Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Nowa odsłona klasyki BMW Heritage — magazyn Road Rider

Nowa odsłona klasyki BMW Heritage — magazyn Road Rider

Zostały zaprojektowane z okazji 90. rocznicy BMW, ale nadal są z nami podczas 100. rocznicy… Modele BMW Heritage stanowią obecnie ważną część oferty firmy Motorrad.

Sieć P90531542_highRes_r-12-ninet-11-2023

Na rok 2024 BMW oferuje R 12 nineT – unowocześnioną wersję znanego roadstera – oraz R 12 jako „klasyczny cruiser”.

Oto informacja z komunikatu prasowego…

„Dzięki nowemu BMW R 12 nineT w wersji Classic Roadster i R 12 w wersji Classic Cruiser płynnie kontynuujemy to, co rozpoczęliśmy w 2013 roku wraz z R nineT. W szczególności dzięki nowej koncepcji ramy osiągnęliśmy jeszcze bardziej klasyczny i czysty design. Silnik typu bokser zapewnia pewny nacisk. Chłodzony powietrzem i olejem nowy airbox, mający swoje korzenie w legendarnym bokserze HP 2 Sport z 2007 r., zapewnia pewny pchnięcie. Dzięki promieniowo rozmieszczonym czterem zaworom jest to jedna z absolutnych ikon silników BMW Josef Miric, szef serii BMW Motorrad Boxer Cooled W powietrzu Nowe BMW R 12 nineT i R 12: klasyczny roadster do dynamicznej jazdy po wiejskich drogach oraz klasyczny cruiser do cichej i komfortowej jazdy na rowerze.

Sieć P90532608_highRes_r-12-ninet

Wraz z R nineT firma BMW Motorrad wprowadziła w 2013 roku coś więcej niż tylko klasycznego roadstera. Od samego początku łączył klasyczny design motocykla z nowoczesną technologią, doskonałym wykonaniem i różnorodnymi możliwościami dostosowywania. Wkrótce potem R nineT został wzbogacony o atrakcyjne pochodne, dając początek kompletnej rodzinie modeli dla dziedzictwa świata BMW Motorrad.

Dlatego w przypadku nowego BMW R 12 nineT wiodącą zasadą podczas projektowania był „duch NineT”, którego celem było płynne podążanie śladami udanego R nineT i podążanie do przodu dzięki wzorowemu wyglądowi, ponadczasowości i wysokiej jakości . Atrybuty personalizacji. Podczas gdy nowy R 12 nineT jako klasyczny roadster ma na celu wywierać eleganckie wrażenie w środowisku miejskim, a także zapewniać dynamiczną przyjemność z jazdy na krętych wiejskich drogach, nowe BMW R 12 występuje pod hasłem „Duch łatwości”, które doskonale ucieleśnia klasykę samochód. . Fajny i wygodny cruiser rowerowy.

READ  iOS 15 jest teraz wydany – oto jak zmienić iPhone'a

Duża swoboda wyboru, jeśli chodzi o projekt, różnorodność szablonów i personalizację.
Nowe BMW R 12 nineT i R 12 to klasyczne roadstery i cruisery, które łączą autentyczny, mocny charakter silnika typu bokser i język projektowania tradycyjnych epok motocykli z innowacyjną technologią i modułową koncepcją, która oferuje kierowcy maksymalne możliwości dostosowania. Minimalizm i dbałość o szczegóły były kluczowymi priorytetami przy opracowywaniu projektu, co zaowocowało silnym emocjonalnym urokiem. Autentyczny, mocny silnik typu bokser z przeprojektowaną skrzynią powietrzną i tylnym tłumikiem o podwójnym przepływie.

Internet P90532610_highRes_r-12

Od 100 lat dwucylindrowy silnik typu bokser i zastosowanie napędu wału napędowego są synonimem motocykli BMW. Zgodnie z tym dziedzictwem nowe modele BMW R 12 nineT i R 12, zaprezentowane z okazji 100-lecia BMW Motorrad, po niedawnej premierze nowego BMW R 1300 GS, podkreślają tę charakterystyczną konfigurację układu napędowego. Chłodzony powietrzem/olejem silnik typu bokser o pojemności 1170 cm3, znany już z wielu modeli BMW Motorrad, rozwija moc 80 kW (109 KM) przy 7000 obr./min w R 12 nineT i 70 kW (95 KM) przy 6500 obr./min w R 12. W ramach całkowitego przeprojektowania nadwozia nowe modele R 12 są również wyposażone w nowy airbox. Jest on teraz w pełni zintegrowany pod siedzeniem. Zamontowany po lewej stronie układ wydechowy „Twin Pipe” z dwoma tylnymi tłumikami o konstrukcji odwróconego stożka zaspokaja zapotrzebowanie na klasycznego sportowego roadstera i cruisera.

Nowa stalowa rama przestrzenna do jednoczęściowego mostu rurowego z przykręcaną ramą tylną.
Centralnym elementem nowych modeli BMW R 12 jest nowo opracowana stalowa rama przestrzenna mostu rurowego. Rama ta różni się od poprzedniej serii R nineT, która posiadała przednią i tylną ramę główną. W rezultacie nowa rama eliminuje potrzebę wcześniejszych instalacji, zmniejszając wagę i nadając nowym modelom R 12 czystszy, bardziej klasyczny wygląd. Rama tylna, również wykonana z rur stalowych, jest przykręcona do ramy głównej. Nowe klasyczne instrumenty okrągłe plus gniazdo USB-C i gniazdo 12V w wyposażeniu standardowym. Wyświetlacz cyfrowy jest dostępny jako opcjonalne, gotowe do użycia wyposażenie.

READ  9 rzeczy, których powinieneś używać

Web P90532603_highRes_r-12-Spine

Nowy R 12 nineT jest wyposażony w dwa okrągłe, analogowe wskaźniki prędkości i obrotów, port USB-C po lewej stronie i gniazdo 12 V po prawej stronie do podłączenia wbudowanej sieci. Okrągłe przyrządy w dalszym ciągu umożliwiają personalizację poprzez komunikację za pośrednictwem magistrali LIN oraz oddzielne moduły sterujące i wyświetlające. Standardowe wyposażenie nowego R 12 ogranicza się do prędkościomierza, ale obrotomierz można ulepszyć, korzystając z oryginalnych akcesoriów motocyklowych BMW.

Dostępne jako roadstery i cruisery, nowe R 12 nineT i R 12 charakteryzują się klasycznym designem i wzorową ergonomią. W R 12 nineT aluminiowy zbiornik paliwa z polerowanymi i przezroczystymi panelami bocznymi, siedziskiem i tylnym pochyleniem tworzą wysoką, dynamiczną linię. Głównym powodem poprawy ergonomii w porównaniu do poprzedniego modelu jest krótszy i węższy o 30 mm zbiornik paliwa w tylnej części. Kierowca znajduje się bliżej kierownicy, ma lepszy kontakt z kolanami i ogólnie zajmuje pozycję siedzącą bardziej przodem do kierunku jazdy. W nowym BMW R 12 stalowy zbiornik, przypominający tzw. „zbiorniki tostera” w modelach BMW /5 z lat 70., podkreśla typowy język projektowania cruiserów w klasycznym kształcie łzy i tworzy opadającą linię ze standardem pojedyncze siedzenie i zakrzywiona, nisko osadzona osłona tylnego koła. Harmonijnie uzupełniają je duże 19-calowe koło przednie i małe 16-calowe koło tylne. Klasyczny design cruisera znajduje również odzwierciedlenie w wygodnej pozycji siedzenia dzięki niskiej wysokości siedziska i szerokiej kierownicy. Trzy atrakcyjne opcje malowania, aby stworzyć stylowy wygląd, taki jak Classic Roadster i Classic Cruiser. Każde BMW R 12 nineT i R 12 jest dostępne w trzech atrakcyjnych wersjach kolorystycznych.

Sieć P90531554_highRes_r-12-ninet-11-2023

R 12 nineT: lakier bazowy w kolorze Black Metallic. Dodatkowy kolor: metaliczny zielony San Remo. Opcja 719 „Aluminium” ze szczotkowanego aluminium/twarda farba w kolorze Midnight Black. R12: Lakier bazowy w kolorze Storm Black Metallic. Dodatkowy kolor: metaliczny czerwony awenturyn. Opcja 719 „Thorium” w kolorze Avus Silver Metallic.

Najważniejsze cechy nowego BMW R 12 nineT i R 12:
• Czysty, klasyczny design jako roadstera i cruisera.
• Dwucylindrowy silnik typu bokser chłodzony powietrzem/olejem.
• Wykonanie z dużą dbałością o szczegóły.
• Zaprojektowany do personalizacji.
• R 12 nineT o mocy 80 kW (109 KM) przy 7000 obr./min i 115 Nm przy 6500 obr./min.
• R 12 o mocy 70 kW (95 KM) przy 6500 obr./min i 110 Nm przy 6000 obr./min.
• Lewy układ wydechowy z podwójnymi tłumikami i końcówkami w kształcie stożka.
• Nowa skrzynia powietrzna, teraz zintegrowana pod siedzeniem.
• Jednoczęściowa rurowa rama przestrzenna z przykręcaną ramą tylną.
• Odwrócony widelec teleskopowy z przodu i wahacz Paralever z tylnym amortyzatorem są teraz ustawione pod kątem ze zmodyfikowanym systemem tłumienia zależnym od skoku. Widelec teleskopowy USD w modelu R 12 nineT jest w pełni regulowany.
• Promieniowo zamontowane 4-tłoczkowe zaciski hamulcowe typu monoblok, elastyczne stalowe przewody hamulcowe i pływające tarcze hamulcowe o średnicy 310 mm.
• Mocny układ hamulcowy w połączeniu z BMW Motorrad ABS Pro zapewniający bezpieczne hamowanie nawet podczas pokonywania zakrętów.
• Dedykowane opcje personalizacji są dostępne w ramach oryginalnych akcesoriów BMW Motorrad, znanych ze swojej wyjątkowej jakości.
• Standardowe tryby jazdy „Rain”, „Road” i „Dynamic” w R 12 nineT oraz „Roll” i „Rock” w R 12.
• DTC (Dynamic Traction Control) i kontrola momentu obrotowego silnika w standardzie.
• Nowe klasyczne narzędzia okrągłe oraz gniazdo USB-C i 12V. Wyświetlacz cyfrowy jest dostępny jako opcjonalne, gotowe do użycia wyposażenie.
• Mocne oświetlenie LED w standardzie i adaptowalny reflektor Pro jako opcjonalne, gotowe do użycia wyposażenie.
• Napęd bezkluczykowy w standardzie.
• Trzy atrakcyjne opcje lakieru umożliwiające uzyskanie stylowego wyglądu, przypominającego Classic Roadster i Classic Cruiser.
• Dedykowana gama fabrycznego wyposażenia opcjonalnego jest dostępna w ramach oryginalnych akcesoriów BMW Motorrad, znanych ze swojej wyjątkowej jakości.

READ  Blizzard twierdzi, że gracze Overwatch 2 powinni spodziewać się wielosezonowej przerwy między misjami fabularnymi

Internet P90532606_highRes_r-12-design-specials