Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

New York Times kupuje popularną grę słowną Wordle

ten Nowy Jork Czasy nabyły Wordle, niezwykle popularna gra, która daje graczom sześć szans na odgadnięcie pięcioliterowego słowa dziennie.

The Times, który zapowiedział zakup gry w poniedziałek, dodaje łamigłówkę do swojego portfolio gier słownych, takich jak The Crossword, The Mini i Spelling Bee.

Według stanu na grudzień 2021 r. New York Times (NYT) ma ponad milion subskrypcji gier.

Wordle zdobył popularność. (iStock)

„The Times nadal koncentruje się na tym, aby stać się podstawową subskrypcją dla każdej anglojęzycznej osoby, która chce zrozumieć świat i nawiązać z nim kontakt. Igrzyska New York Times są kluczową częścią tej strategii” – czytamy w oświadczeniu.

„Wordle będzie teraz odgrywać rolę w tym codziennym doświadczeniu, dając milionom ludzi na całym świecie kolejny powód, aby zwrócić się do The Times, aby zaspokoić codzienne wiadomości i potrzeby życiowe”.

Josh Wardle, inżynier oprogramowania z Brooklynu, wcześniej pracujący w Reddit, wydał grę w październiku 2021 roku i szybko stała się fenomenem kulturowym. Według „Timesa” miliony ludzi grają teraz w Wordle każdego dnia.

W oświadczeniu opublikowanym na Twitterze w poniedziałek Wardle napisał o sukcesie gry: „Skłamałbym, gdybym powiedział, że to nie było trochę przytłaczające. W końcu jestem tylko jedną osobą i jest dla mnie ważne, aby , gdy Wordle się rozwija, nadal zapewnia wszystkim wspaniałe wrażenia”.

Wordle, kupiony za cenę, którą Times określił jako „najniższą siódemkę”, początkowo pozostanie darmowy dla nowych i istniejących graczy.

Budynek New York Times w Nowym Jorku. (AFP za pośrednictwem Getty Images)

„Nie mamy ustalonych planów na przyszłość gry” – powiedział w e-mailu Jordan Cohen, dyrektor wykonawczy The Times.

„W tej chwili koncentrujemy się na tworzeniu wartości dodanej dla naszych obecnych odbiorców, jednocześnie przedstawiając nasze istniejące gry zupełnie nowej publiczności, która wykazała się miłością do gier słownych”.

Największe gry wideo 2021