Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Saker ShopRites kupił Perlmart

USA: Southeastern Grocers wesprze bazę sklepów w 2021 r.
Firma Southeastern Grocers (SEG) poczyniła ogromne postępy w modernizacji swojej bazy sklepów w 2021 r., prawie podwajając liczbę projektów sklepów ukończonych w poprzednim roku. SEG poinformował, że w zeszłym roku miał w sumie 78 sklepów w swojej obecności w pięciu stanach, w porównaniu z 41 projektami sklepów w 2020 roku.
źródło: supermarketnews.com

USA: Udelv przedstawia samodzielny transporter bezkabinowy, kierowany przez Mobileye, w okolicach CES 2022
Udelv, firma wspierana przez Dolinę Krzemową, zaprezentowała na targach Consumer Electronics Show (CES) pierwszy samojezdny elektryczny pojazd dostawczy bez kabiny do dostaw wielostanowiskowych, Transporter, prowadzony przez Mobileye. Firma wydała Nowe wideo Pokaż pierwsze spojrzenie na przewoźnika.
źródło: prnewswire.com

USA: Saker ShopRites nabywa innego Wakeferna Perlmarta
Saker ShopRites, członek Wakefern Food Corp. New Jersey ShopRite Corporation Perlmart Inc. operator supermarketu. Warunki finansowe transakcji nie zostały ujawnione, o czym poinformowała spółdzielnia Wakefern Grocery Cooperative z siedzibą w New Jersey Keasbey. W ramach umowy Sager kupił lokalizacje ShopRite firmy Perlmart w hrabstwie Ocean.
źródło: supermarketnews.com

Walmart tymczasowo zamknął prawie 60 amerykańskich sklepów z powodu COVID w grudniu
Walmart tymczasowo zamknął w grudniu prawie 60 amerykańskich sklepów w hotspotach COVID-19, aby odkazić je przed wirusem, co jest znakiem, że nowa alternatywa Omicron zakłóca branżę detaliczną.
źródło: @reuters.pl

Konsumenci w USA spodziewają się wzrostu wydatków na artykuły spożywcze w 2022 r.
Amerykańscy klienci spodziewają się wydawać średnio o 14% więcej miesięcznie na artykuły spożywcze, zgodnie z prognozą KPMG Consumer Pulse Survey 2022. Według ankiety przeprowadzonej wśród ponad 1000 konsumentów średnie miesięczne wydatki na artykuły spożywcze utrzymują się na stałym poziomie 611 USD w 2022 w porównaniu do 532 USD w 2021 r., donosi KPMG. Większość respondentów szacuje, że wyda 101 do 500 USD miesięcznie na artykuły spożywcze, w tym 33% wydając 101 do 300 USD (w porównaniu z 36% w 2021 r.) i 22% wydając 301 do 500 USD (w porównaniu z 24% w 2021 r.).
źródło: supermarketnews.com

READ  Masdar podpisuje umowę na budowę największej w Gruzji elektrowni słonecznej na skalę przemysłową

Stany Zjednoczone: Denver, Boulder obszar King Sobers związkowcy głosują za strajkiem
Robotnicy związkowi King Soopers głosowali za strajkiem na obszarach Denver i Boulder z powodu tego, co nazywają nieuczciwymi praktykami pracowniczymi. Według komórki nr 7 United Food and Commercial Workers Local 7, która reprezentuje prawie 17 000 pracowników spożywczych Kroger/King Soopers, pracownicy głosowali za strajkiem, ponieważ firma stara się „uniemożliwić pracownikom uzyskanie nowego kontraktu na płace, świadczenia zdrowotne i emerytalne”.
źródło: thedenverchannel.com

Australia: Supermarkety walczą, aby nadążyć za popytem, ​​ponieważ COVID-19 rozprzestrzenia się wśród pracowników
Gwałtownie rosnącą liczbę przypadków COVID przypisuje się coraz bardziej eksponowanym półkom w supermarketach NSW. Klienci w całym stanie mogli zauważyć niedobory produktów, głównie świeżych owoców, warzyw i mięsa, w niektórych dużych supermarketach. Woolworths powiedział, że obecny kryzys zdrowotny spowodował poważne zakłócenia logistyczne.
źródło: abc.net.au

Perspektywy sprzedaży detalicznej w Niemczech zachmurzone pomimo niespodziewanego wzrostu w listopadzie
Dane pokazały, że sprzedaż detaliczna w Niemczech nieoczekiwanie wzrosła w listopadzie, popychając ją do rekordowego rocznego maksimum pomimo nowych ograniczeń COVID-19, które utrudniły ożywienie gospodarcze w największej gospodarce Europy kierowanej przez konsumentów. Federalny Urząd Statystyczny podał, że sprzedaż detaliczna wzrosła o 0,6% miesiąc do miesiąca w ujęciu realnym. To pobiło prognozy Reutera dotyczące 0,5% spadku. W 2021 r. sprzedaż detaliczna wzrosła o 0,9% w ujęciu realnym i 3,1% w ujęciu nominalnym, osiągając rekordowe poziomy pomimo ograniczeń dotyczących nieistotnych wizyt w sklepach.
źródło: @reuters.pl

