Za każdym razem, gdy Steph Claire Smith patrzy w lustro, próbuje przypomnieć sobie siebie, gdy była młoda.
„Kiedy myślę o małej Steph, wydaje mi się, że nie przejmowała się niczym ani tym, co ktoś mógłby pomyśleć” – powiedziała Smith.
„Byłam bardzo pewna siebie, bardzo gadatliwa i bardzo dobrze czułam się z tym, kim jestem.
„Nauczyłam się nienawidzić swojego ciała… kiedy ktoś mi powiedział, że brakuje mi (pewnych cech)”.
W zeszłym tygodniu przemawiając na konferencji Women in Focus zorganizowanej przez Commonwealth Bank w Byron Bay Smith, współzałożycielka globalnej aplikacji fitness i dobrego samopoczucia Zachowaj czystość (KIC)Opowiadała, jak jej osobista podróż mająca na celu zdefiniowanie na nowo zdrowia doprowadziła ją do miejsca, w którym jest teraz: pomagania innym także w przedefiniowaniu ich zdrowia.
„Myślę, że każdy może utożsamić się z tym uczuciem bycia swoim najgorszym wrogiem, kiedy patrzy w lustro. Niestety, w naturalny sposób zmierzamy… (by się denerwować) na siebie” – powiedział Smith.
„Ale często musimy sobie przypominać, że bycie cheerleaderką dla siebie jest bardzo ważne”.
Znajdź swoją pasję i cel
Steph Claire Smith ma 1,5 miliona obserwujących na Instagramie, nie wspominając o tysiącach subskrybentów aplikacji KIC, którą założyła wraz ze swoją partnerką biznesową i najlepszą przyjaciółką, Laurą Henshaw.
Jednak jej pozytywne i wzmacniające przesłania są dalekie od tego sprzed dziesięciu lat, kiedy po ukończeniu szkoły średniej rozpoczynała karierę modelki. To było w 2013 roku, kiedy poznała Henshawa podczas Tygodnia Mody w Melbourne.
„Czuliśmy się bardzo zagubieni – w sobie i w naszych ciałach” – powiedziała Smith.
„Związek, jaki mieliśmy z jedzeniem i ćwiczeniami był okropny. Popadłem w przejadanie się i ograniczanie się do jedzenia, które zawsze kochałem i lubiłem. Przestałem spotykać się z przyjaciółmi i zakończyłem dzień z mdłościami z powodu poczucia winy z powodu tego, co zjadłem danego dnia.
Zarówno Smith, jak i Henshaw wyjechali za granicę, aby rozpocząć karierę modelki, ale wrócili do Australii w podobnym czasie i z podobnym nastawieniem – oboje toczyli wojnę ze swoimi ciałami, wojnę, której najwyraźniej nie byli w stanie wygrać.
Dziesięć lat temu Smith powiedział, że branża fitness w mediach społecznościowych wprowadziła fitness w ideę wyglądu w określony sposób i narzuciła toksyczne i niezdrowe diety.
„Nie było żadnych podstaw, po prostu gotowano prawdziwe jedzenie i czerpano z niego radość, martwiąc się raczej o składniki odżywcze i składniki, a nie o liczby” – powiedział Smith.
Ostatecznie osobiste doświadczenia Smitha i Henshawa z tą kulturą zapoczątkowały pomysł na ich pracę.
Dach
Pomimo swojej pasji do zdrowia i dobrego samopoczucia, a także kreatywności, Steph Clair Smith nigdy nie postrzegała siebie jako liderki biznesu.
„Wiele osób patrzyło na mnie z góry i wyznaczało mi górną granicę, dokąd zmierzam w życiu, ponieważ w ich oczach nie byłam inteligentna pod względem akademickim” – powiedziała.
„To mnie ograniczało na naprawdę długi czas… Do dziś się boję… Wciąż próbuję się kształcić taki, jaki jestem – kreatywny, niezbyt akademicki i zorganizowany – to znaczy tak, nadal mogę być liderem biznesu – mam po prostu inną osobowość.
Steph Claire Smith i Laura Henshaw rozpoczęły budowanie swojej firmy w 2015 roku od e-booków i witryny subskrypcyjnej, która udostępniałaby jeden trening i trzy przepisy miesięcznie. Para współpracowała także z firmą tworzącą aplikację fitness Chrisa Hemswortha.
W tym momencie Smith miał już pół miliona obserwujących na Instagramie i zdali sobie sprawę, że nadszedł czas, aby działać sam.
„Z biegiem lat byliśmy coraz bardziej podekscytowani” – powiedział Smith.
„Chcieliśmy być w każdym zakątku firmy”.
Smith wraz z Hinshawem podjęła „najstraszniejsze i największe ryzyko” w swoim życiu w 2018 roku. Zniszczyła sufit, który był na nią narzucony przez te wszystkie lata.
Zachowaj czystość (KIC)
Keep It Cleaner (KIC) powstał w 2018 roku i udostępnia subskrybentom treningi, przepisy i ćwiczenia odnowy biologicznej.
Zaledwie dwa lata później, w 2020 r., społeczność WWiI liczyła ponad 250 000 członków. A oni dopiero zaczynają.
„Naszą misją jest zmiana relacji między ludźmi, dobrego samopoczucia i samych siebie” – wyjaśnił Smith.
„Ale częścią tego jest także pomaganie ludziom w uświadomieniu sobie, że muszą być zadowoleni i że mogą ustalić swój własny zdrowy tryb życia. Możemy jednak być narzędziem, które im w tym pomoże”.
Tym, co wyróżnia WWiI, jest rola społeczności WWiI w kierowaniu niemal każdym aspektem działalności.
„Wiele naszych wartości… zostało stworzonych przez naszą społeczność i reakcje społeczności” – powiedział Smith.
„Jesteśmy aktywni, wspierający, włączający i elastyczni”.
Około 90 procent członków WWiI to Australijczycy, a Smith powiedział, że plan zakłada rozszerzenie rynku najpierw na Wielką Brytanię, gdzie już 150 000 osób „podąża za podróżą do WWiI” i 1000 abonentów aplikacji KIC. Następnie Smith i Henshaw planują zwrócić swoją uwagę na Stany Zjednoczone.
Intuicja: „najpotężniejszy zasób”
Smith i Henshaw stworzyli jedną z najpopularniejszych aplikacji w Australii, mimo że nie mieli żadnego doświadczenia z tą technologią lub mieli niewielkie doświadczenie.
„Bardzo rzadko zdarza się spotkać firmę technologiczną założoną przez dwie osoby, które nie miały doświadczenia w technologii” – przyznał Smith.
Para stwierdziła jednak, że zamiłowanie do nauki pomogło im nawiązać właściwe kontakty i odpowiednie doświadczenie, dzięki którym WWiI stała się tym, czym jest dzisiaj.
„Ciągle wyciągaliśmy rękę, aby pomóc. Pytaliśmy ludzi, angażowaliśmy ludzi, którzy naszym zdaniem mogli mieć wiedzę, której nam brakowało, i którzy pomogli nam zidentyfikować, co jest dobre, a co złe” – powiedział Smith.
Ale ich najpotężniejszy zasób w budowaniu firmy technologicznej? Intuicja, powiedział Smith.
„Trzeba tylko wierzyć w siebie, to daje najlepsze rezultaty w pracy” – powiedziała.
„Jeśli jest ktoś, kto ma wrażenie, że nie pasujesz do bycia przedsiębiorcą lub liderem biznesu z powodu czegoś, co ktoś ci kiedyś powiedział… tak właśnie powinno być. Po prostu to wiedz. może się to zdarzyć.”
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort