Przecław News

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Wiadomościach Przecławia.

„Okropny” posiłek w salonie biznesowym pasażerów Qantas oburza Australijczyków

„Okropny” posiłek w salonie biznesowym pasażerów Qantas oburza Australijczyków

Choć posiłki serwowane na wysokości 30 000 stóp są często niedostępne, wielu podróżnych oczekuje więcej na ziemi. Jednak często podróżujący liniami Qantas skrytykował tę linię w tym tygodniu za posiłek na lotnisku, który przypominał „psie kości”.

Zdjęcie danego dania zostało udostępnione w Internecie i podobno zostało podane w salonie Qantas Business Lounge na lotnisku miejskim w Sydney w piątek 15 marca.

Pasażer wyjaśnił, że czekał w kolejce po jedzenie, gdy na pięć minut przed wykonaniem zdjęcia wyjęto danie. „To było oferowane płacącym klientom. Oglądałem to, a nawet wypróbowałem. „To było okropne” – napisał pasażer w Internecie. „Ta linia lotnicza naprawdę zeszła na psy”.

Pasażerom klasy biznes Qantas w Sydney rzekomo wręczono zdjęcie stosu kości ze zbliżeniemPasażerom klasy biznes Qantas w Sydney rzekomo wręczono zdjęcie stosu kości ze zbliżeniem

Stos kości rzekomo został podany pasażerom klasy biznes Qantas w Sydney. Źródło: Reddit

„Wszyscy tego unikali” – powiedział pasażer Yahoo News Australia.

Pasażer powiedział Yahoo: „Danie składało się ze ścięgien i chrząstek z wodnistym «sosem» i suchym ryżem. Było okropne”, dodając, że w ich odczuciu linia lotnicza „tnie koszty i koncentruje się na zysku”, podczas gdy ceny biletów lotniczych są niskie. w ich granicach. Najdroższy.

„Ekonomiczne posiłki serwowane są w kartonowych pudełkach, a ogólne zadowolenie klientów i ich zadowolenie z tego, za co płacisz, są na najniższym w historii poziomie.

Powiedzieli: „Niektóre poczekalnie otwierają się tylko na godzinę przed lotem, a następnie zamykają je natychmiast po nim! Podróżuję z nimi przez długi czas i zakończę z nimi pobyt, gdy mój stan się skończy i dam Virgin szansę”.

Australijczycy reagują na „obrzydliwy” posiłek

Wiele osób często podróżujących linią Qantas szybko skomentowało to danie, stwierdzając, że wygląda „obrzydliwie” i przypomina „bulion z kością bez bulionu”, a także dodało, że „nie nakarmiliby nim nawet psa”.

„Nie rozumiem, dlaczego na to pozwolili [the airline] Jeden z nich zapytał: „Właśnie osiągnęliśmy ten stan pogorszenia”.

READ  Pełna lista alertów lokalizacyjnych pokazująca 364 miejsca, aktualizowana codziennie

Inni byli mniej zaniepokojeni. Jeden z podróżnych powiedział: „Jestem ze złota i to nie jest aż tak cenne – nie jest to najlepszy standard na świecie, ale i tak jest wygodne i spełnia swoje zadanie”.

„Ostatecznie jestem w drodze, a nie gdzieś, gdzie spędzam znaczną ilość czasu”.

Skontaktowano się z firmą Qantas w celu uzyskania komentarza na temat dania.

W zeszłym miesiącu inny pasażer powiedział, że podczas podróży do pracy z Sydney do Brisbane i z Darwin do Adelajdy dostał „niejadalne” śniadanie i pozostawił go w pobliżu nieszczelnego otworu wentylacyjnego klimatyzacji.

Qantas zwraca pieniądze pasażerom, którzy oddawali mocz

Na początku tego roku linie lotnicze poinformowały Yahoo, że oferują zwrot pieniędzy w wysokości 3827 dolarów parze, która twierdziła, że ​​podczas dziewięciogodzinnego lotu Qantas z Bangkoku do Sydney siedziała w moczu.

„Wszystkie nasze międzynarodowe samoloty są czyszczone pomiędzy każdym lotem, łącznie z odkurzaniem siedzeń i dezynfekcją powierzchni. Rzecznik firmy powiedział wówczas: „Badamy, co się stało i poruszyliśmy tę kwestię z naszym dostawcą usług sprzątania w Bangkoku, który wyczyścił samolot przed odlotem”.

Czy masz wskazówkę dotyczącą historii? e-mail: [email protected].

Możesz nas także śledzić Facebook, Instagrama, TIK Tok, Świergot I youtube.