Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Lionsgate, Universal TikTok Accounts, Press Comedian Voice of Generation Z.

Istnieje niezliczona ilość kont na TikTok poświęconych gwieździe „The Mandalorian” Pedro Pascalowi, a fani gromadzą się, aby zastanowić się nad jego umiejętnościami aktorskimi i, oczywiście, dobrym wyglądem. Ale kto by się spodziewał, że konto, które nazywa „ojcem ojca”, będzie Lionsgate, dystrybutorem najnowszego filmu Pascala, „nieznośnym ciężarem gigantycznego talentu?”

„Jestem tatusiem, tatusiem” – powiedział Pascal w jednym z wirusowych teledysków do TikTok w Lionsgate, zaczerpniętym z transmisji na żywo, którą aktor występował w studiu. „Czy jestem ojcem ojca? Ponieważ widziałem, jak to imię często pojawia się u innych ludzi i chcę się tylko upewnić, że jestem ojcem ojców. „

Sekcja komentarzy do filmu jest pełna widzów, którzy podziwiają „ojca” Pascala, a także wyrazili swój szok z powodu opublikowania tego klipu na oficjalnym koncie Lionsgate. Ale ta strategia mediów społecznościowych nie jest nowa w studiu — w rzeczywistości wykorzystanie komediowego głosu TikTok i ciągle zmieniających się trendów jest podstawą konta Lionsgate, które ma 4 miliony obserwujących i 90 milionów polubień. Ponieważ TikTok stał się tak integralną częścią dzisiejszego krajobrazu mediów społecznościowych – szczególnie dla użytkowników urodzonych w latach 1997–2012, znanych jako Gen Z – coraz więcej dużych studiów filmowych wykorzystuje unikalną ścieżkę dźwiękową platformy, aby wykorzystać jej niezaprzeczalną moc.

Umieść tweeta

Pedro jest zdecydowanie ojcem ojca. #masywny talent # minus

♬ oryginalny dźwięk – Lionsgate

„Nie możesz sfałszować linku w TikTok. To platforma, która ma swój własny język, który wymaga autentyczności” – mówi Marisa Liston, szefowa światowego marketingu filmowego w Lionsgate. „Ponieważ nasz zespół społecznościowy używa TikTok w sposób, w jaki używają go fani, wchodzą w interakcję z naszymi obserwatorami”. I budują nasze marki z perspektywy fanów. Są odważnie kreatywną grupą, która wciąż przekracza granice w nieoczekiwany sposób”.

Ta strategia jest doskonale odzwierciedlona w najbardziej wirusowym wideo Lionsgate, zwiastunie zwiastuna „Pinokio: Prawdziwa historia”. Studio dodało do przemówienia na Twitterze, które miało miejsce tydzień wcześniej, kiedy widzowie byli zaskoczeni, słysząc głos Pauly’ego Shore’a Valley Boy jako Pinokia w zwiastunie. Niektórzy użytkownicy słyszeli nieco androgyniczny ton Pinokia i ogłosili go ikoną LGBTQ, zalewając sekcje komentarzy emotikonami z lakieru do paznokci. Lionsgate wpadł w żart, tworząc podpis do filmu „jasyfikacja #pinocchio”, slangowe słowo TikTok, które według Urban Dictionary oznacza „akt uczynienia z kogoś lub czegoś lub więcej dziewczyną szefem”.

Przy ponad 26 milionach wyświetleń wiele z 109 900 komentarzy do filmów zadaje pytanie „Kto jest odpowiedzialny za to konto?” Inni chwalą strategię marketingową studia. „Ten rodzaj reklamy jest bardzo skuteczny. Chcę to teraz obejrzeć” – mówi najwyższy komentarz do filmu.

READ  Głos: Halima Kyrgios przerywa przesłuchanie

Chociaż Lionsgate nie ujawni wieku swoich liderów mediów społecznościowych, jasne jest, że studio ma specyficzną obsługę tego, jak Gen Zers publikuje, mówi i wchodzi w interakcje w TikTok. To wszystko jest częścią tego, aby nie traktować siebie zbyt poważnie w aplikacji, Liston mówi zespołowi Lionsgate.

