Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Jak EA Sports przeszło od „w grze” do kultury popularnej i nie tylko

Jak EA Sports przeszło od „w grze” do kultury popularnej i nie tylko

„EA Sports jest w grze.”

Istnieje również w muzyce, filmach, telewizji, modzie, popkulturze i być może wkrótce w metaświecie.

Dział Electronic Arts (EA) odpowiedzialny za rozwój i wydawanie franczyz gier wideo, w tym Szaleć I FIFA/FC Oprócz tytułów związanych z koszykówką, baseballem, hokejem, golfem i Formułą 1 wykorzystał swoją platformę i zasięg, aby służyć jako spoiwo łączące miliony fanów na całym świecie – nie tylko z ich ulubionymi sportami, drużynami i sportowcami, ale co ważniejsze, ze sobą.

„EA Sports to coś więcej niż tylko gry wideo, które tworzymy” – powiedziała Andrea Hublin, dyrektor generalny i starszy wiceprezes ds. wydawniczych w EA Sports. „Dla ponad 300 milionów fanów na całym świecie reprezentujemy sport, rozrywkę, kulturę i społeczność. Aby to osiągnąć, jesteśmy zdeterminowani zapewniać partnerstwa odzwierciedlające sposób interakcji naszych widzów oraz inwestując w technologie, które popychają nas głębiej w nasze doświadczenia. .

EA i EA Sports nie skupiały się wyłącznie na sprzedaży gier wideo, chociaż poradziły sobie z tym bardzo dobrze; Essam opublikować Przychód netto zgodny z GAAP w roku finansowym 2023 wyniesie około 7,4 miliarda dolarów. Chodzi jednak także o tworzenie i wspieranie społeczności fanów, niezależnie od tego, czy są oni nowicjuszami w sporcie, czy też są fanatykami przez całe życie.

Współpracując z partnerami marek, takimi jak Nike, Apple, Uber, PepsiCo i Amazon Prime, aby zaangażować użytkowników w gry i świat rzeczywisty, EA Sports jest w stanie stworzyć zwycięski ekosystem, który wykracza poza sport i rozszerza się na film/telewizję i modę. Muzyka i nie tylko.

Klub sportowy EAnajpopularniejszy i odnoszący największe sukcesy tytuł, którego nazwę zmieniono na EA Sports – znak towarowy firmy Electronic Arts FC W najnowszej edycji daje graczom możliwość interakcji i poznania ponad 19 000 graczy, 700 klubów i 30 lig od Argentyny po Turcję dzięki 300 partnerom samej tej franczyzy.

Po prostu nie można Klub sportowy EA Wprowadzając graczy w najpopularniejszy sport na świecie, stanowi punkt wyjścia do rozwijania gry w świecie rzeczywistym.

Inicjatywa EA Sports FC Futures w swoim inauguracyjnym roku 2023 udostępniła futbol amatorski ponad 170 000 osobom dzięki bezpłatnym programom edukacyjnym, które można odtworzyć na rzeczywistych stadionach, budowie i renowacji 11 boisk piłkarskich oraz dostarczeniu 12 000 boisk piłkarskich. Piłki i inny niezbędny sprzęt dla klubów amatorskich, trenerów i dzieci.

22 maja EA Sports Ogłaszać Pójdzie o krok dalej, tworząc Namibia Futures – wieloletnie partnerstwo z UNICEF, które wykorzysta siłę piłki nożnej do wprowadzenia zmian społecznych w narodzie afrykańskim, docierając do ponad 46 000 dzieci i młodzieży.

„Naprawdę postrzegamy EA Sports jako ważną część kultury i stylu życia każdego sportu” – powiedział Cam Weber, prezes EA Sports. „…W wielu przypadkach jesteśmy jak drzwi wejściowe dla fanów sportu, gdzie młodzi ludzie zostaną zapoznani ze sportem za pośrednictwem interaktywnej cyfrowej formy i staną się większymi fanami w prawdziwym świecie, jeśli chodzi o oglądanie tych sportów, drużyn, lig i zawodników.

„Może to również pomóc w pobudzeniu ich zainteresowania uczestnictwem w zajęciach”.

Oprócz franczyzy FC EA Sports wykorzystuje swoją własność intelektualną, partnerów i platformę, aby wyjść poza branżę gier.

Szaleć To było w środku Futbol fantasy, film z 2022 roku wydany w Paramount+, w którym młoda dziewczyna dowiaduje się, że grając w grę wideo, może kontrolować występy ojca na boisku. EA Sports nawiązało także współpracę z Apple przy nadchodzącym (i drogim) filmie o Formule 1 z Bradem Pittem, którego premiera planowana jest na rok 2025.

Seria EA Sports o Formule 1 ma nadzieję uzupełnić rosnące zainteresowanie przełomową serią wyścigową, której popularność w USA gwałtownie wzrosła dzięki dokumentom Netflix Jazda, żeby przetrwać. Wpływ i znaczenie gry nie umkną uwadze partnerów pragnących przyciągnąć nowych, młodszych odbiorców.

„W Formule 1 miało miejsce ostatnio kilka kamieni milowych, wszystkie wydarzyły się jednocześnie, a które utrwaliły rozwój tego sportu w ciągu ostatnich pięciu lat, szczególnie w Stanach Zjednoczonych” – powiedział Oliver Hughes, dyrektor marketingu w Red Bull Advanced Technologies. „…EA Sports to kolejny kamień milowy, ponieważ sieć graczy licząca ponad 350 milionów graczy znacząco zwiększa możliwości Oracle Red Bull Racing w zakresie angażowania i nagradzania fanów.

„EA Sports wzmacnia także bazę fanów wśród nowego i młodszego pokolenia fanów i rodzin poprzez nowe platformy, które są już częścią codziennego życia i rutyny ludzi. Naturalnie, tam gdzie udają się fani, marki podążą za nimi, sygnalizując ciągłą dominację Formuły 1 najgorętsze miejsce na świecie”.

Niezależnie od tego, czy EA Sports wprowadza fanów w świat sportu poprzez swoje gry, czy też działania i wydarzenia w prawdziwym życiu, takie jak Madden Bowl, który został wznowiony przed Super Bowl LVIII, najważniejszym priorytetem pozostaje rozwijanie i angażowanie globalnej społeczności.

Jeśli chodzi o gry, franczyzy EA Sports zapewniają partnerom marki najlepsze nieruchomości, dzięki którym mogą dotrzeć do milionów oczu. Tak jest w FC 24w szczególności tam, gdzie marki takie jak Nike, Uber Eats i Amazon Prime są dobrze widoczne. Nawet ukochane postacie fikcyjne, takie jak Ted Lasso, Coach Byrd i FC Richmond Zrobił epizod Według Księgi Rekordów Guinnessa jest to najlepiej sprzedająca się seria sportowych gier wideo na świecie.

Ścieżka dźwiękowa w grze nie tylko daje wschodzącym artystom możliwość wykorzystania globalnej platformy, ale także celebruje popularne utwory z popu, rocka, hip-hopu, reggaeton, techno i nie tylko.

Z modowego punktu widzenia w szczególności EA Sports FCDaje markom możliwość zaprezentowania swoich najnowszych produktów lub wyróżnienia odzieży z edycji specjalnych, w tym nowych strojów drużynowych. Wirtualne studia EA Sports i Nike Ogłaszać A w czerwcu 2023 r. członkowie Swoosh, nowej cyfrowej społeczności Nike, będą mogli w nowy sposób wyrażać swój osobisty styl poprzez zabawę.

Łączenie świata rzeczywistego ze światem wirtualnym było celem EA Sports, a także wielu marek chcących zaangażować jak najwięcej młodych ludzi.

Chociaż kilka lat temu ta zmiana wydawała się nową gorączką złota, marki nadal szukają innowacyjnych sposobów na nawiązanie kontaktu z fanami niezależnie od ich fizycznej lokalizacji. EA Sports priorytetowo traktuje znalezienie sposobów na zmniejszenie tarć w sposobie, w jaki gracz łączy się ze społecznością.

„Teraz nie chodzi tylko o granie w gry, ale o granie, oglądanie, tworzenie, udostępnianie i łączenie się” – powiedział Weber. „Chcemy nadal rozwijać nasze gry w kierunku doświadczeń społecznościowych, w których nie tylko grasz sam, ale także grasz i łączysz się ze znajomymi”.

READ  Twitch 350+ w przyszłym tygodniu wprowadzi nową markę społeczności