Scott Capus, specjalista ds. relacji technicznych OEM I-CAR USA, podzieli się swoim bogatym doświadczeniem w zakresie napraw powypadkowych w ramach nadchodzących targów Collision Repair Expo.
Odbywające się w dniach 11–13 kwietnia 2024 r. w Centrum Kongresowo-Wystawienniczym w Melbourne targi Collision Repair Expo (CRExpo) to jedyna w Australii kompleksowa wystawa poświęcona branży napraw powypadkowych. Wydarzenie, dumnie sponsorowane przez Grupę SAPE, zgromadzi najlepszych i najzdolniejszych przedstawicieli branży, zaprezentuje wiodące w kraju firmy zajmujące się naprawami powypadkowymi i zaoferuje niezrównane możliwości szkoleniowe.
Do Scotta dołączą inni międzynarodowi prelegenci Dirk Fuchs, szanowany specjalista w dziedzinie technologii pojazdów elektrycznych i hybrydowych oraz wielokrotnie nagradzany trener biznesu Robert Snook, w ramach ekskluzywnego programu szkoleniowego dotyczącego naprawy powypadkowej, który jest bezpłatny dla każdego, kto pracuje w branży motoryzacyjnej. handel.
Dzięki dziesiątkom lat doświadczenia w salonach wystawowych Scott pracował także jako technik napraw strukturalnych, dyrektor generalny i instruktor w college'u w zakresie napraw powypadkowych i renowacji, a także przez pięć lat pracował dla amerykańskiej Hondy opracowując program techniczny i szkoleniowy w zakresie napraw powypadkowych.
Podczas trzech cennych sesji wystawienniczych Scott skoncentruje się na różnych zaawansowanych tematach naprawy powypadkowej.
Sesja „Kalibracja stałego sterownika pomocniczego, wyzwania i pułapki” dotyczyć będzie typowych pułapek podczas wykonywania kalibracji stałego sterownika pomocniczego oraz tego, w jaki sposób I-CAR US stara się pomóc warsztatom pokonać te wyzwania w ich działalności.
Sesja „Mieszane metody mocowania przy wymianie i dzieleniu blachy stalowej” pozwoli zagłębić się w dzisiejsze złożone procedury naprawcze, które wymagają wielu metod mocowania oraz sprzętu i umiejętności czasami wymaganych do wymiany pojedynczej płyty. Scott opowie o tych procedurach i opowie o tym, jak zdobyć umiejętności potrzebne do wykonywania skutecznych napraw wysokiej jakości.
W przypadku dzisiejszych kompozytów stalowych wykonanych z materiałów o różnej wytrzymałości, niektóre z nich można naprawić, ale wiele z nich nie. Sesja „Zmierz, zainstaluj i pociągnij” poinformuje uczestników o znaczeniu pomiarów 3D w zrozumieniu ugięcia konstrukcji i konieczności odpowiedniego mocowania, aby uniknąć dodatkowych uszkodzeń i koncentracji sił ciągnących. W wielu przypadkach warsztaty zamiast holować w celu naprawy, holują w celu wymiany.
Program szkoleniowy dotyczący napraw powypadkowych zapewni także lepsze przygotowanie warsztatów do bezpiecznej i wydajnej naprawy pojazdów elektrycznych i hybrydowych, zapewniając jednocześnie istotny wgląd w kluczowe wyzwania związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem, takie jak przyciąganie i zatrzymywanie personelu oraz odblokowywanie źródeł przychodów firmy.
Dirk Fuchs z USA jest popularnym ekspertem i mówcą na temat technologii hybrydowych i pojazdów elektrycznych, a także założycielem i dyrektorem generalnym Electric Mobility Consulting.
Bezpłatne sesje Dirka to: Konfiguracja warsztatu pod kątem prądu; Obsługa akumulatorów pojazdów elektrycznych i usługi naprawy powypadkowej; Naprawa układu elektrycznego pojazdu i wymiana jego podzespołów.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort