Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Nowa definicja zdrowia i dobrego samopoczucia ze Stevem Clare Smithem, współzałożycielem Keep It Cleaner

Nowa definicja zdrowia i dobrego samopoczucia ze Stevem Clare Smithem, współzałożycielem Keep It Cleaner

Za każdym razem, gdy Steph Claire Smith patrzy w lustro, próbuje przypomnieć sobie siebie, gdy była młoda.

„Kiedy myślę o małej Steph, wydaje mi się, że nie przejmowała się niczym ani tym, co ktoś mógłby pomyśleć” – powiedziała Smith.

„Byłam bardzo pewna siebie, bardzo gadatliwa i bardzo dobrze czułam się z tym, kim jestem.

„Nauczyłam się nienawidzić swojego ciała… kiedy ktoś mi powiedział, że brakuje mi (pewnych cech)”.

W zeszłym tygodniu przemawiając na konferencji Women in Focus zorganizowanej przez Commonwealth Bank w Byron Bay Smith, współzałożycielka globalnej aplikacji fitness i dobrego samopoczucia Zachowaj czystość (KIC)Opowiadała, jak jej osobista podróż mająca na celu zdefiniowanie na nowo zdrowia doprowadziła ją do miejsca, w którym jest teraz: pomagania innym także w przedefiniowaniu ich zdrowia.

Steve Clair Smith, współzałożyciel Keep It Cleaner. Źródło: zapewnione

„Myślę, że każdy może utożsamić się z tym uczuciem bycia swoim najgorszym wrogiem, kiedy patrzy w lustro. Niestety, w naturalny sposób zmierzamy… (by się denerwować) na siebie” – powiedział Smith.

„Ale często musimy sobie przypominać, że bycie cheerleaderką dla siebie jest bardzo ważne”.

Znajdź swoją pasję i cel

Steph Claire Smith ma 1,5 miliona obserwujących na Instagramie, nie wspominając o tysiącach subskrybentów aplikacji KIC, którą założyła wraz ze swoją partnerką biznesową i najlepszą przyjaciółką, Laurą Henshaw.

Jednak jej pozytywne i wzmacniające przesłania są dalekie od tego sprzed dziesięciu lat, kiedy po ukończeniu szkoły średniej rozpoczynała karierę modelki. To było w 2013 roku, kiedy poznała Henshawa podczas Tygodnia Mody w Melbourne.

„Czuliśmy się bardzo zagubieni – w sobie i w naszych ciałach” – powiedziała Smith.

„Związek, jaki mieliśmy z jedzeniem i ćwiczeniami był okropny. Popadłem w przejadanie się i ograniczanie się do jedzenia, które zawsze kochałem i lubiłem. Przestałem spotykać się z przyjaciółmi i zakończyłem dzień z mdłościami z powodu poczucia winy z powodu tego, co zjadłem danego dnia.

READ  iPhone SE 3 kontra Samsung Galaxy A73: kto wygra pojedynek na średnim dystansie między tymi dwoma obszarami?

Zarówno Smith, jak i Henshaw wyjechali za granicę, aby rozpocząć karierę modelki, ale wrócili do Australii w podobnym czasie i z podobnym nastawieniem – oboje toczyli wojnę ze swoimi ciałami, wojnę, której najwyraźniej nie byli w stanie wygrać.

Dziesięć lat temu Smith powiedział, że branża fitness w mediach społecznościowych wprowadziła fitness w ideę wyglądu w określony sposób i narzuciła toksyczne i niezdrowe diety.

„Nie było żadnych podstaw, po prostu gotowano prawdziwe jedzenie i czerpano z niego radość, martwiąc się raczej o składniki odżywcze i składniki, a nie o liczby” – powiedział Smith.

Ostatecznie osobiste doświadczenia Smitha i Henshawa z tą kulturą zapoczątkowały pomysł na ich pracę.

Dach

Pomimo swojej pasji do zdrowia i dobrego samopoczucia, a także kreatywności, Steph Clair Smith nigdy nie postrzegała siebie jako liderki biznesu.

„Wiele osób patrzyło na mnie z góry i wyznaczało mi górną granicę, dokąd zmierzam w życiu, ponieważ w ich oczach nie byłam inteligentna pod względem akademickim” – powiedziała.

„To mnie ograniczało na naprawdę długi czas… Do dziś się boję… Wciąż próbuję się kształcić taki, jaki jestem – kreatywny, niezbyt akademicki i zorganizowany – to znaczy tak, nadal mogę być liderem biznesu – mam po prostu inną osobowość.

Steph Claire Smith i Laura Henshaw rozpoczęły budowanie swojej firmy w 2015 roku od e-booków i witryny subskrypcyjnej, która udostępniałaby jeden trening i trzy przepisy miesięcznie. Para współpracowała także z firmą tworzącą aplikację fitness Chrisa Hemswortha.

W tym momencie Smith miał już pół miliona obserwujących na Instagramie i zdali sobie sprawę, że nadszedł czas, aby działać sam.

„Z biegiem lat byliśmy coraz bardziej podekscytowani” – powiedział Smith.

„Chcieliśmy być w każdym zakątku firmy”.

Smith wraz z Hinshawem podjęła „najstraszniejsze i największe ryzyko” w swoim życiu w 2018 roku. Zniszczyła sufit, który był na nią narzucony przez te wszystkie lata.

READ  Zespół twórców horrorów Konami i Bloober współpracuje przy nowych projektach

Zachowaj czystość (KIC)

Keep It Cleaner (KIC) powstał w 2018 roku i udostępnia subskrybentom treningi, przepisy i ćwiczenia odnowy biologicznej.

Zaledwie dwa lata później, w 2020 r., społeczność WWiI liczyła ponad 250 000 członków. A oni dopiero zaczynają.

„Naszą misją jest zmiana relacji między ludźmi, dobrego samopoczucia i samych siebie” – wyjaśnił Smith.

„Ale częścią tego jest także pomaganie ludziom w uświadomieniu sobie, że muszą być zadowoleni i że mogą ustalić swój własny zdrowy tryb życia. Możemy jednak być narzędziem, które im w tym pomoże”.

Tym, co wyróżnia WWiI, jest rola społeczności WWiI w kierowaniu niemal każdym aspektem działalności.

„Wiele naszych wartości… zostało stworzonych przez naszą społeczność i reakcje społeczności” – powiedział Smith.

„Jesteśmy aktywni, wspierający, włączający i elastyczni”.

Około 90 procent członków WWiI to Australijczycy, a Smith powiedział, że plan zakłada rozszerzenie rynku najpierw na Wielką Brytanię, gdzie już 150 000 osób „podąża za podróżą do WWiI” i 1000 abonentów aplikacji KIC. Następnie Smith i Henshaw planują zwrócić swoją uwagę na Stany Zjednoczone.

Intuicja: „najpotężniejszy zasób”

Smith i Henshaw stworzyli jedną z najpopularniejszych aplikacji w Australii, mimo że nie mieli żadnego doświadczenia z tą technologią lub mieli niewielkie doświadczenie.

„Bardzo rzadko zdarza się spotkać firmę technologiczną założoną przez dwie osoby, które nie miały doświadczenia w technologii” – przyznał Smith.

Para stwierdziła jednak, że zamiłowanie do nauki pomogło im nawiązać właściwe kontakty i odpowiednie doświadczenie, dzięki którym WWiI stała się tym, czym jest dzisiaj.

„Ciągle wyciągaliśmy rękę, aby pomóc. Pytaliśmy ludzi, angażowaliśmy ludzi, którzy naszym zdaniem mogli mieć wiedzę, której nam brakowało, i którzy pomogli nam zidentyfikować, co jest dobre, a co złe” – powiedział Smith.

Ale ich najpotężniejszy zasób w budowaniu firmy technologicznej? Intuicja, powiedział Smith.

READ  The Last Of Us Part II Remastered ukaże się na PS5 w przyszłym roku

„Trzeba tylko wierzyć w siebie, to daje najlepsze rezultaty w pracy” – powiedziała.

„Jeśli jest ktoś, kto ma wrażenie, że nie pasujesz do bycia przedsiębiorcą lub liderem biznesu z powodu czegoś, co ktoś ci kiedyś powiedział… tak właśnie powinno być. Po prostu to wiedz. może się to zdarzyć.”