonął bez nadziei na znalezienie ocalałych.
główne punkty:
- Działania poszukiwawcze i ratownicze odkryły przedmioty, w tym butelkę smaru i dywanik modlitewny
- Ci, którzy szukają łodzi podwodnej, działają teraz tak, jakby zatonął, powiedział indonezyjski dowódca marynarki
- Urzędnicy powiedzieli, że załodze zabrakło tlenu wcześnie w sobotę
Dowódca marynarki wojennej Yudo Margono powiedział, że ratownicy znaleźli kilka przedmiotów, w tym części z prostownicy torpedowej i butelkę smaru, która miała smarować lunetę i dywaniki modlitewne z łodzi podwodnej.
„Z prawdziwymi dowodami, które znaleźliśmy, a które prawdopodobnie pochodzą z łodzi podwodnej, przeszliśmy teraz z etapu„ brakującego ”do etapu„ zatapiania ”- powiedział admirał Margono na konferencji prasowej na Bali. znalezione zostały przedstawione.
Urzędnicy powiedzieli Zapasy tlenu dla 53 załóg skończyły się wcześnie w sobotę I nie było nadziei na znalezienie ocalałych. Wśród domniemanych zmarłych był dowódca indonezyjskiej floty okrętów podwodnych Hari Sitiawan.
KRI Nanggala Wiek 44 402 Zniknął podczas przygotowań do manewru torpedowego w środę.
Okręt podwodny został znaleziony zbyt głęboko, aby uciec
W ostatnich dniach zespoły poszukiwawcze obejmowały statki australijskie, amerykańskie, singapurskie i malezyjskie, a także statki z Indonezji.
Poszukiwania koncentrowały się na obszarze w pobliżu pozycji początkowej jego ostatniego nurkowania, gdzie znaleziono plamę ropy, ale jak dotąd nie ma rozstrzygających dowodów na to, że plama ropy znajdowała się pod ziemią.
Ale Yudo powiedział, że badanie wykazało, że łódź podwodna znajduje się na wysokości 850 metrów, co znacznie przekracza granicę przeżycia wynoszącą 500 metrów.
Rzecznik wojskowy Indonezji, Djawara Wembo, powiedział, że indonezyjski statek hydrograficzny nadal nie jest w stanie wykryć nieznanego obiektu wykazującego wysoki magnetyzm, który został wcześniej wykryty na głębokości od 50 do 100 metrów.
„Teraz do śledczych będzie należało ustalenie chronologii wydarzeń i ustalenie przyczyny” – powiedział Colin Koh, pracownik naukowy w Institute for Defence and Strategic Studies.
Jednocześnie można było zaplanować ocenę wykonalności wydobycia okrętu podwodnego na tak ekstremalnej głębokości.
„Jest to technicznie możliwe, chociaż myślę, że Indonezja będzie musiała zaangażować w to pomoc zagraniczną”.
Przyczyna wypadku jest nadal nieznana
Przyczyna zniknięcia pozostaje niepewna, ale marynarka wojenna stwierdziła, że awaria elektryczna może uniemożliwić okrętowi podwodnemu podjęcie działań awaryjnych.
Tę teorię podziela emerytowany admirał indonezyjskiej marynarki wojennej Frans Wong, który pracował na tym samym statku, i powiedział, że w 1985 roku doświadczył przerwy w zasilaniu łodzi podwodnej.
„Awaria oznacza, że wyposażenia statku nie można transportować” – powiedział admirał indonezyjskiej telewizji MetroTV.
W międzyczasie pan Yudo zasugerował, że ropa mogła się wylać z pęknięcia w zbiorniku paliwa łodzi podwodnej lub że załoga wypuściła paliwo i płyny, aby zmniejszyć masę statku i wypłynąć na powierzchnię.
Przed wypadkiem Indonezja posiadała pięć okrętów podwodnych – dwa typu 209 niemieckiej produkcji Nanggala i trzy nowe okręty południowokoreańskie.
Stara się zmodernizować swoje zdolności obronne, ale część jego wyposażenia jest przestarzała, aw ostatnich latach zdarzały się wypadki śmiertelne.
Ładowanie
ABC / drut
„Certyfikowany fanatyk jedzenia. Ekstremalny guru internetu. Gracz. Zły pijak. Ninja zombie. Rozwiązuje problemy. Nieskrępowany miłośnik alkoholu.”
More Stories
Turystka z Nowej Zelandii została brutalnie zamordowana na oczach męża w Newport Beach
Zespół Bidena wpada w ciemną spiralę
Wyspy Salomona zostaną zmodernizowane lotnisko Sigi w celu poprawy połączeń lotniczych