Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Jimmy Bringing komponuje piosenkę z udziałem australijskich muzyków

Jimmy Brings rozpoczął kampanię społeczną, która zawierała piosenkę Get Jimmy.

Napisany i zwizualizowany przez artystę J Flip przy wsparciu Creative Entertainment Agency (CEA), utwór zawiera Lime Cordial, Client Connection, Dion Rats i Young Franco oraz wschodzących artystów Alexa Astronauta, Polish Club i Thandie Phoenix.

W wieku 56 lat artyści śpiewają piosenkę, zamawiając Jimmy Brings na kilku imprezach towarzyskich, w tym kolacji i przyjęciu.

„Ostatnie dwa lata były dla nas wszystkich trudne” — powiedział Jimmy Bringings, szef marketingu Jessica Boatfield. „Tego lata zachęcamy wszystkich do dobrej zabawy i ponownego nawiązywania kontaktów z przyjaciółmi, aby żyć chwilą i cieszyć się odrobiną spontaniczności. Ale chociaż Get Jimmy to nasz toast za rozpoczęcie lata zabawy, na jakie zasługują Australijczycy, jest to również wielki hołd dla australijskich artystów, którzy byli pod presją blokady.

Reklamy

Kampania jest częścią inicjatywy „Nasza ścieżka dźwiękowa, nasze historie”, która ma zachęcić Australię do odkrywania, promowania, udostępniania i konsumowania większej ilości lokalnej muzyki.

Premiera „Get Jimmy” oznacza również rozpoczęcie dostawy 2 USD przez całe lato.

Inne poprzednie kampanie Jimmy’ego Bringsa zostały wykonane wewnętrznie, z wykorzystaniem R/GA i Paper Moose.

Kredyty:

Agent Jimmy Osiąga

Jessica Boatfield, szefowa marketingu, Jimmy Bringings

Stephanie Williams, specjalista ds. marketingu

Leonardo Miranda Lobos, specjalista ds. marki i projektowania

Kreatywny Jeromo Kreatywny

Agencja talentów i przywództwa CEA Partnerships

Kreatywna treść i produkcja Blstr.co

Reżyser Tim czeka

DoP Jack Saltmiras

Kierownik Produkcji Push Media

Agencja medialna: Magic Agency

READ  Booker Prize ujawnia długą listę „zabawnych historii” | Nagroda Bookera