Umieść tweeta

ziewać #Pinokio

♬ oryginalny dźwięk – Lionsgate

„Chodzi o zrozumienie platformy, sposobu, w jaki ludzie z niej korzystają, oraz posiadanie zespołu, który jest w pełni zaangażowany i mówi językiem autentycznie i organicznie” – mówi Liston. „Kluczowe znaczenie ma znajomość naszych tytułów, wyznaczanie własnych trendów w trendach i dzielenie się naszą wyjątkową propozycją wartości jako studio rozrywki”.

Studia wykorzystują platformę nie tylko do promowania nadchodzących filmów, ale także do podsycania nostalgii i prowadzenia rozmów wokół starych tytułów. Dzięki dedykowanym uchwytom TikTok do każdego nowego filmu Universal Pictures, ich obszerne zestawienie trendów w aplikacji zawiera klipy z filmów takich jak Druhny, Erin Brockovich i Bring It On. Jednym z najbardziej wirusowych filmów Universalu, który zebrał 8,9 miliona wyświetleń, jest fragment hymnu otwierającego „We Cheerleaders” z „Bring It On”, z podpisami i opisem „oryginalnego tańca TikTok”. Film zebrał ponad 6000 komentarzy, takich jak „Oglądanie tego z napisami było zupełnie innym doświadczeniem” i „Nie widziałem tego filmu od lat, ale powiedz mi, dlaczego znam każde słowo”.

Umieść tweeta

Oryginalny taniec tik tok. #przynieś to #Kirsten Dunst #TikTokTaniec # cheerleaderki

♬ Oryginalny dźwięk – Universal Pictures

mówi Alex Sanger, wiceprezes wykonawczy ds. globalnego marketingu cyfrowego w Universalu. „Możemy uzyskać więcej braku szacunku i lo-fi dzięki tym nagłówkom, a mniej wartości i więcej w slangu tego, jak ludzie zachowują się w TikTok… To świetne miejsce dla nas na ciągłą, twórczą rozmowę z fanami”.

Nikao Yang, szef działu mediów, rozrywki i gier w TikTok, Global Business Solutions North America, osobiście przekonał się, jak ta strategia może się opłacać studiom filmowym.

„Widzą w tym prawdziwy sposób na nawiązanie kontaktu z publicznością i przekształcenie ich w fanów” – mówi Yang. „Chodzi o to, jak wykorzystać TikTok do wzmocnienia przekazu, aby nawiązać kontakt z odbiorcami, przekształcić ich w fanów, a następnie oglądać i przesyłać strumieniowo swoje filmy, aby ostatecznie uzyskać zwrot z wydatków na reklamę”.

Poza tworzeniem treści angażujących odbiorców, reklama jest ogromną częścią strategii TikTok dużych studiów. Według badań TikTok, 58% użytkowników jest zainteresowanych oglądaniem większej ilości treści ze studiów rozrywkowych na platformie, co wskazuje, że studia mają realną szansę na wykorzystanie aplikacji do osiągnięcia sukcesu kasowego. W przeciwieństwie do innych platform wideo, takich jak YouTube, które mają reklamy możliwe do pominięcia przed treścią, reklamy TikTok pojawiają się naturalnie, gdy użytkownik przewija w dół. Oczywiście reklamy nadal można pominąć za pomocą przewijania, ale fakt, że użytkownicy oglądają sponsorowane treści, jest nieoczekiwany lub natychmiast rozpoznawalny.

READ  Brawa dla rozrywki na żywo; Po prostu powiedz nie Polsce | Listy

„Ponieważ jesteśmy platformą rozrywki i treści, dzielenie się tym, co nasza społeczność może zaoferować tym reklamodawcom, jest naprawdę niezrównane” — mówi Yang. „Jeśli chodzi o czas spędzony na platformie i ogólne zaangażowanie, nasi użytkownicy spędzają na niej średnio przez cały czas trwania filmu. To szaleństwo, prawda?”

Universal dąży do wielu aktywacji reklam dla każdego tytułu, zwykle prowadzonego przez znanych twórców na platformie. Na przykład kampania „Sing 2’s” obejmowała konkurs śpiewu w aplikacji, który zakończył się lotem zwycięzcy do Los Angeles na premierę filmu i otrzymaniem kontraktu płytowego. Treści powstałe w trakcie kampanii zgromadziły blisko sześć miliardów wyświetleń. Inną kampanią, z której Universal jest dumny, jest kampania „Szybcy i wściekli 9”, w której studio nawiązało współpracę z twórcą Danielem Mackiem przy produkcji zabawnego wideo z gwiazdą Helen Mirren. Film zebrał 46,3 miliona wyświetleń – wygrana zarówno dla Maca, jak i studia.

