„Pracujemy nad zminimalizowaniem wszelkich opóźnień i ponownym zakwaterowaniem pasażerów na lotach jak najbliżej ich pierwotnych godzin odlotu w ramach usług Jetstar i Qantas”.
Klienci Jetstar patrzyli na średni czas rekonwalescencji wynoszący cztery godziny przed oddaniem ich na kolejny lot, powiedziała osoba zaznajomiona z sytuacją, która nie chciała zostać zidentyfikowana.
Virgin Australia poinformowała, że na jej klientów wpłynęło również wiele zmian w harmonogramie, z których wiele zostało wprowadzonych przed Wigilią.
W piątek na lotnisku Virgin doszło do jednego nieplanowanego odwołania lotu.
„Przepraszamy wszystkich gości dotkniętych zmianami w naszym harmonogramie i zapewniamy, że wszyscy goście dotrą dzisiaj do miejsca docelowego” – powiedział rzecznik Virgin.
„Skontaktowano się ze wszystkimi zainteresowanymi gośćmi przed podróżą i automatycznie przeniesiono je do alternatywnych usług odlatujących możliwie najbliżej pierwotnego czasu odlotu.
„Goście są zachęcani do odwiedzenia strony internetowej Virgin Australia w celu sprawdzenia statusu ich lotu przed podróżą.
„Virgin Australia obsługuje dziś setki usług z niewielkim lub żadnym wpływem na rozkładowe godziny odlotów i przylotów”.
Wszyscy goście Virgin zostali przeniesieni do usług zastępczych tego samego dnia, przybywając w piątek po południu.
Blaize Tilley powiedział, że jedzie do Coffs Harbour bezpośrednio z Melbourne i nie może się teraz doczekać lotu przez Sydney.
Ale początkowo napotkał oczekiwanie, aż personel linii lotniczych znajdzie jego rezerwację, którą zgubił w systemie.
„Jeśli nie, to nie będzie dobrze. Jadę do NSW, aby zobaczyć się z mamą, nie widziałem jej od dwóch lat z powodu ograniczeń, więc mam nadzieję, że zobaczę ją w tym roku” – powiedział Nine News .
Tymczasem wczasowicze, którzy mają nadzieję dostać się do Brisbane, napotkali podobne problemy po odwołanych dziesiątkach lotów. Rzeczniczka lotniska powiedziała, że w piątek około 45 lotów do iz Brisbane zostało odwołanych z 400.
Amber Tiloy otrzymała wiadomość od Virgin w czwartek w południe, że jej piątkowy lot z Melbourne do Sunshine Coast został odwołany z powodu ograniczeń dotyczących załogi.
Później powiedziała, że otrzymała e-mail od linii lotniczej, w którym poinformował ją, że lot ma się odbyć, ale został przełożony na 11:40 w Wigilię, przed początkowym czasem przylotu.
Ponieważ wyniki jej testu PCR w środę nie zostały jeszcze przetworzone, pani Tilwe obawiała się, że wczesny wyjazd może oznaczać, że nie spełni wymagań dotyczących przekroczenia granicy z Queensland.
Wszyscy przybyli do stanu z miejsc wysokiego ryzyka, takich jak Sydney i Melbourne, muszą przedstawić dowód negatywnego wyniku testu PCR wykonanego 72 godziny przed odlotem.
Premier Queensland Anastasia Balachchuk powiedziała w tym tygodniu, że rozważy odejście od testów PCR na rzecz wymagania jedynie szybkich testów, aby wejść do stanu po 1 stycznia, ale dla ludzi takich jak Tilwi zmiana nadchodzi za późno.
„W tej chwili jestem trochę zdenerwowany, ponieważ jest o wiele szybszy niż planowaliśmy. Dla nas takie rzeczy nie są tak ważne, ale nie ma wyniku testu” – powiedziała.
„Próbowałem zadzwonić [the testing clinic]i e-mail. Nie odpowiadają, nie ma odpowiedzi. Tak samo właściwie z Virgin, więc nie wiem, co robić”.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu