Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Noworoczne pióra mowy prezesa Square Enix Wszystko o NFT, grach Blockchain, Metaverse i nie tylko

Prezes Square Enix, Yosuke Matsuda, rozpoczął 2022 rok, pisząc list noworoczny, skupiający się na rosnącym skupieniu firm na NFT, grach w blockchain i metaverse.

Matsuda zaczął wiadomość Życząc wszystkim szczęśliwego Nowego Roku i mówiąc, że metaverse był „gorącym tematem w 2021 roku, inspirując ożywioną globalną dyskusję najpierw o tym, czym jest metaverse, a następnie o tym, jakie oferuje możliwości biznesowe”.

wtedy zauważ Zmień nazwę Facebooka na Meta I jak to był tylko jeden z „dowodów na to, że koncepcja nie jest tylko modnym hasłem, ale pozostanie na zawsze” i że to zainteresowanie sprawiło, że rok 2021 został nazwany „Rokiem Metaverse”.

Dzięki postępom w „technologii rozszerzonej rzeczywistości (XR), rosnącej popularności chmury i 5G, bardziej złożonej technologii blockchain i innym postępom technologicznym, które pojawiły się w różnych dziedzinach w ciągu ostatnich kilku lat”, Matsuda uważa, że ​​metaverse „ prawdopodobnie w 2022 r. nastąpi znaczące przejście na scenę biznesową, wraz z pojawieniem się szerokiej gamy usług”.

„Ponieważ ta abstrakcyjna koncepcja zaczyna się materializować w postaci oferty produktów i usług, mam nadzieję, że przyniesie ona zmiany, które będą miały większy wpływ również na naszą działalność” – powiedział Matsuda.

Kolejnym tematem dyskusji były NFT, czyli tokeny niewymienne, a Matsuda zaczął od stwierdzenia, że ​​„2021 to nie tylko „Metaverse: rok pierwszy”, ale także „NFT: rok pierwszy”, ponieważ był to rok, w którym NFT spotkały się z ogromnym entuzjazmem dzięki szybko rozwijającej się bazie użytkowników”.

Chociaż Matsuda zgodził się tam, że były „tu i ówdzie niefortunne przykłady szaleńczego handlu cyfrowymi towarami opartymi na technologii NFT o nieco spekulacyjnym wydźwięku, niezależnie od zaobserwowanej wartości dostarczonej treści”, uważa, że ​​statek sam się poprawi z czasem.

„Oczywiście nie jest to idealna sytuacja, ale spodziewam się, że w końcu zobaczę odpowiednią liczbę transakcji na dobra cyfrowe, ponieważ stają się one bardziej popularne wśród ogółu społeczeństwa, z wartością każdej dostępnej treści skorygowaną o jej prawdziwą szacunkową wartość, i szukam żeby się zaznajomili” – powiedział Matsuda. Jak handel fizycznymi dobrami.

READ  Sony zawiesza sprzedaż PlayStation w Rosji z powodu inwazji na Ukrainę

O tym, w jaki sposób odnosi się to do Square Enix, Matsuda powtórzył, że w maju 2020 r. firma stojąca za nadchodzącą serią Final Fantasy, Forspoken i innymi, zidentyfikowała „sztuczną inteligencję, chmurę i gry blockchain jako nowe obszary, na których powinniśmy skoncentrować nasze inwestycje i byliśmy wtedy odważni w działaniach badawczo-rozwojowych i inwestycjach w tych obszarach.”

W przypadku sztucznej inteligencji skupiono się „głównie na przetwarzaniu języka naturalnego, modelach globalnych i technologii symulacji”.

„Te wysiłki pomogą nam rozwijać gry, które udostępniamy światu, i poprawić ich ogólną jakość, ale to nie wszystko” – wyjaśnił Matsuda. „Dzięki integracji wyników tych prac badawczo-rozwojowych w wirtualnych awatarach i w innych miejscach planujemy zastosować je do różnych treści i zapewnić powiązaną technologię innym firmom, aby wykorzystać te działania badawczo-rozwojowe w całym naszym biznesie związanym z rozrywką cyfrową”.

Jeśli chodzi o chmurę, Square Enix bada tę technologię z „dwóch głównych perspektyw: jedna to wykorzystanie technologii chmury do dystrybucji treści, a druga to tworzenie treści, które wprowadzają klientów w nowe formy ekscytacji, które umożliwiają funkcje chmury”.

Na koniec omówiono gry oparte na blockchain, które różnią się od tradycyjnych gier, które mają „jednokierunkowy przepływ, w którym twórcy tacy jak my zapewniają grę dla konsumentów, którzy w nią grają”.

„Z kolei gry blockchain, które pojawiły się od samego początku i właśnie wkraczają w fazę wzrostu, są zbudowane na fundamencie gospodarki tokenów, a zatem mają potencjał, aby umożliwić rozwój samowystarczalnych gier” powiedział Matsuda. „Najbardziej sprzyjającym motorem wzrostu samowystarczalnych gier jest różnorodność, zarówno pod względem sposobu interakcji ludzi z interaktywnymi treściami, takimi jak gry, jak i ich motywacji do tego. Postępy w gospodarkach tokenów prawdopodobnie dodadzą dalszego impulsu temu trendowi dywersyfikacji Spójrz na koncepcję „zagraj, aby wygrać”, co tak bardzo podnieca ludzi, jest tego doskonałym przykładem.

READ  Chevrolet Corvette ZR1 2025: najlepszy jak dotąd wygląd specjalnego toru z podwójnym turbodoładowaniem

Chociaż przyznaje, że ci gracze, którzy „grają dla przyjemności” i „obecnie stanowią większość”, mają „zastrzeżenia wobec tych nowych trendów”, zwraca również uwagę, że jest jeszcze jedna strona tej monety – gracze, którzy „grają, aby przyczynić się” – i to warte poznania.

„Myślę jednak, że będzie pewna liczba ludzi, którzy będą motywowani „graniem, aby przyczynić się”, co mam na myśli, pomagając uczynić grę bardziej ekscytującą” – powiedział Matsuda. „Tradycyjne gry nie dostarczyły żadnej widocznej zachęty dla tej ostatniej grupy ludzi, którzy są sztywno motywowani niespójnymi uczuciami osobistymi, takimi jak dobra wola i duch wolontariatu.

„Fakt ten nie różni się od ograniczeń obecnych treści generowanych przez użytkowników (UGC). UGC powstało wyłącznie z powodu chęci wyrażania siebie przez osoby, a nie dlatego, że istniała jakaś wyraźna zachęta do nagradzania ich za ich twórcze wysiłki. Widzę to jako jeden z powodów, dla których ludzie nie mają tylu ważnych, zmieniających grę i generowanych przez użytkowników treści, jak można by się spodziewać”.

Wraz z postępem w gospodarkach symbolicznych, mówi Matsuda, „użytkownicy otrzymają wyraźne zachęty, co nie tylko doprowadzi do większej spójności ich motywacji, ale także stworzy namacalny pozytywny kierunek dla ich twórczych wysiłków”.

„Myślę, że doprowadzi to do tego, że więcej osób poświęci się takim wysiłkom i zwiększy potencjał gier w ekscytujący sposób”, mówi Matsuda. „Od zabawy przez zarabianie po wkład, różne motywacje zainspirują ludzi do angażowania się w gry i łączenia się ze sobą. To tokeny oparte na blockchainie, które to umożliwią.”

Wszystko to i wiele więcej sprawiło, że Matsuda powiedział, że ten ekosystem „jest sercem tego, co nazywam „zdecentralizowanymi grami” i ma nadzieję, że stanie się to w przyszłości głównym trendem w grach.

READ  Nowe pralki ezDispense firmy LG obiecują wyeliminować zgadywanie podczas prania

„Projektując opłacalne gospodarki tokenów w naszych grach, umożliwimy rozwój samowystarczalnych gier. To właśnie ten rodzaj ekosystemu jest sercem tego, co nazywam „zdecentralizowanymi grami” i mam nadzieję, że tak się stanie. poważny problem” – powiedział Matsuda. „Jeśli odniesiemy się do jednokierunkowej relacji, w której gracze i dostawcy gier są powiązani z grami, które są produktami końcowymi, jako„ scentralizowane ”, aby porównać je ze zdecentralizowanymi grami, wówczas włączenie zdecentralizowanych gier do naszego portfolio, a także gier scentralizowanych będzie główny temat strategiczny dla nas począwszy od 2022 roku.

„Podstawowe technologie i elementy umożliwiające granie w blockchain są już na miejscu, a w ciągu ostatnich kilku lat nastąpił wzrost umiejętności społecznych i akceptacji aktywów kryptograficznych. Będziemy uważnie obserwować zmiany społeczne w tym obszarze, słuchając wielu grupy użytkowników, które je agregują i zwiększają nasze wysiłki na rzecz odpowiedniego rozwoju firm. Dlatego skupiamy się na możliwości uwolnienia naszych tokenów w przyszłości.

Podsumowując, Matsuda wierzy, że w kontekście zmieniającego się stylu życia i nauki Square Enix, jak żyć i pracować podczas trwającej pandemii COVID-19, „Nowe technologie i koncepcje, o których mówiła, oraz zmiany, które wnoszą do naszego środowiska biznesowego, zapewnią nam wiele możliwości wzbogacenia życia ludzi poprzez rozrywkę cyfrową, która jest sercem naszej działalności”.

„Jednocześnie oznacza to, że jesteśmy świadkami początków dalszych kroków naprzód dla naszej firmy” – podsumował Matsuda. „Jesteśmy zaangażowani w tworzenie, rozwijanie i dostarczanie światowej klasy treści i przyczynimy się do szczęścia społeczności i jej mieszkańców, zapewniając nowe formy ekscytacji. Życzę wszystkiego najlepszego w 2022 roku”.

Masz dla nas wskazówkę? Chcesz omówić potencjalną historię? Wyślij e-mail na adres [email protected].

Adam Pankhurst jest autorem wiadomości dla IGN. Możesz śledzić go na Twitterze Umieść tweeta i dalej Skurcz.