Umieść tweeta

Lód w jej żyłach 🏎 🥶 # F9 #Szybcy i wściekli # F9 Partner

♬ Dobry 4 u – Olivia Rodrigo

Jak wyjaśnia Yang, twórcy TikTok są spoiwem, które spaja wszystko pod względem łączenia treści z reklamami.

„Wszystko sprowadza się do tego komunikatu wzmacniającego i pobrania adresu IP marki rozrywkowej i nadania jej dłuższych nóg” — mówi. „Na konkurencyjnych platformach wypychasz tę zawartość; raz zniknie, znika na zawsze. Ale na TikTok dzieje się tak, że twórcy trzymają się tego, współtworzą, udostępniają, publiczność znajduje, trzyma się tego, współtworzy go i/lub udostępnia [which] Na naszej platformie działa znacznie dłużej niż ktokolwiek inny, co jest bardzo ważnym powodem, dla którego studia nadal z nami współpracują”.

Jeden z gwiazdorskich twórców filmów TikTok, Juju Green aka straw_hat_goofy, ma 3 miliony obserwujących i ponad 296 milionów polubień. Nazywany „filmowcem” platformy, 30-letni mieszkaniec Compton w Kalifornii, zaczął publikować w styczniu 2020 r. i od tego czasu współpracuje z Sony, organizując czerwony dywan „Spider-Man: No Way Home” i jest jednym z nich. gospodarzy TikTok transmituje na żywo czerwony dywan rozdania Oscarów. Green na co dzień pracuje w reklamie jako copywriter, co daje mu szczególny wgląd zarówno w użytkowników, jak i marketerów.

Umieść tweeta

♬ Wicked Weird Theme – Doctor Strange In the Multiverse Of Madness – Kino orkiestrowe

„Pod koniec dnia ci aktorzy, reżyserzy, scenarzyści, studia — weszli w tę grę, ponieważ pewnego dnia obejrzeli film i powiedzieli: „Wow, to było niesamowite, chcę być częścią czegoś takiego ”- mówi Zielony. „A kiedy pamiętasz o tym, to sprawia, że ​​stają się bardziej ludzkie. Nauczyłem się tego w czasie pracy w reklamie, ponieważ jest to dosłownie wspólny i twórczy wysiłek zespołu, który chce stworzyć coś, co sprawi, że ludzie coś poczują”.

READ  Forever Entertainment wygląda jak najbardziej prawdopodobny podejrzany w remake'u Chrono Cross

Green nawiązał współpracę z takimi firmami jak Sony, Google i Hulu — i odrzucił wiele partnerstw, gdy nie wierzy w film — ale mówi, że najlepsze kampanie są zawsze wtedy, gdy firma daje twórcom swobodę tworzenia, a nie tylko zaspokojenie wyników finansowych .

„Ponieważ TikTok to bardzo kreatywna platforma, oddanie losu twojego filmu w ręce ludzi, którzy mogą go pokochać, jest bardzo mądrym posunięciem. Potrzeba trochę chile w firmie” – mówi Green. „Jeśli ty ustal się na TikTok jako prawdziwa osoba z wieloma pomysłami na temat filmów, a potem ludzie chcą usłyszeć twoje przemyślenia na temat konkretnego filmu, a studio chce się w to zaangażować, to trochę zdejmuje tę warstwę. Jest kimś więcej niż tylko twórcą, który jest naprawdę czymś podekscytowany i chce spekulować i zabrać Cię w tę podróż. To mniej jak reklama”.

Ale jeśli chodzi o studia zarabiające przychody ze sprzedaży biletów – co było główną walką od pandemii COVID-19 – czy ich wysiłki na rzecz TikTok naprawdę napędzają pokolenie Z do kin? Chociaż trudno jest wskazać dokładną odpowiedź, Yang wie, że przemysł filmowy staje się coraz silniejszy na TikTok, ponieważ studia widzą ogromny zwrot czasu i pieniędzy, które wydają na promowanie swoich filmów na platformie.

„Branża jest bardziej zaangażowana w to, co robimy, ponieważ wiedzą, że możemy sprowadzić masy”, mówi Yang. „Wiedzą, że mamy tę pożądaną grupę konsumentów i odbiorców, których ich branża potrzebuje, w sposób bardzo korzystny dla obu stron, aby rozwijać społeczność rozrywkową i rozwijać całą branżę”.