Choć posiłki serwowane na wysokości 30 000 stóp są często niedostępne, wielu podróżnych oczekuje więcej na ziemi. Jednak często podróżujący liniami Qantas skrytykował tę linię w tym tygodniu za posiłek na lotnisku, który przypominał „psie kości”.
Zdjęcie danego dania zostało udostępnione w Internecie i podobno zostało podane w salonie Qantas Business Lounge na lotnisku miejskim w Sydney w piątek 15 marca.
Pasażer wyjaśnił, że czekał w kolejce po jedzenie, gdy na pięć minut przed wykonaniem zdjęcia wyjęto danie. „To było oferowane płacącym klientom. Oglądałem to, a nawet wypróbowałem. „To było okropne” – napisał pasażer w Internecie. „Ta linia lotnicza naprawdę zeszła na psy”.
„Wszyscy tego unikali” – powiedział pasażer Yahoo News Australia.
Pasażer powiedział Yahoo: „Danie składało się ze ścięgien i chrząstek z wodnistym «sosem» i suchym ryżem. Było okropne”, dodając, że w ich odczuciu linia lotnicza „tnie koszty i koncentruje się na zysku”, podczas gdy ceny biletów lotniczych są niskie. w ich granicach. Najdroższy.
„Ekonomiczne posiłki serwowane są w kartonowych pudełkach, a ogólne zadowolenie klientów i ich zadowolenie z tego, za co płacisz, są na najniższym w historii poziomie.
Powiedzieli: „Niektóre poczekalnie otwierają się tylko na godzinę przed lotem, a następnie zamykają je natychmiast po nim! Podróżuję z nimi przez długi czas i zakończę z nimi pobyt, gdy mój stan się skończy i dam Virgin szansę”.
Australijczycy reagują na „obrzydliwy” posiłek
Wiele osób często podróżujących linią Qantas szybko skomentowało to danie, stwierdzając, że wygląda „obrzydliwie” i przypomina „bulion z kością bez bulionu”, a także dodało, że „nie nakarmiliby nim nawet psa”.
„Nie rozumiem, dlaczego na to pozwolili [the airline] Jeden z nich zapytał: „Właśnie osiągnęliśmy ten stan pogorszenia”.
Inni byli mniej zaniepokojeni. Jeden z podróżnych powiedział: „Jestem ze złota i to nie jest aż tak cenne – nie jest to najlepszy standard na świecie, ale i tak jest wygodne i spełnia swoje zadanie”.
„Ostatecznie jestem w drodze, a nie gdzieś, gdzie spędzam znaczną ilość czasu”.
Skontaktowano się z firmą Qantas w celu uzyskania komentarza na temat dania.
W zeszłym miesiącu inny pasażer powiedział, że podczas podróży do pracy z Sydney do Brisbane i z Darwin do Adelajdy dostał „niejadalne” śniadanie i pozostawił go w pobliżu nieszczelnego otworu wentylacyjnego klimatyzacji.
Qantas zwraca pieniądze pasażerom, którzy oddawali mocz
Na początku tego roku linie lotnicze poinformowały Yahoo, że oferują zwrot pieniędzy w wysokości 3827 dolarów parze, która twierdziła, że podczas dziewięciogodzinnego lotu Qantas z Bangkoku do Sydney siedziała w moczu.
„Wszystkie nasze międzynarodowe samoloty są czyszczone pomiędzy każdym lotem, łącznie z odkurzaniem siedzeń i dezynfekcją powierzchni. Rzecznik firmy powiedział wówczas: „Badamy, co się stało i poruszyliśmy tę kwestię z naszym dostawcą usług sprzątania w Bangkoku, który wyczyścił samolot przed odlotem”.
Czy masz wskazówkę dotyczącą historii? e-mail: [email protected].
Możesz nas także śledzić Facebook, Instagrama, TIK Tok, Świergot I youtube.
„Całkowity miłośnik kawy. Miłośnik podróży. Muzyczny ninja. Bekonowy kujon. Beeraholik.”
More Stories
Narodowy Bank Zjednoczonych Emiratów Arabskich stwierdził, że poniedziałkowa przerwa w świadczeniu usług, która dotknęła klientów, nie była cyberatakiem
Stopy procentowe w Polsce są stabilne; Nowe prognozy gospodarcze są zgodne z oczekiwaniami Artykuły
Ekspert ds. kredytów hipotecznych Mark Burris odpowiada na pytanie nurtujące każdego właściciela domu