Jest tak szybki, jak chcesz, ponieważ F-Type nie jest tak naprawdę lekkim, zwinnym samochodem sportowym. Z płynami i kierowcą P450 Cabrio waży 1800 kg (na przykład Porsche 718 Boxster GTS waży 1480 kg, a Porsche 911 Carrera Cabriolet 1650 kg), co w połączeniu z innymi czynnikami uniemożliwia Jagowi przywołanie tego ostatniego słowa o zwinność i opanowanie.
Wybierz tryb Dynamic, a poczujesz, jak zawieszenie jest sztywne, a układ kierowniczy jest bardziej obciążony, ale reakcja na prowadzenie jest nadal delikatna, niespotykana w, powiedzmy, 911 Cabriolet. Co najważniejsze, chociaż spowalnia to nieco na stromo krętych drogach, nie umniejsza to zasadniczo zabawnego i wciągającego doświadczenia.
Pomimo tych 20-calowych felg, F-Type 75 jeździ dość miękko, a przy normalnych amortyzatorach, z dobrą miękkością. Jest wysyłany na akceptowalnie duże odległości, z bardziej miękką stroną pochodzącą z jego nadwozia.
Mały deflektor przeciwwiatrowy między obręczami rolującymi również imponuje zapobieganiem wydmuchom.
Jeśli lubisz oldschoolowy urok F-Type, myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie twardy lub miękki P450 z tylnym silnikiem. R (zwłaszcza coupe) jest poważniejszą maszyną, ale ma też poważniejszą cenę na północ od 100 000 funtów. Za takie pieniądze zarobisz dużo więcej niż 911.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort