Jimmy Brings rozpoczął kampanię społeczną, która zawierała piosenkę Get Jimmy.
Napisany i zwizualizowany przez artystę J Flip przy wsparciu Creative Entertainment Agency (CEA), utwór zawiera Lime Cordial, Client Connection, Dion Rats i Young Franco oraz wschodzących artystów Alexa Astronauta, Polish Club i Thandie Phoenix.
W wieku 56 lat artyści śpiewają piosenkę, zamawiając Jimmy Brings na kilku imprezach towarzyskich, w tym kolacji i przyjęciu.
„Ostatnie dwa lata były dla nas wszystkich trudne” — powiedział Jimmy Bringings, szef marketingu Jessica Boatfield. „Tego lata zachęcamy wszystkich do dobrej zabawy i ponownego nawiązywania kontaktów z przyjaciółmi, aby żyć chwilą i cieszyć się odrobiną spontaniczności. Ale chociaż Get Jimmy to nasz toast za rozpoczęcie lata zabawy, na jakie zasługują Australijczycy, jest to również wielki hołd dla australijskich artystów, którzy byli pod presją blokady.
Reklamy
Kampania jest częścią inicjatywy „Nasza ścieżka dźwiękowa, nasze historie”, która ma zachęcić Australię do odkrywania, promowania, udostępniania i konsumowania większej ilości lokalnej muzyki.
Premiera „Get Jimmy” oznacza również rozpoczęcie dostawy 2 USD przez całe lato.
Inne poprzednie kampanie Jimmy’ego Bringsa zostały wykonane wewnętrznie, z wykorzystaniem R/GA i Paper Moose.
Kredyty:
Agent Jimmy Osiąga
Jessica Boatfield, szefowa marketingu, Jimmy Bringings
Stephanie Williams, specjalista ds. marketingu
Leonardo Miranda Lobos, specjalista ds. marki i projektowania
Kreatywny Jeromo Kreatywny
Agencja talentów i przywództwa CEA Partnerships
Kreatywna treść i produkcja Blstr.co
Reżyser Tim czeka
DoP Jack Saltmiras
Kierownik Produkcji Push Media
Agencja medialna: Magic Agency
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”
More Stories
Polski Instytut Sztuki Filmowej powołuje nowego prezesa po dymisji Radosława Śmijewskiego
Joanna Lisowska – droga do sławy na polskiej scenie
Ogłoszono tytuły Dni Polskich na rok 2024