Jumbo ogłasza współpracę z firmą Gorillas zajmującą się ekspresowymi dostawami artykułów spożywczych; Przychody Jumbo wynoszą 9,9 miliarda euro
Jumbo będzie współpracować z usługami ekspresowymi Gorillas w Holandii i regionie Flandrii w Belgii. Sieć supermarketów udostępni startupom dużą część swojego portfolio, w tym produkty marek własnych oraz produkty marki La Place. Jumbo ogłosił również wzrost sprzedaży, udziału w rynku i sprzedaży artykułów spożywczych online w ramach swojego raportu na koniec roku. Przychody wzrosły o 2% do 9,9 mld euro, chociaż analitycy spodziewali się sprzedaży na poziomie 10 mld euro. Sprzedaż internetowa wzrosła o 30% do 650 milionów euro, ale dostawa do domu wciąż traci. Udział w rynku holenderskim wzrósł o pół procent do 22 procent.
źródło: nltimes.nl

READ  Pierwszy nabywca domu przebił ofertę inwestorów kwotą 1,86 miliona dolarów

Kary Polskiej Agencji Antymonopolowej Kaufland
Niemiecka sieć supermarketów Kaufland została ukarana przez polski urząd antymonopolowy grzywną w wysokości blisko 140 mln zł (30,5 mln euro) za wykorzystywanie swoich dostawców i wprowadzające w błąd etykietowanie warzyw. Śledztwo UOKiK wykazało, że Kaufland Polska Markety, firma prowadząca sieć w Polsce, „wykorzystała swoją przewagę kontraktową”, domagając się obniżek cen od swoich dostawców żywności i produktów rolnych.
źródło: thefirstnews.com

Nigdy nie było lepszego czasu na technologię handlu detalicznego
Ostatnie dwa lata były trudne dla sektora handlu detalicznego. Jednak badania CBI pokazują, że rynek nigdy nie wyglądał lepiej niż technologia detaliczna. Zachowania klientów zmieniły się radykalnie, a technologia detaliczna jest często przyczyną i rozwiązaniem. Co zmienia sektor? Pandemia przyspieszyła większość zmian w sektorze detalicznym w ciągu ostatnich 10 lat. Oto kilka przykładów: przejście od zakupów w sklepie do zakupów online; Zwiększone opcje płatności z własnym napędem i bez tarcia; dostawy do domu są szybsze; Wykorzystanie robotów. wirtualne pomieszczenia instalacyjne i inne wciągające wrażenia.
źródło: cbi.eu

PLUS jest teraz trzecią siecią supermarketów w Holandii, a jej nazwa Coop jest daleko w 2024 roku
Z ponad 550 sklepami po fuzji z Coop, PLUS stał się trzecim formatem supermarketu w Holandii, po Albert Heijn i Jumbo. PLUS informuje, że ogłoszona we wrześniu fuzja z Coop jest już oficjalna. Nazwa Coop wciąż jest teraz na ulicach. Ostatni z prawie 300 oddziałów Coop pojawi się w PLUSIE dopiero w 2024 roku.
źródło: nu.nl

Kupujący w Wielkiej Brytanii spadł o 25% w stosunku do poziomu sprzed pandemii w tygodniu po Bożym Narodzeniu — Springboard
Analitycy Springboard twierdzą, że odwiedzalność we wszystkich brytyjskich punktach sprzedaży detalicznej w dniach po Bożym Narodzeniu była o 24,5% niższa niż w tym samym tygodniu 2019 r., ponieważ wariant Omicron COVID-19 szybko się rozprzestrzeniał.
źródło: @reuters.pl

READ  Wojna rosyjsko-ukraińska na żywo: ukraiński dowódca chwali przełom na południu | Wiadomość o wojnie rosyjsko-ukraińskiej

Holandia: Albert Heijn rozpoczyna kolejne kroki, aby stopniowo wprowadzać Nutri-Score
Albert Heijn rozpoczyna kolejne kroki w kierunku stopniowego wprowadzania swojego niezależnego motta wyboru żywności, Nutri-Score. Supermarket uważa, że ​​pomaganie klientom w dokonywaniu zdrowych wyborów żywieniowych jest ważne. Wynik Nutri-Score dla 6000 produktów marek prywatnych pojawia się na elektronicznych metkach w sklepach, a logo Food Choice można znaleźć obok produktów w aplikacji i na ah.nl. Każdemu produktowi przypisywana jest ocena na podstawie specjalnego algorytmu. Są dodatkowe punkty za białka, błonnik, owoce, warzywa, rośliny strączkowe i orzechy.
źródło: aholddelhaize.com