Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Niesamowite twierdzenie gospodarzy Qantas o tym, jak zmuszeni są spać podczas długich lotów

Niesamowite twierdzenie gospodarzy Qantas o tym, jak zmuszeni są spać podczas długich lotów

Załoga pokładowa Qantas została podobno zmuszona do spania na siedzeniach w kabinie klasy ekonomicznej obok pasażerów, z kocami nałożonymi na nich, aby zapewnić prywatność podczas długich lotów.

Załoga pokładowa Qantas została podobno zmuszona do zamiatania „fortów” i spania na siedzeniach pasażerów w kabinie klasy ekonomicznej podczas lotów długodystansowych.

Zdjęcie zrobione Qantas A330 z Brisbane do Los Angeles pokazuje koce rozłożone na siedzeniach jako tymczasowe schronienie – podobno dla prywatności stewardes, gdy śpią pod nimi.

A330 jest używany do lotów krótszych niż 14 godzin i nie jest wyposażony w prywatną kabinę sypialną dla załogi, jak w innych samolotach dalekiego zasięgu.

Anonimowy pracownik Qantas powiedział: „Byłem w szoku, tak wiele osób składało raporty kwestionujące bezpieczeństwo” dziewięć.

„Czuję, że nas nienawidzą, czuję, że nie rozumieją roli gospodyni”.

Rzeczniczka Australian Flight Attendants Association, Terry O’Toole, powiedziała, że ​​sprawa wywołała napięcie między Etihadem i Qantas w związku z warunkami pracy, według brytyjskiej gazety The Guardian. Codzienna poczta Australia.

„Załoga próbowała uzyskać trochę prywatności, robiąc fort jak małe dzieci z koców, aby zapewnić sobie prywatność, a to tylko hańba” – powiedziała.

„Odpoczynek w miejscu pracy nie jest właściwy. To nie jest odpowiedni odpoczynek dla nikogo”.

Twierdzono, że podczas gdy Etihad zapłacił personelowi dodatkowy dzień wolny, aby zrekompensować brak miejsc do spania na A330, Qantas zamiast tego przeniósł się z australijskich załóg do Nowej Zelandii, pozostawiając wielu Australijczyków bez pracy.

Linie lotnicze zostały oskarżone o wykorzystywanie swojej załogi z Wielkiej Brytanii i Nowej Zelandii w lotach międzynarodowych zamiast australijskiej siły roboczej, pozostawiając wielu lokalnych pracowników na rozszerzonych listach gotowości, w celu zaoszczędzenia gotówki. Jednak firma Qantas zaprzeczyła, jakoby chodziło o outsourcing pracy lub że którakolwiek z tych decyzji została podjęta na podstawie kosztów.

READ  Sydney drwi z Melbourne z powodu naprawy karetki Mykiego

Rachel Yanguyan, dyrektor wykonawczy personelu pokładowego w Qantas, powiedziała, że ​​linia lotnicza pracuje nad długoterminowym rozwiązaniem, które stworzy prywatną przestrzeń do odpoczynku dla stewardes.

„Niewielka ilość lotów jest wykonywana przez załogę z Nowej Zelandii, ponieważ Etihad nie był przygotowany do wspierania załogi z Australii operującej na dłuższych trasach niektórymi z naszych A330, w tym na trasie z Brisbane do Los Angeles, na warunkach, które byliśmy w stanie uzgodnić do”. Pani Yanguyan powiedziała: lotnictwo australijskie.

„Chcieliśmy, aby nasza australijska załoga odbyła tę podróż, ale bez wsparcia związkowego, aby tak się stało, zamiast tego musielibyśmy korzystać z załogi z Nowej Zelandii na niektórych z tych lotów”.

Według publikacji oficjalne miejsca odpoczynku załogi Airbusa A330 są zazwyczaj zarezerwowane dla czterech pilotów na pokładzie, podczas gdy miejsca odpoczynku dla personelu pokładowego są przeznaczone na przerwy. Zasady zarządzania zmęczeniem lotem wymagają, aby członkowie załogi A330 mieli możliwość położenia się w czasie odpoczynku na pokładzie.

„Naprawdę ważne jest, aby pamiętać, że to, co widziałem obecnie, nie jest tak naprawdę rozwiązaniem długoterminowym” – powiedział Yanguyan.

„Za około sześć tygodni zostanie zainstalowana kompletna zasłona, która owinie się wokół tej płaskiej strefy komfortu.

„Ale w międzyczasie, kiedy pracowaliśmy bez tej kurtyny, zmieniliśmy harmonogram tych lotów, aby działały w ciągu dnia [and] Nasza załoga nie potrzebuje więcej czasu na sen niż normalnie, gdybyśmy mieli wykonywać te loty wieczorem.

„Przyjrzeliśmy się również niektórym dodatkowym wygodom, jakie zapewniamy tym załogom w Los Angeles, a także po powrocie do domu.

„Gdy już założymy tę zasłonę, jesteśmy bardzo pewni, że będzie to specjalny obszar z płaskim łóżkiem, w którym nasza załoga naprawdę będzie mogła wystarczająco odpocząć podczas tych dłuższych misji”.

Przeczytaj powiązane tematy:Kantas