Warszawa, Polskai 18 sierpnia 2021 /PRNewswire/ – Klarna, wiodący globalny bank detaliczny, dostawca usług płatności i zakupów, mający ponad 90 milionów użytkowników na całym świecie, oficjalnie startuje Polska Dziś oferuje popularną opcję „Zapłać w 30 dni” we współpracy z H&M, a także aplikację Klarna.
Dzięki funkcji Pay at 30 konsumenci mogą robić zakupy i płacić mądrzej, w sposób zapewniający im większą elastyczność, wygodę i wybór, bez odsetek i opłat. Ponadto aplikacja Klarna umożliwia przeglądanie polecanych sklepów i zarządzanie płatnościami Klarna za pomocą wbudowanych sprzedawców. Kupujący mogą czerpać inspirację z wyselekcjonowanych list zakupów, tworzyć i udostępniać niestandardowe foldery (kolekcje), a także aktywować powiadomienia o obniżkach cen, a wiele innych funkcji będzie dostępnych wkrótce.
„Cieszę się, że mogę uruchomić Klarnę w Polska. Naszym celem jest umożliwienie polskim konsumentom robienia zakupów, płatności i bankowania w bardziej inteligentny sposób, który naprawdę pasuje do ich życia.” Mówi Sebastian Simyatkowski, CEO i współzałożyciel Klarna.
To dla mnie szczególna premiera, bo mam polskie korzenie i cieszę się, że sektor e-commerce stał się motorem lokalnej gospodarki. Klarna jest tutaj, aby wzmocnić ten pęd. Zaczynaliśmy z naszym wieloletnim partnerem H&M, ale naszym zobowiązaniem jest bycie partnerem wzrostu dla wszystkich polskich handlowców, dużych i małych, oraz wspólna praca nad budowaniem lojalnej i usatysfakcjonowanej społeczności klientów wokół ich marki,Dodaje.
Klarna rozpoczyna się za Polska W czasach, gdy e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Według ankiety przeprowadzonej przez Klarna* w Polska, 96% internautów robiło zakupy online w 2021 r. (wynik ten jest spójny we wszystkich grupach wiekowych, od 18-24 do 55-65 lat), przy czym 33% robi zakupy online co tydzień, a 59% twierdzi, że robiłoby zakupy online tylko wtedy, gdyby musieli wybierać . Istnieje ogromne zapotrzebowanie na możliwość zapłaty po dostawie. 29% twierdzi, że użyłoby opcji „Płać później” przy ostatnim zakupie, gdyby była dostępna. Podczas gdy 3 na 4 (77%) wiedziało o tej opcji, tylko 1 na 4 próbował. 7 na 10 (69%) bardziej ufa sprzedawcy detalicznemu, jeśli zaoferuje rozwiązanie typu „płać później”, a 62% sądzi, że częściej wróci jako klient.
„Zakupy w H&M powinny być odpowiednie, wygodne i inspirujące, a teraz mamy przyjemność zaoferować fashionistom na Polska Wygodny sposób płacenia za znaleziska mody. We współpracy z firmą Klarna opracowaliśmy rozwiązanie płatnicze H&M, które zapewnia naszym fanom prawdziwie nowoczesne wrażenia z zakupów bez względu na to, gdzie i jak zdecydują się robić zakupy.„Mówi Muhammed AresoyH&M Country Manager w Polska.
Klarna rozwinie swoją obecność w Polska Z lokalnym zespołem i biurem w WarszawaOprócz swoich europejskich biur w NiemcyWielka Brytania i kraje skandynawskie, Holandiai Belgiai Hiszpania i Włochy.
Dodatkowe informacje i zdjęcia można znaleźć na naszej stronie internetowej materiały prasowe.
*Ankieta NEPA zlecona przez Klarna, 1074 uczestników w wieku od 18 do 65 lat
połączenie:
po więcej informacji
Aleksandra Corolla
+49 160908578 35
Te informacje zostały dostarczone przez Cision http://news.cision.com
Do pobrania dostępne są następujące pliki:
Wyświetl oryginalną treść:https://www.prnewswire.com/news-releases/klarna-says-cze-to-poland-with-pay-in-30-days-301357926.html
ŹRÓDŁO Klarna Bank AB (publiczny)
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu