Młody Australijczyk, który dorobił się wielomilionowej fortuny na sprzedaży koców z kapturem, zmaga się z upałami po tym, jak udostępnił „nieuchwytny” film ze swojej nowej rezydencji w Adelaide.
28-letni Davey Fogarty ma szacunkową wartość netto 250 milionów dolarów po stworzeniu Oodie, nadwymiarowego koca do noszenia, który zyskał na popularności podczas blokady.
Zgromadził również wielu obserwujących w mediach społecznościowych, dokumentując próby i udręki związane z prowadzeniem firmy, a także oferując pomocne wskazówki i sztuczki.
Ale w niedawnym poście młody przedsiębiorca pochwalił się farmą za 4,35 miliona dolarów, którą właśnie kupił w Adelaide Hills, i można śmiało powiedzieć, że wideo spadło jak ołowiany balon.
News.com.au skontaktował się z panem Fogartym w celu uzyskania komentarza.
W klipie, który udostępniono na YouTube, TikTok i Instagramie, pan Fogarty wyjaśnił, że szukał domu w Noosa, zanim zobaczył na sprzedaż czterohektarową farmę Mylor.
Powiedział: „Właściwie nie zamierzałem kupować kolejnego domu w Adelajdzie, ale potem zobaczyłem ten i od razu wiedziałem, że muszę go zobaczyć”.
„Nawet nie sprzedałem domu, po prostu musiałem się do niego wprowadzić”.
Po szybkim zakupie domu z czterema sypialniami i trzema łazienkami – który został w pełni umeblowany za dodatkowe 150 000 $ za pośrednictwem agenta nieruchomości Dee-Anne Hunt Williams Real Estate – mózg Oodiego postanowił wyremontować dom.
Fogarty powiedział, że obecnie planuje połączyć dwie sypialnie, aby stworzyć główny apartament z fantazyjną szatą, ale jego podstawowy plan rozwoju to budynek przypominający kaplicę, który planuje wykorzystać jako siłownię.
„Chociaż mówię, że chcę po prostu zejść z hedonistycznego kieratu i przestać gonić za wszystkim, a to jest luksusowa nieruchomość, czuję, że jest to coś, czego naprawdę chciałem i potrzebowałem w moim życiu” – powiedział.
„Zamierzam się tym cieszyć i znaleźć trochę spokoju”.
Na koniec ta wielomilionowa oaza w Adelajdzie zawiera wybiegi, warsztat ceramiczny, zewnętrzną łazienkę i pokój dla dwóch miniaturowych kóz.
„Dorastałem na wzgórzach, więc spacerowałem wśród natury i myślałem o pomysłach” – powiedział Fogarty.
„Niektórzy ludzie mają kontakt z naturą i potrzebują jej bardziej niż inni.
„Jako przedsiębiorcy w pewnym sensie dostosowujemy się do ilości kortyzolu i stresu, których naprawdę doświadczamy, a jeśli jesteś podobny do mnie, po prostu chcesz pracować”.
Pomimo tego, że klip trwał tylko 1 minutę i 8 sekund, miniatura szybko wywołała sprzeciw na TikTok.
Sekcja komentarzy została zalana sarkastycznymi uwagami, a także ludźmi nazywającymi klip „naciąganymi” w obliczu obecnego kryzysu kosztów utrzymania.
Pewna kobieta powiedziała: „Jeśli leżę na podłodze i bardzo szybko wstaję w tym samym miejscu, to też mam podgrzewaną podłogę”.
Inny skomentował: „Ten facet jest tak istotny i tak powiązany”.
Inny ujął to po prostu: „Właśnie dostałem mini hot doga za dwa dolary od Aldi”.
Pieczenie trwało nadal, a jeden z mężczyzn powiedział: „Tak, stary, zawsze czytam przy kominku i medytuję w moim domu za 4,3 miliona dolarów. Powinniśmy spędzić trochę czasu.”
Rozumiemy, że jesteś milionerem, powiedział zły mężczyzna.
Inny zażartował: „Ten legalny zebrał razem kilka monet, aby kupić kawę za 1 dolara w 7 Eleven”.
Podczas gdy inny powiedział: „Czuję się o wiele lepiej po tej informacji”.
Jednak wciąż jest wielu, którzy gratulują Fogarty’emu sukcesu, który wcześniej wyjaśnił po kilkunastu „nieudanych” pomysłach biznesowych.
Jeden skomentował: „Wow, to takie piękne”.
Jak powiedział inny: „Co za wspaniała poduszka! Dobra robota”.
Fogarty, który wypadł z college’u, powiedział, że zajęło mu kilka prób, zanim „zdjął złoto” swoim pomysłem na Oodie w 2018 roku – kiedy miał zaledwie 23 lata.
„Rzuciłem studia, zostałem osobistym trenerem, przeleciałem i założyłem kilka biznesów, w tym jedną koszulkę [store]To wszystko jest jakąś katastrofą. To też nie zadziałało. [I was] powiedział news.com.au w listopadzie 2021 roku.
Korzystając z ostatnich 500 dolarów, które miał na swoim koncie bankowym, zaczął sprzedawać obciążone koce, które ostatecznie przekształciły się w „koce do noszenia” – obecnie powszechnie znane jako „Oodie”.
Od tego czasu wprowadził na rynek szereg innych produktów, w tym meble i kosze dla psów, wszystkie pod szyldem Davie Group.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu