Źródło: Nathan Dumlao za pośrednictwem Unsplash
W przyszłym miesiącu Google rozpocznie testowanie funkcji Tracking Protection, która ogranicza śledzenie w wielu witrynach poprzez domyślne ograniczenie dostępu witryny do plików cookie innych firm.
Ta funkcja zostanie wdrożona 4 stycznia u 1% użytkowników przeglądarki Chrome na całym świecie, co będzie kamieniem milowym dla Google Inicjatywa Ochrony Prywatności Wycofanie plików cookie stron trzecich w drugiej połowie 2024 r., pod warunkiem że brytyjski Urząd ds. Konkurencji i Rynków rozwiąże wszelkie pozostałe wątpliwości dotyczące konkurencji.
Cyfrowy gigant powiedział w Post na blogu Anthony Chavez, wiceprezes Google ds. prywatności, napisał, że uczestnicy programu ochrony przed śledzeniem są wybierani losowo.
„Jeśli wybrano opcję ochrony przed śledzeniem, zobaczysz powiadomienie. I to wszystko! Podczas przeglądania Internetu pliki cookie stron trzecich będą domyślnie ograniczone, co ograniczy możliwość śledzenia Cię w różnych witrynach internetowych” – powiedział Chavez. .
„Jeśli witryna nie działa bez plików cookie innych firm, a Chrome zauważy, że masz problemy – na przykład po wielokrotnym odświeżeniu strony – poprosimy Cię o możliwość tymczasowego ponownego włączenia plików cookie innych firm dla tej witryny za pomocą ikony oka po prawej stronie paska adresu.”
Chavez powiedział, że Google zapewni firmom „narzędzia umożliwiające osiągnięcie sukcesu w Internecie”, dzięki czemu wysokiej jakości treści będą swobodnie dostępne – niezależnie od tego, czy będą to artykuły prasowe, filmy, informacje edukacyjne, witryny społecznościowe czy inne formy treści internetowych.
W marcu ubiegłego roku przeprowadzony przez Google test reklam opartych na zainteresowaniach, w których opierały się one na zestawie sygnałów chroniących prywatność, dał obiecujące wyniki.
Nieco ponad miesiąc temu GroupM ogłosiło globalny program gotowości na pliki cookie we współpracy z Google Chrome, skupiający klientów GroupM w celu przyspieszenia zrozumienia i wykorzystania interfejsów API Google Privacy Sandbox w reklamach.
Czy masz coś do powiedzenia na ten temat? Podziel się swoimi opiniami w sekcji komentarzy poniżej. Jeśli masz jakieś wiadomości lub wskazówki, napisz do nas na adres [email protected]
Zapisz się na newsletter AdNews, polub nas Facebook Lub śledź nas dalej Świergot Za dzielenie się historiami i kampaniami przez cały dzień.
„Chcę być miłośnikiem telewizji. Certyfikowany entuzjasta popkultury. Stypendysta Twittera. Student amator.”
More Stories
TRUE NORTH uruchomiła nową platformę marki „Life's Different After” w ramach kampanii Today the Brave
Pomiar mowy ciała Wiadomości o Mirażu
W trakcie testu | Rower Giant Revolt 2025 ma dodatkowe schowki w dolnej rurze i twierdzi, że zapewnia większy komfort