Weekend Martina Luthera Kinga obfituje w premiery filmowe i telewizyjne, ale bez wątpienia reakcję na niemal wszystko można podsumować jednym słowem – letni.
Jeśli chodzi o kinematografię, to trzy główne premiery kinowe – musical „Wredne dziewczyny”, antykonserwatywny film Jasona Stathama „Pszczelarz” i komedia religijna „Księga Clarence’a”.
Cała trójka otrzymuje mieszane recenzje. To samo tyczy się „Lift” Kevina Harta, który był transmitowany na żywo. Zarówno Zgniłe pomidory I Metakrytyczny Oceny ich krytyków przedstawiają się następująco:
„Wredne dziewczyny” – 71% (6,4/10) w RT, 59/100 w MC
„Pszczelarz” – 71% (5,9/10) w RT, 53/100 w MC
„Księga Clarence’a” – 75% (6,5/10) w RT, 60/100 w MC
„Lift” – 50% (4,9/10) na RT, 42/100 na MC
Jeśli chodzi o telewizję, historia jest nieco bardziej zróżnicowana. Serial „Ted” i film animowany „Grimsburg” zebrały mieszane recenzje, nieco lepiej wypadł film „Echo” Marvela, „Boy Swallows Universe” zebrał bardzo pozytywne recenzje, zaś „Criminal Record” na czele z Peterem Capaldim i Cushem Jumbo. Na Apple zbiera bardzo dobre recenzje.
„Ted” – 67% (6,8/10) w RT, 54/100 w MC
„Grimsburg” – 67% na RT, 58/100 na MC
„Echo” – 73% (6,7/10) w RT, 62/100 w MC
„Boy Swallows Universe” – 86% (7,1/10) w RT, 68/100 w MC
„Kryminalna przeszłość” – 87% (7,6/10) w RT, 74/100 w MC
Wszystkie bledną w porównaniu z niektórymi innymi tytułami, które ukazały się pod koniec grudnia i nadal zajmują wysokie miejsca na listach przebojów trzeciego sezonu „Slow Horses” (98%), drugiego sezonu „Reacher” (97%) i sezonu 5 „Fargo” (96%). ), po filmy takie jak „Wszyscy z nas nieznajomi” (95%), „American Fiction” (93%) i „Strefa zainteresowań” (91%).
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”
More Stories
Polski Instytut Sztuki Filmowej powołuje nowego prezesa po dymisji Radosława Śmijewskiego
Joanna Lisowska – droga do sławy na polskiej scenie
Ogłoszono tytuły Dni Polskich na rok 2024