Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

Toyota prezentuje w Japonii nowego Crown Sport PHEV

Toyota prezentuje w Japonii nowego Crown Sport PHEV

Toyota City, Japonia, 19 grudnia 2023 r. – Toyota Motor Corporation ogłosiła, że ​​dzisiaj rozpocznie sprzedaż całkowicie nowego modelu hybrydowego pojazdu elektrycznego typu plug-in (PHEV) marki Crown Sport w Japonii.

Nowy model w gamie Crown, model Sport PHEV, został zaprojektowany z myślą o zwiększeniu przyjemności i sportowych wrażeń z jazdy. Zachowując piękny, współgrający ze zmysłami design, model Sport PHEV zapewnia kierowcom sportowe wrażenia, które obejmują ekskluzywne wyposażenie, które pozwala kierowcy w pełni doświadczyć przyjemności z jazdy. Co więcej, PHEV, wyposażony w akumulator litowo-jonowy o dużej pojemności, oferuje zasięg w trybie BEV odpowiedni do codziennego użytku, łącząc w ten sposób przyjemność z jazdy z doskonałą ekologicznością.

Oprócz modeli Crown Crossover HEV, Sport HEV, Sedan HEV i FCEV, a także zupełnie nowego Sports PHEV, Toyota oferuje klientom istotny wybór, kontynuując drogę do dekarbonizacji. W przyszłości Toyota zamierza kontynuować swoje wielościeżkowe podejście, promować powszechne przyjęcie pojazdów elektrycznych poprzez rozszerzanie swojej oferty, aby sprostać różnorodnym potrzebom, a także przyczyniać się do osiągnięcia społeczeństwa neutralnego pod względem emisji dwutlenku węgla.

Zarys pojazdu

  1. Charakterystyczne przyjemne wrażenia z jazdy PHEV

Równoległy układ hybrydowy serii 2,5L

  • Wyposażony w silnik napędowy o dużej intensywności, sportowy pojazd PHEV osiąga maksymalną moc systemu*1 Dzięki mocy 225 kW (306 KM) przy pełnym wykorzystaniu silnika osiąga płynne i mocne przyspieszenie.
  • Pod podłogą pośrodku samochodu umieszczono akumulator litowo-jonowy o dużej pojemności. Zapewnia zasięg w trybie BEV odpowiedni do codziennego użytku, bez uszczerbku dla przestrzeni wewnętrznej, umożliwiając pracę w trybie BEV w większości codziennych sytuacji na drodze. W pełni naładowany akumulator zapewnia zasięg w trybie BEV do 90 km*2 Zużycie paliwa w trybie hybrydowym wynosi 20,3 km/l*3. Przy zbiorniku paliwa o pojemności 55 litrów PHEV może przejechać 1200 km lub więcej*4.

Technologie o wysokiej wydajności

  • Dzięki elektrycznemu napędowi na wszystkie koła E-Four moc wytwarzana przez system hybrydowy typu plug-in jest w pełni rozdzielana na wszystkie cztery koła. Oprócz osiągnięcia doskonałej stabilności jazdy, poprawiło również poczucie stabilności nawet podczas pokonywania zakrętów lub jazdy w śniegu lub deszczu.
  • Crown Sport PHEV bazuje na modelu Sport Z HEV, ale posiada dodatkowe wzmocnienia tunelu podłogowego, aby zapewnić optymalną równowagę sztywności nadwozia. Poprawiono także siłę tarcia i charakterystykę tłumienia przednich i tylnych amortyzatorów. Dodatkowo, niezależnie kontrolując siłę tłumienia amortyzatorów każdego koła w reakcji na stan nawierzchni i działania kierowcy, adaptacyjne zawieszenie zmienne (AVS)*5 System zapewnia płynną, równą i osadzoną jazdę.
  • Łopatki zmiany biegów umożliwiają kierowcy płynną zmianę biegów przy minimalnych ruchach rąk.
  • Przednie koła są wyposażone w 20-calowe wentylowane hamulce tarczowe, których siłę hamowania zapewniają ekskluzywne 20-calowe aluminiowe, sześciotłoczkowe zaciski offsetowe. Przednie i tylne zaciski hamulcowe są pomalowane na czerwono, co zapewnia układ hamulcowy łączący lepszą skuteczność hamowania ze sportowym wyglądem zewnętrznym.
READ  Pierwszy zwiastun Immortality przedstawia „interaktywną trylogię filmową”
*1 Moc systemu zapewnia silnik i akumulator litowo-jonowy (konto Toyota Motor Corporation)
*2 Dystans przejechany w trybie WLTC przy ładowaniu akumulatora. Zgodnie z oceną Ministerstwa Gruntów, Infrastruktury, Transportu i Turystyki. Aktywator uniemożliwi jazdę pojazdem elektrycznym akumulatorowym niezależnie od pozostałej energii akumulatora w danym stanie silnika lub akumulatora napędowego, użytkowaniu klimatyzacji czy stylu jazdy (przekroczenie zalecanej prędkości).
*3 Zgodnie z oceną Ministerstwa Gruntów, Infrastruktury, Transportu i Turystyki. Tryb WLTC (Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Cycle) to uznany na całym świecie cykl testowy oparty na średnich wskaźnikach wykorzystania podczas jazdy miejskiej, podmiejskiej i autostradowej.
*4 Ocena jest obliczana na podstawie wartości oceny MLIT (tryb WLTC). Przykładowo odległość przejechania pojazdu elektrycznego zasilanego akumulatorowo wynosi 90 km + (zużycie paliwa w trybie hybrydowym 20,3 km / pojemność zbiornika paliwa 55 litrów) = 1206 km
*5 Adaptacyjne zawieszenie zmienne

