Kelnerka stała się wirusowa na TikTok po tym, jak udostępniła film z niezwykłą prośbą klienta, gdy nadszedł czas, aby zapłacić jego rachunek.
Użytkownik TikTok stał się wirusowy w USA, ponieważ pokazał napiwek dla klienta nie gotówkę – ale kartę podarunkową Amazon o wartości 25 USD.
Klip został opublikowany przez waitresskaittwest z podpisem „Wakacje opuściły nas #złamane”.
Na filmie z nieznanej restauracji rachunek klienta wyniósł 95,24 USD. Ale kiedy przyszedł czas na obliczenie premii, klient zaproponował niezwykłą alternatywę.
Film brzmiał: „Pytał, czy mógłby napić kartę podarunkową Amazon”.
Od tego czasu TikTok zebrał ponad 85 000 wyświetleń i prawie 4600 polubień. Jest nastawiony na melancholijne brzmienie „SpongeBob Sad Song Steel Lick”.
Film wywołał gorącą debatę na temat praktyk napiwków w restauracjach i jadłodajniach.
Niektórzy komentatorzy chwalili hojność odbiorców, twierdząc, że 25 dolarów napiwku to w rzeczywistości nieco ponad 20 procent napiwku 17,19 dolarów.
„To naprawdę bardzo hojne” – napisał jeden z użytkowników. „Jako kelnerka uwielbiam to! Inny odnotowany w sekcji komentarzy, 25 USD, co stanowi również ponad 20 procent.
Ale inni skrytykowali prezent, mówiąc, że karty podarunkowe nie zapłacą rachunków. „Jako kelnerka muszę płacić nieopłacone rachunki Amazon” – powiedziała jedna osoba.
Inny komentator zastanawiał się: „Ludzie naprawdę wychodzą zjeść, kiedy nie mają pieniędzy, prawda?”
TikTokers niedawno ujawnił złe nawyki klientów w zakresie napiwków za pomocą swoich krótkich migawek. Komentatorzy na platformie mediów społecznościowych ujawnili ostatnio użytkownika, którego nie stać na 20-procentowy napiwek. Użytkownik podzielił się w zeszłym miesiącu rachunkiem z Applebee’s Neighborhood Grill & Bar na Staten Island w stanie Nowy Jork, który wykazał, że ktoś zostawił napiwek w wysokości 9 procent. Rachunek wyniósł 73,45 USD, a restauracja poprosiła o 18-procentowy napiwek w wysokości 12,14 USD lub 20-procentowy napiwek w wysokości 13,49 USD.
Ale klient zostawił tylko 6,55 USD, zostawiając notatkę, która mówi: „Byłeś świetny. Święta są teraz ciężkie”.
Kolejną rzeczą, która wprawiła widzów w zakłopotanie, jest „przechylanie przynęty”. Kierowca ciężarówki z USA skrytykował praktykę pozwalającą nieuprzejmym klientom udzielać kierowcom dostaw dużych porad dotyczących aplikacji online. Jednak zmniejszają kwotę premii, gdy ich żywność zostanie dostarczona w żądane miejsce.
Kierowca Uber Eats, Owen Lindstrom, opublikował wideo na TikTok, aby ukryć skąpych kupujących.
„W aplikacjach do dostarczania jedzenia klient ma możliwość zwiększenia lub zmniejszenia napiwków po złożeniu zamówienia” – wyjaśnił Lindstrom w klipie. „Przynęta na napiwki ma miejsce wtedy, gdy klient daje duży napiwek, aby szybciej dostać swoje jedzenie i ostatecznie je odebrać. Chociaż dobrze jest chronić klienta przed złym serwowaniem przez założenie napiwku na głowę, daje to świetną okazję do pokonania kierowca.”
Ta historia pierwotnie się pojawiła Poczta w Nowym Jorku Jest on reprodukowany tutaj za zgodą.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu