Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Kobieta o dużych rozmiarach dzieli się „okropnym doświadczeniem” z Jetstar po zakupie dwóch miejsc

Kobieta o dużych rozmiarach dzieli się „okropnym doświadczeniem” z Jetstar po zakupie dwóch miejsc

Wiktoriańska kobieta mówi, że płakała z powodu „okropnego doświadczenia” związanego z personelem Jetstar, kiedy wsiadała do samolotu w Sydney.

Teraz tani przewoźnik – i inne linie lotnicze – wzywają do ulepszenia swoich zasad dotyczących tego, w jaki sposób obsługują podróżnych o dużych rozmiarach.

Holly Richards, była dziennikarka, która obecnie prowadzi własną markę plus size AmpleFolk, nosi rozmiar 28-30 z Australii. Kupiła dwa miejsca na lot do Avalon w stanie Wiktoria w sobotę, aby mieć pewność, że ona i inni pasażerowie będą czuli się komfortowo.

To coś, co zrobiłem kilka razy w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

„Wyraźnie nie ma żadnych zasad dotyczących podróżujących w dużych rozmiarach” – powiedziała news.com.au.

„Oznacza to, że nie ma ustanowionych procesów, które pozwoliłyby komuś łatwo zarezerwować dwa miejsca dla siebie, czy to dla osobistej wygody, czy w celu uniknięcia wkraczania w przestrzeń innych osób”.

Pani Richards powiedziała, że ​​„przynajmniej” na karcie pokładowej pasażera powinna znajdować się informacja, że ​​wykupił dodatkowe miejsce, i uważa, że ​​pomogłoby jej to uniknąć przykrych weekendowych wrażeń.

Pani Richards powiedziała, że ​​zarezerwowała dwa miejsca przez telefon i kazano jej dokonać odprawy online, ale potem udała się do recepcji lotniska.

Zrobiła to i powiedziano jej, że „wszystko jest załatwione” i udała się do bramki wejściowej.

Powiedziała, że ​​wtedy zaczęły się problemy.

Dzieląc się swoim doświadczeniem w mediach społecznościowych, pani Richards powiedziała, że ​​dwóch „niesamowicie niegrzecznych” pracowników zważyło jej torby podręczne (torebkę i małą torbę) i powiedziało jej, że waży ponad 3 kg.

Wyjęła butelkę z napojem, co zmniejszyło wagę worków do 2 kg ponad limit.

Wyjaśniła: „Niechętnie powiedziałam jej, że już kupiłam dodatkowe miejsce iz pewnością mniej niż 2 kg jest w porządku, ponieważ dodatkowe miejsce obejmuje kolejne 7 kg bagażu podręcznego”. Powiedziała jednak, że pracownik nie wyraził na to zgody.

READ  Szwecja zamyka śledztwo w sprawie eksplozji rurociągu Nord Stream Aktualności

Pani Richards powiedziała, że ​​powiedziano jej również, że jej urządzenie CPAP do leczenia bezdechu sennego nie jest uważane za urządzenie medyczne, które jest zwolnione z limitu bagażu podręcznego.

W końcu pracownik zgodził się skorzystać ze swojego przełożonego, powiedziała, ale w tym momencie wybuchnęła płaczem z powodu tej męki.

Pani Richards powiedziała, że ​​kierownik potwierdził, że jej bagaż ważył ponad 2 kg, ale zgodziła się, że może przewozić w samolocie maszynę o ciągłym dodatnim ciśnieniu powietrza.

Pani Richards kontynuowała: „Przełykam dumę i stwierdzam, że wydaje mi się to niewiarygodnie niesprawiedliwe, biorąc pod uwagę, że kupiłem dodatkowe miejsce (wstyd mi mówić o tym głośno przy zatłoczonej bramce)”.

„Natychmiast przeprasza i mówi, że nie otrzymał tej informacji, więc mogłem wsiąść do samolotu i odlecieć”.

Kiedy wsiadała do samolotu, pani Richards twierdziła, że ​​została skarcona i powiedziano jej, że „zmyliła system”, odprawiając się online i „nigdy więcej nie rezerwując dodatkowego miejsca”.

Pani Richards powiedziała, że ​​wyszła z kolejki we łzach i wyjaśniła, że ​​zrobiła to, co kazał jej Jetstar, i uzyskała zezwolenie w punkcie obsługi.

„Potem powiedział, że nie był tego świadomy. Teraz jest jasne, że jestem bardzo zdenerwowany i wyjaśniam, że nic innego nie mogłem zrobić.” „Wylewnie przeprasza i mówi, że ma nadzieję, że znów polecę samolotem Jetstar”.

Jetstar powiedział news.com.au, że „naprawdę przykro” słyszeć o doświadczeniach pani Richards.

„Naprawdę przykro nam słyszeć o ostatnich doświadczeniach Richardsa i doceniamy, że byłby to denerwujący przypadek” – czytamy w oświadczeniu.

„Jesteśmy dumni z tego, że zapewniamy doskonałą obsługę klienta i traktujemy wszystkich z szacunkiem, gdy czekamy na to, co się stało i jak możemy zrobić to lepiej. Nasz zespół klientów zwraca się również do pani Richards z przeprosinami. „

Pani Richards powiedziała news.com.au, że ma nadzieję zmniejszyć wstyd, który często odczuwają osoby o dużych rozmiarach i zachęcić je do „życia na świeżym powietrzu” i wykonywania wszystkich czynności, które chcą robić.

READ  Okręty podwodne AUKUS mogą zostać użyte przeciwko Chinom

„Bycie osobą plus size na tym świecie jest takie przerażające” – powiedziała.

„Jesteś stale otwarty na wyśmiewanie i komentarze ze strony często wrogich nieznajomych i czujesz się niemile widziany w wielu miejscach publicznych. Oznacza to, że wiele osób plus size czuje, że musi się ukrywać i odczuwa wstyd.”

Pani Richards powiedziała jej osobiście, że czuła się niegodna życia, jakiego pragnęła, ponieważ wydawało się, że je ma, dopóki nie zgłosiła się na leczenie zaburzeń odżywiania około pięć lat temu.

„Każdy zasługuje na to, by podróżować i żyć tak, jak chce” – powiedziała. „Gdybym mógł pomóc choć jednej osobie zrobić coś, o czym zawsze marzyła, byłbym podekscytowany”.

Pani Richards powiedziała, że ​​australijskie linie lotnicze powinny szkolić personel w zakresie jasnego postępowania z osobami o dużych rozmiarach i wprowadzić formalną politykę.

Wskazała na American Airlines Southwest Airlines, które szczegółowo „Zasady dotyczące rozmiaru klienta i dodatkowych miejscLinia lotnicza zwraca również koszty zakupu dodatkowych miejsc po przybyciu pasażera na lotnisko.

Przeczytaj powiązane tematy:Sydnej