Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

NVIDIA działa poniżej 60 klatek na sekundę w GeForce Now, płacąc członkom „priorytetowym”

Usługa gier w chmurze NVIDIA GeForce NOW jest wielopoziomowa, oferując bezpłatną warstwę „Basic Rig”, podczas gdy warstwa „Priority” zapewnia 1 miesiąc i 6 miesięcy dostępu do „Premium Rigs” z „RTX ON”. NVIDIA twierdzi, że otrzymujesz „priorytetowy dostęp do serwerów gier” z „do 1080p do 60 fps”.

Zobacz galerię – 2 zdjęcia

Cóż, to „do 60 fps” jest w centrum tej sprawy, a niektórzy gracze zauważają, że GeForce NOW w kategorii priorytetów stawia określone gry przy 50 fps, a nawet coś takiego jak Cyberpunk 2077 do 45 fps.

Post na Reddicie zawierał prośbę o wsparcie klienta od firmy NVIDIA w związku z członkostwem w GeForce NOW, dotyczącą Strażników Galaktyki ustawionej na 50 klatek na sekundę, menu zablokowane. NVIDIA powiedziała, że ​​było to celowe, a nVIDIA stwierdziła, że ​​jest to „maksymalnie 50 klatek na sekundę, więc nie jest to błąd”. Cyberpunk 2077, jak opisuje wsparcie NVIDIA, jest „ograniczony do określonej liczby klatek na sekundę”, zauważając, że Cyberpunk 2077 jest ograniczony do 45 klatek na sekundę.

NVIDIA działa poniżej 60 FPS w usłudze GeForce NOW, płacąc członkom

Od tego czasu NVIDIA zajęła się sztuczkami FPS w GeForce NOW: “Dla naszych priorytetowych członków maksymalna wyświetlana liczba klatek na sekundę jest zwykle ustawiona na 60 lub więcej w przypadku większości z ponad 1100 gier, które do tej pory stworzyliśmy. Jest kilka wyjątków, które według nas nie działają wystarczająco dobrze przy 60 klatkach na sekundę na procesorach graficznych używanych przez członków priorytetowych. Nie można więc ominąć domyślnego OPS tych gier intensywnie korzystających z grafiki. Ma to na celu zapewnienie, że wszyscy członkowie Priority zarządzają spójnym, wysokiej jakości doświadczeniem. Jednak strumieniujemy te gry w 60 klatkach na sekundę”.