Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Linkedin podsumowuje dorobek dwudziestolecia

Linkedin podsumowuje dorobek dwudziestolecia

Linkedin W tym tygodniu obchodzi swoje 20-lecie – od prostego pomysłu współtwórcy platformy, Reida Hoffmana, i cztery kolejne w Dolinie Krzemowej, aby nawiązać kontakty z profesjonalistami. Ponieważ świat pracy zmieniał się w niespotykanym tempie w ciągu ostatnich dwóch dekad, LinkedIn nadal ewoluował w największą na świecie profesjonalną platformę, z trzema nowymi członkami rejestrującymi się co minutę.

Aby uczcić to osiągnięcie, Linkedin podsumowuje ostatnie dwie dekady i ewolucję platformy od 2003 roku, ujawniając następujące osiągnięcia:

• Platforma ma obecnie ponad 930 milionów członków na całym świecie
• Wzrost liczby studentów o 73% rok do roku, gdy pokolenie Z wchodzi na rynek pracy
• W każdej minucie na stronie na całym świecie rekrutowanych jest 8 członków
• 63 miliony firm ma stronę
• 5,2 miliona profesjonalistów aktywnie korzysta z platformy na całym świecie
• Każdego dnia na LinkedIn publikowanych jest ponad 8 milionów postów i komentarzy
• LinkedIn jest dostępny w 26 językach
• Rozwiązania marketingowe LinkedIn przekroczyły 5 miliardów USD przychodów na całym świecie w RO22, zwiększając zasięg reklam cyfrowych dla firm i zwrot z inwestycji
• W trzecim kwartale przychody LinkedIn wzrosły o 8% rok do roku

Matta TindellaDyrektor zarządzający LinkedIn, ANZ, powiedział: „Ten tydzień to ważny kamień milowy dla LinkedIn, ponieważ firma obchodzi 20. rocznicę. W tym czasie urosła do największej profesjonalnej sieci na świecie, osiągając ostatnio 930 milionów członków na całym świecie i 13 milionów w Australia.Jesteśmy niesamowicie dumni z tego, jak LinkedIn zrewolucjonizował sposób, w jaki profesjonaliści łączą się i nawiązują kontakty, pomagając im odblokować możliwości kariery.Jednocześnie pomagamy firmom odnieść sukces, łącząc firmy z wyjątkowymi talentami i oferując światowej klasy rozwiązania reklamowe i marketingowe na system Zespół jest bardzo podekscytowany perspektywą kolejnych 20 lat, w których będziemy nadal rozwijać naszą społeczność i przewodzić przyszłości pracy”.

READ  Telewizja 4K musiała przyjść na ratunek w 3D - na tym polegał problem