  1. Charakterystyczny komfort PHEV

Wytwarzanie i dostarczanie energii

  • Model Sport PHEV jest wyposażony w tryb „My Room”, który umożliwia użytkownikom korzystanie z klimatyzacji i systemów audio zasilanych z zewnętrznego źródła zasilania po włączeniu wyłącznika zasilania podczas normalnego ładowania. Tworzenie komfortowej przestrzeni wewnętrznej bez konieczności uruchamiania silnika, gdyż ta funkcja zamienia wnętrze samochodu w dodatkowe pomieszczenie, które można wykorzystać do pracy zdalnej, odpoczynku lub innych aktywności.
  • Pojazd jest standardowo wyposażony w funkcję zewnętrznego zasilania o mocy maksymalnie 1500 W (AC 100 V) – przydatną podczas przerw w dostawie prądu i innych sytuacjach awaryjnych, a także podczas zajęć rekreacyjnych na świeżym powietrzu. Oprócz gniazdka elektrycznego umieszczonego w bagażniku i z tyłu konsoli środkowej, model Sport PHEV jest wyposażony w złącze zasilania pojazdu, które po podłączeniu do portu ładowania pojazdu pełni funkcję zewnętrznego gniazda zasilania o mocy 1500 W mocy (100 V AC).
  • Samochód wyposażony jest w funkcje ładowania standardowego oraz szybkiego ładowania. Funkcja szybkiego ładowania jest w stanie naładować akumulator do około 80% jego pełnej pojemności*6 W około 38 minut, co zapewnia znaczną oszczędność czasu w porównaniu do standardowego ładowania za pomocą kabla ładującego 200 V.
  • Pojazd jest również wyposażony w funkcję Vehicle to Home (V2H)*7, system umożliwiający zasilanie domu energią elektryczną zmagazynowaną w akumulatorze samochodowym, dzięki czemu samochód może służyć jako niezawodny akumulator podczas przerw w dostawie prądu i w innych sytuacjach awaryjnych. Ustawiając wejście szybkiego ładowania na tryb funkcji zasilania zewnętrznego (tryb V2H)*8 Następnie podłączając urządzenie V2H (sprzedawane osobno), energia elektryczna zgromadzona w akumulatorze silnika może zostać wykorzystana jako energia elektryczna w gospodarstwie domowym. Nadmiar energii elektrycznej wytworzonej przez domowe generatory słoneczne można wykorzystać do ładowania akumulatora silnika pojazdu, aby zapewnić płynne dostawy i zapotrzebowanie na energię elektryczną.
  • Pojazd jest wyposażony w tryb zasilania zewnętrznego BEV, który umożliwia wykorzystanie energii elektrycznej zmagazynowanej w akumulatorze do zasilania zewnętrznego źródła zasilania podczas aktywności na świeżym powietrzu, rekreacji i innych, oraz tryb zasilania zewnętrznego HEV, który umożliwia wykorzystanie pojazdu jako źródła zasilania źródło zasilania podczas przerw w dostawie prądu, katastrof i innych sytuacji awaryjnych. W trybie zasilania zewnętrznego HEV prąd jest dostarczany z akumulatora tylko do momentu, gdy pozostała moc spadnie do określonego poziomu, po czym silnik zaczyna dostarczać prąd. Przy całkowicie naładowanym akumulatorze i pełnym zbiorniku gazu system ten może zapewnić energię wystarczającą na około 6,5 dnia użytkowania*9. W standardzie dostępny jest także zewnętrzny zasilacz elektryczny, dzięki czemu zewnętrzne zasilanie można zapewnić przy zamkniętych oknach drzwi, aby zapobiec przedostawaniu się deszczu i owadów do pojazdu podczas użytkowania.
READ  Modder głupie uaktualnienie do Steam Deck, aby grać w Wiedźmina 3 na maksymalnych ustawieniach
*6 Na podstawie pomiarów wewnętrznych, podczas ładowania przy użyciu stacji szybkiego ładowania o mocy wyjściowej 50 kW lub większej i maksymalnym znamionowym prądzie wyjściowym 125 A. Czasy ładowania mogą się różnić w zależności od poziomu naładowania akumulatora, temperatury akumulatora i otoczenia oraz specyfikacji podłączonego źródła zasilania lub podstawki ładującej.
*7 V2HPojazd do domu
*8 Urządzenie V2H, sprzedawane osobno, wymagane jest do konwersji prądu stałego z portu szybkiego ładowania (wyposażonego w funkcję zewnętrznego zasilacza V2H) na prąd przemienny do użytku domowego.
*9 Obliczono na podstawie dziennego zużycia energii wynoszącego 10 kWh (400 Wh) dla przeciętnego gospodarstwa domowego.

  1. Sportowy charakter podkreślony przez wyposażenie hybrydowego pojazdu elektrycznego typu plug-in (PHEV).

Projekt zewnętrzny

  • Piękno samochodu sportowego PHEV zaczyna się od podstaw, od szerokich 21-calowych opon o dużej średnicy i ekskluzywnych czarnych aluminiowych felg. Zastosowanie charakterystycznych potrójnych ramion i cienkich warstw podkreśla sportowy i luksusowy wygląd samochodu.

projektowanie wnętrz

  • Wnętrze Sportowego PHEV charakteryzuje się efektowną, asymetryczną kolorystyką czarnego i zmysłowo czerwonego fotela kierowcy i pasażera z przodu. Ta kolorystyka dodaje emocji jeździe i podkreśla charakter oraz sportowy charakter samochodu. Ponadto połączenie tkaniny wewnętrznej i nowo opracowanych materiałów świetlistych pozwala uzyskać mocne cieniowanie i żywe kolory. Ponadto przednie i tylne pasy bezpieczeństwa również są czerwone.
  • Samochód wyposażony jest w sportowe fotele, które mocno wspierają kierowcę i posiadają czerwone przeszycia zwiększające przyjemność z jazdy.
  • SPORT RS (model hybrydowy typu plug-in serii 2,5L)

Sportowe RS (Model hybrydowy typu plug-in o pojemności 2,5 l, równoległy)

Wykres sprzedaży

Podstawowy wolumen sprzedaży w Japonii
300 jednostek miesięcznie

Zakład produkcyjny

Fabryka Tsutsumi, Toyota Motor Corporation

Producent sugerował ceny detaliczne

stopień Układ napędowy Grupa napędowa cena* (JPY)
Sport RZ Hybryda szeregowo-równoległa z przekładniami redukcyjnymi (Silnik dynamiczny A25A-FXS 2,5 l) E-cztery 7 650 000
* Zawiera podatek konsumpcyjny; Ceny mogą się różnić w różnych regionach. Opłaty recyklingowe i inne opłaty uiszczane są osobno.
READ  Odblokowanie mocy technologii: podróż pełna innowacji i odkryć

/Wydanie ogólne. Ten materiał od oryginalnej organizacji/autora(ów) może mieć charakter chronologiczny i został zredagowany pod kątem przejrzystości, stylu i długości. Mirage.News nie zajmuje stanowisk korporacyjnych ani stron, a wszystkie opinie, stanowiska i wnioski wyrażone w niniejszym dokumencie są wyłącznie opiniami autorów. Zobacz całość tutaj.